Die " zijn idd prima van toepassing zoquote:
Ik ook van jou.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die " zijn idd prima van toepassing zo.
Hij is 1. Die is al blij met stuk inpakpapierquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een leuk cadeau
Als ie nog niet kan rijden kan je hem met de controller besturen. En zodra hij zelf kan sturen gaat ie zelf rijden.
Idd, voor ang3l weer komt buurtenquote:
Als ouders moet je soms ook Lol hebben toch.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij is 1. Die is al blij met stuk inpakpapier
Ik ben nu in zijn stad dus gevaarlijk dichtbij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, voor ang3l weer komt buurten.
Ang3l is een van de beste fokkers.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, voor ang3l weer komt buurten.
Onzin.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als ouders moet je soms ook Lol hebben toch.
yeshomo?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nu in zijn stad dus gevaarlijk dichtbij.
Ang3l, one of the best FOK!kers of the world, all other FOK!kers are losers.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ang3l is een van de beste fokkers.
Ik ga gelukkig over een uur weer naar een deel van het land waar ik de mensen wel kan verstaan.quote:
Minimaal 2 armlengtes afstand bewaren, en nooit direct oogcontact of onverwachtste bewegingen maken!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nu in zijn stad dus gevaarlijk dichtbij.
Ik blijf gewoon even hier voorlopigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga gelukkig over een uur weer naar een deel van het land waar ik de mensen wel kan verstaan.
En als er 'toevallig' een zeepje op de grond ligt?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Minimaal 2 armlengtes afstand bewaren, en nooit direct oogcontact of onverwachtste bewegingen maken!
Leek me juist een goed excuus om weer met speelgoed te mogen spelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin.Als ouder heb je je recht op lol verspeeld op het moment dat je dat ding produceerde.
Gewoon man worden, heb je daar geen excuus meer voor nodig. Dan mag het altijd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Leek me juist een goed excuus om weer met speelgoed te mogen spelen.
Waarom zou je daar een excuus voor moeten hebben dan? Er zijn hier ook mensen die kleurboeken voor volwassenen hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Leek me juist een goed excuus om weer met speelgoed te mogen spelen.
Het verschil tussen LEGO en MineCraft is ook niet zo groot.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een excuus voor moeten hebben dan? Er zijn hier ook mensen die kleurboeken voor volwassenen hebben.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
En als er 'toevallig' een zeepje op de grond ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |