SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Zo een heb ik nu als vervanging voor thuis ja. Ook beste koffie. Binnenkort nog een bonenmaler kopen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder ruimte voor nodig dan een senseo.
Lekker sterk bakkie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo een heb ik nu als vervanging voor thuis ja. Ook beste koffie. Binnenkort nog een bonenmaler kopen.
Ik kocht zo'n 200+ euro machine voor 80 euro omdat het apparaat uitgestald stond op een winkelrek. En daarbij kreeg ik 80 euro gratis koffie tegoed erbij want er liep een actie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:59 schreef DjRex89 het volgende:
Misschien toch eens kijken of ik voor weinig 2e hands zo'n koffieautomaat kan fixenVind 200 euro+ beetje veel geld
Nee, ik zit je te plagenquote:
quote:
Ik heb een grote keukenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder ruimte voor nodig dan een senseo.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een grote keuken
Ik heb zeker 2 halve kasten die ik nooit gebruik enw aar borden in staan die al 11 jaar niet aangeraakt zijn.
Ik heb alle borden van de "scheiding" meegenomen maar ook nieuwe gekocht. Dus die andere borden staan op de bovenste planken al 11 jaar of zoquote:
Of grote trek hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alle borden van de "scheiding" meegenomen maar ook nieuwe gekocht. Dus die andere borden staan op de bovenste planken al 11 jaar of zoZo van "MOCHT ik ooit een diner geven voor meer dan 10 man...."
Dude wat? Ik zou helemaal los gaan als ik zo'n grote keuken zou hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een grote keuken
Ik heb zeker 2 halve kasten die ik nooit gebruik enw aar borden in staan die al 11 jaar niet aangeraakt zijn.
Ik heb zelfs 1 kastje dat ik helemaal niet gebruik. Maar die zit dan ook een beetje te hoogquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een grote keuken
Los met wat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude wat? Ik zou helemaal los gaan als ik zo'n grote keuken zou hebben
Hosting fancy dinner parties like Hannibal Lecter of coursequote:
Mijn keuken is groot, mijn tafel nietquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hosting fancy dinner parties like Hannibal Lecter of course
Owquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn keuken is groot, mijn tafel niet
En ik host niet, ik word graga gehost.
me gabber dat ben jij ,vriend mijn maat.quote:
Ik geef niet graag feestjes. Te veel gedoe.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik gaf altijd graag dinner parties
Gaf?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:22 schreef Barbusse het volgende:
Bij kaarslicht?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:22 schreef Barbusse het volgende:
zo is dat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
me gabber dat ben jij ,vriend mijn maat.
Ben ik in het veld dan ben ik met jou.
Dan ben ik met jouw mijn vriend mijn maat.
je bent mijn gabber tot de dood.
Mijn keuken nu is kleinquote:
Ik geniet van mijn bakje cappuccino, vriendquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Yo Haags! Welkom bij de KSC in R&P
Vandaag weer thuis aan het chillen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geniet van mijn bakje cappuccino, vriend
quote:
Nee, veel afspraken vandaag. Vanavond om 20.00 pas thuis.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vandaag weer thuis aan het chillen?
Die heeft overduidelijk koffie nodig dusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:27 schreef Allures het volgende:
Vanmorgen heel vroeg werden we wakker van de kitten die tussen de verwarming en het bed viel (*boink* wtf wat was dat??) en toen helemaal stil bleef liggen![]()
Wij helemaal van oh no!
Bleek dat ie gewoon door ging slapen
Eerder ikquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heeft overduidelijk koffie nodig dus
Damn. Jij staat trouwens ook ziek vroeg op manquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, veel afspraken vandaag. Vanavond om 20.00 pas thuis.
Iedere dag rond half 5quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Damn. Jij staat trouwens ook ziek vroeg op man
Onmenselijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedere dag rond half 5
Das niet zo gezond heb ik laatst ergens gelezen, zelfs niet als je lijf niet om meer vraagtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leef op 4-5 uurtjes slaap.
De man met de hamer komt vanzelf wel een keer. Voorlopig doe ik dit al jaren en nergens last van tot op heden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Das niet zo gezond heb ik laatst ergens gelezen, zelfs niet als je lijf niet om meer vraagt
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]rex, hoe is het met je vriendinnetje. Gaan jullie al samenwonen dit dat alles?
Rip aan de nabestaanden. Je was okay. Relatief gezienquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De man met de hamer komt vanzelf wel een keer. Voorlopig doe ik dit al jaren en nergens last van tot op heden.
Bedankt, denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaanden. Je was okay. Relatief gezien
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Das niet zo gezond heb ik laatst ergens gelezen, zelfs niet als je lijf niet om meer vraagt
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Je kent mijn ervaring met samenwonen he
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben in een hele irritante recalcitrante bui, ik waarschuw jullie vast.
En ik moet ook al plassen. BEWARE!
quote:
neem kidsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met kwart voor 8 iedere ochtend
Alles naar rechts swipenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je Tinder tips voor mij LL
Het ziet er altijd wel smakelijk uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Nee man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede tipquote:
Wondertjesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die neem je niet die krijg je
Altijd zo liefdevol jijquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n zin om zulke mensen een kaakslag te geven he.
Dat soort mensen verdienen het gewoon om in brand gestoken te worden.quote:
die ziet ze aankomen joh, alwetend dat ze isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle mensen toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdienen het gewoon om in brand gestoken te worden.
Met een kernwapen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, ouders zijn echt zo. En erger.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Al zou je denken dat het een troll is die een screenshot van z'n eigen opmerking heeft gemaakt.
"2 seconds ago"quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, ouders zijn echt zo. En erger.
Ja he?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ziet er altijd wel smakelijk uit.
Ne hoor, niet allemaal. Jij niet, bijvoorbeeldquote:
Jep, er zijn wel meer Apps die geheel gratis beginnen, om vervolgens later een 'pay wall' toe te voegenquote:
en ik?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ne hoor, niet allemaal. Jij niet, bijvoorbeeld
Hoe staat het met jouw dates?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
10 min gedaan, geen goede ervaring mee
Teveel gesprekken tegelijkertijd om te kunnen handelen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
10 min gedaan, geen goede ervaring mee
quote:
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Teveel gesprekken tegelijkertijd om te kunnen handelen?
Heet dat voortaan zo?quote:
Jij ook nietquote:
Wij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ne hoor, niet allemaal. Jij niet, bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit echt onder de puisten zeg.
Of ongegeneerd te zeesterrenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Een-excuus-om-weer-eens-goed-coma-te-zuipen-gelegenheid bekt niet echt lekker
nee septemberfeest maar dat snapt niemand. Vanavond blijft een vriendin slapen en denk dat ik maandag geen reet meer waard benquote:
Schuldig om wat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee zeker niet. Ik vind dat ook niet fijn want dan ga ik mij schuldig voelen.
ik zuip geen coma. Het is meer een excuus om eens goed brommers te kieken, mits ik die ene gozer vindquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Een-excuus-om-weer-eens-goed-coma-te-zuipen-gelegenheid bekt niet echt lekker
Dat snap ik inderdaad niet in augustusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee septemberfeest maar dat snapt niemand. Vanavond blijft een vriendin slapen en denk dat ik maandag geen reet meer waard ben
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger noemden we dat nog gewoon een orgie.
"Stad".quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]je weet dat ik in een stad woon, zou wel een extreem grote orgie zijn
DIkke partyquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee septemberfeest maar dat snapt niemand. Vanavond blijft een vriendin slapen en denk dat ik maandag geen reet meer waard ben
Party Hardyquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dm staat altijd open lotquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik zuip geen coma. Het is meer een excuus om eens goed brommers te kieken, mits ik die ene gozer vind
Wel likeur43quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik zuip geen coma. Het is meer een excuus om eens goed brommers te kieken, mits ik die ene gozer vind
Tis Tinder. Alsof mannen dat wel doenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
omdat ik dan niet echt oprecht een normaal gesprek voer waarbij ik ook zaken onthoud
Dorp met stadsrechten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]toen ik bij jou was zei je wel stad
Ja maar dat dronk je als waterquote:
maakt mij niet uit of mannen dat wel doen, ik voel mij daar niet prettig bij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tis Tinder. Alsof mannen dat wel doen
de achterhoekquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waar woon jij waar auto's niet kunnen komen
Dat lijkt er meer opquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fair enoughquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
maakt mij niet uit of mannen dat wel doen, ik voel mij daar niet prettig bij.
Inderdaad herkenbaar, heb ik ook wel een beetje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee zeker niet. Ik vind dat ook niet fijn want dan ga ik mij schuldig voelen.
kan wel een rode lamp aanzettenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:59 schreef Harmankardon het volgende:
Het enige eckte eckte criterium dat bepaalt of het een stad is, is of er een hoerenbuurt is.
dat heb ik ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:01 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad herkenbaar, heb ik ook wel een beetje.
Ik zou dan ook niet met meerdere vrouwen tegelijk kunnen afspreken, zo zit ik niet in elkaar
...............WHAT THE FUCKquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ze klinkt als hitler.
Jezus hey.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ze klinkt als hitler.
2,50 voor anaal, 50 cent voor BJ, 1,25 voor zeesterren/doggy.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
geen idee, kan je mij ff vertellen wat gemiddeld is?
https://www.economist.com(...)-more-bang-your-buckquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
"Hoi"quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:05 schreef STING het volgende:
#milestone
Ik ga voor het eerst een berichtje typen naar iemand op een dating App sinds 3 jaar
[ afbeelding ]
Spannendquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:05 schreef STING het volgende:
#milestone
Ik ga voor het eerst een berichtje typen naar iemand op een dating App sinds 3 jaar
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:05 schreef STING het volgende:
#milestone
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
2,50 voor anaal, 50 cent voor BJ, 1,25 voor zeesterren/doggy.
Tientje de uurquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wat nou? Ben ik eens behulpzaamquote:
quote:
"Hoi. Neuken?".quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:05 schreef STING het volgende:
#milestone
[ afbeelding ]
"Ik moest van vrienden op Tinder"quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
owgod en vergeet de: ''wat zoek je hier?'' niet
Bedankt voor de tip, ik ga het gelijk proberenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
"Hoi. Neuken?".
Dat werkt altijd prima.
#foreveralonequote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
"Hoi. Neuken?".
Dat werkt altijd prima.
Is dat nog steeds zo? Ik dacht dat het taboe er inmiddels wel een beetje vanaf wasquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
"Ik moest van vrienden op Tinder"
bij oude fietsen wel jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
"Hoi. Neuken?".
Dat werkt altijd prima.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
"Ik moest van vrienden op Tinder"
Als je alleen "Hoi" typt, kom je over als de mysterious brooding type. Chicks dig that. Believe me.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:08 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik ga het gelijk proberen
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ze klinkt als hitler.
Jij en Q zijn oude fietsen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Oude fietsen zijn vanaf 29 en ouder?
Good luck op Tinder, je was okayquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo? Ik dacht dat het taboe er inmiddels wel een beetje vanaf was
Zo nee, dan heb ik zojuist niets gezegd
hier gaat faxie toch heen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:11 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind dat Sting gewoon hiernaartoe moet gaan, 1 grote vleeskeuring daar
[ afbeelding ]
Swipe me dan eens naar rechts bbyquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:11 schreef Elvi het volgende:
Mannen die uit zichzelf een gesprek beginnen op Tinder zijn een hoax
Hmm, dan moet ik denk ik eerst even mijn six pack stealth maatregelen wegnemenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Durft 'ie nietquote:
Komt zeker van facebook af, wat een mongoolquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ze klinkt als hitler.
Close. Close.quote:
En dan vertel je niet welke?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb zo'n leuke serie ontdekt op Netflix... Ik ga hem denk ik in een keer bingen
Mja. Altijd matches, niemand die een gesprek begintquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:11 schreef Elvi het volgende:
Dat lijkt me dus serieus echt horror zo'n event.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net helemaal uit mezelf een berichtje verstuurdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:11 schreef Elvi het volgende:
Een goede cockslap en gaan. poteeto potaatoquote:
Niet nodig, gewoon shirt aanhouden en genoeg alcohol in d'r gietenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:15 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik denk ik eerst even mijn six pack stealth maatregelen wegnemen
-checkt-quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb net helemaal uit mezelf een berichtje verstuurd
Dan nog maar de vraag of ze gaat reageren natuurlijk, als het een swipe-all-to-the-right type is
Hedonistic flesh fest is het. Leuk om een keer mee te maken. Een keer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus serieus echt horror zo'n event.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet nodig, gewoon shirt aanhouden en genoeg alcohol in d'r gietenDie tweede van links ken ik trouwens. Wil niet aan slutshaming doen, maar ga toch aan slutshaming doen want dies wel echt honorary winner of the summer slut-a-thon contest season 2016/2017
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hedonistic flesh fest is het. Leuk om een keer mee te maken. Een keer.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:28 schreef Allures het volgende:
Barb als je haar kent moet je even doorgeven dat suede schoenen aan een zwembad echt niet snugger is
Dat vind ik wel heel erg sneu klinken *knuffel*quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:27 schreef Allures het volgende:
Meisjes swipe ik altijd naar links want dan denk ik 'die is veel te knap voor me' of 'dan zou ik de lelijke van ons 2 zijn'
Heel soms kom ik een man tegen op Tinder, omdat de persoon zo slim is geweest om 'vrouw' als geslacht op te geven. Tenzij het stiekem een type is zoals Ang3l, die op hetero's jaagtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:27 schreef Allures het volgende:
Meisjes swipe ik altijd naar links want dan denk ik 'die is veel te knap voor me' of 'dan zou ik de lelijke van ons 2 zijn'
Barb als je haar kent moet je even doorgeven dat suede schoenen aan een zwembad echt niet snugger is
Lijkt me wel een typische uitdaging eigenlijk bij threesomes, jaloezie/onzekerheidquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg sneu klinken *knuffel*
Ik kom zo ook wel eens vrouwen tegen jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:29 schreef STING het volgende:
[..]
Heel soms kom ik een man tegen op Tinder, omdat de persoon zo slim is geweest om 'vrouw' als geslacht op te geven. Tenzij het stiekem een type is zoals Ang3l, die op hetero's jaagt
Make that the cat wise.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom zo ook wel eens vrouwen tegen ja
En shht, zoiets zou ik toch NOOIT doen!
Ik overdrijf nietquote:
Nou ja, tis niet dat er allemaal domme mensen komen. Maar je gaat er niet naartoe om een discussie te starten over Plato of zoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Lijkt me een oppervlakkig omhooggevallen leeghoofdig zooitje zo
Maar da's een vooroordeel.
wutquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:35 schreef Harmankardon het volgende:
Appartement in de buurt te koop, vraagprijs 285.
Dag 1: meer dan 50 bezichtigingen ingepland.
Dag 2: verkocht voor 350.
Gewoon een vinden die net 0.1 punt minder lekker is dan jij maar nog net wel lekkerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:30 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt me wel een typische uitdaging eigenlijk bij threesomes, jaloezie/onzekerheid
Ik ben benieuwd hoe lang het nog zo blijft doorgaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:35 schreef Harmankardon het volgende:
is het ook lijkt mij. Dan moet je wel verdomd goed met elkaar op 1 lijn liggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:30 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt me wel een typische uitdaging eigenlijk bij threesomes, jaloezie/onzekerheid
En dan over 5 jaar weer moeten verkopen, met een dikke restschuld achterblijven en dan gaan huilen dat er geen goede regelingen zijn en de ze boel niet meer kunnen betalenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:35 schreef Harmankardon het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:35 schreef Harmankardon het volgende:
Gewoon alleen trio's doen met lui waar je geen relatie mee hebtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
is het ook lijkt mij. Dan moet je wel verdomd goed met elkaar op 1 lijn liggen.
Wellicht een aanrader op Netflix: "Easy" Utopia (TV Episode 2016) - IMDbquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Gewoon een vinden die net 0.1 punt minder lekker is dan jij maar nog net wel lekker
Das wel een uitdaging ja
kan, misschien is daar wel een trio app voorquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon alleen trio's doen met lui waar je geen relatie mee hebt
Dit is nog erger dan in 2010 lijkt het.....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan over 5 jaar weer moeten verkopen, met een dikke restschuld achterblijven en dan gaan huilen dat er geen goede regelingen zijn en de ze boel niet meer kunnen betalen
Van te voren goede afspraken maken, maar sowieso is een sterke relatie denk ik wel een vereiste.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
is het ook lijkt mij. Dan moet je wel verdomd goed met elkaar op 1 lijn liggen.
Rupaul's Drag RACE!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geheim
Nee RePaul's Drag Queen
de rentes zijn nu ook nog eens laag he. Dat maakt de mensen nog wanhopigerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan in 2010 lijkt het.....
Maar ik hoef helemaal geen trioquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:40 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht een aanrader op Netflix: "Easy" Utopia (TV Episode 2016) - IMDb
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-12696961-a1571260quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:35 schreef Harmankardon het volgende:
Al die meiden in dat plaatje zien er uit als brainless bimbo'squote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, tis niet dat er allemaal domme mensen komen. Maar je gaat er niet naartoe om een discussie te starten over Plato of zo
De toekomst ziet er zonnig uit...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
de rentes zijn nu ook nog eens laag he. Dat maakt de mensen nog wanhopiger
Oh sorry, dat dacht ik doordat je zei dat je ook swiped op vrouwenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar ik hoef helemaal geen trio
Vind seks nu al te veel gedoe
Je moet een taxatierapport hebben. Als jij 350 wil betalen en het wordt getaxeerd op 300, dan krijg je idd geen hypotheek voor de volle 350. Logisch ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:42 schreef Harmankardon het volgende:
Banken worden wel voorzichtiger want ik hoorde van de week dat een stel geen hypotheek kreeg omdat de bank hun bod niet kon plaatsen bij de waarde van het huis.
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De toekomst ziet er zonnig uit...
Spreek voor jezelf!!!!quote:
Ja maar huren is in veel gevallen ook kut. Lastig.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:46 schreef Q. het volgende:
Echt, de helft van mijn collega's heeft het afgelopen half jaar een nieuw huis gekocht hoe hard ik ook roep dat dat zo enorm dom is. Tegen echt debiele bedragen. Maar goed, niet mijn probleem uiteindelijk.
dit dacht ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dus je noemt Elvi nu lelijker dan jezelf?
het is allemaal kutquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja maar huren is in veel gevallen ook kut. Lastig.
Ze hadden allemaal al prima huizen maar ja natuurlijk niet groot en je bent een dief van je eigen portemonnee als je niet op de top van de markt een nieuw en veel te duur huis koopt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja maar huren is in veel gevallen ook kut. Lastig.
Ja, dat is bijzonder vooroordelend van je.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al die meiden in dat plaatje zien er uit als brainless bimbo's
#vooroordeelovermooievrouweninbikini Misschien is er wel eentje hersenchirurg.
Ja maar die hoef je toch niet meteen in de groep te gooien of zoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Oh sorry, dat dacht ik doordat je zei dat je ook swiped op vrouwen
Je werkt toch bij een bank? Die mensen weten toch wel dat het niet echt slim is om een tophypotheek te nemen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:46 schreef Q. het volgende:
Echt, de helft van mijn collega's heeft het afgelopen half jaar een nieuw huis gekocht hoe hard ik ook roep dat dat zo enorm dom is. Tegen echt debiele bedragen. Maar goed, niet mijn probleem uiteindelijk.
Blijkbaar niet. Zitten te ver bij de core business vandaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je werkt toch bij een bank? Die mensen weten toch wel dat het niet echt slim is om een tophypotheek te nemen?
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dus je noemt Elvi nu lelijker dan jezelf?
Q en werkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je werkt toch bij een bank? Die mensen weten toch wel dat het niet echt slim is om een tophypotheek te nemen?
Precies op tijd was 3 jaar terug of zoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:52 schreef Fripsel het volgende:
Ik geloof dat we precies op tijd geweest zijn met mijn huisje wat de huizenprijzen betreft.
owquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt, beetje klussen in huis
Ik was weer eens te optimistischquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Zitten te ver bij de core business vandaan.
komt omdat jij niet meer hier in NL woont.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was weer eens te optimistisch
Ga jij eens even lekker de hater in alleen de Achterhoek uithangen jijquote:
hij zegt zelf ook aanwezig zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga jij eens even lekker de hater in alleen de Achterhoek uithangen jij
Sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar die hoef je toch niet meteen in de groep te gooien of zo
Doe ik met mijn mannen ook niet
Hier is het volgens mij nog erger hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
komt omdat jij niet meer hier in NL woont.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het volgens mij nog erger hoor
Property prices up by 67% since 2001, leaving average-wage earners behind. Artikel is uit 2016, maar het gaat nog steeds door, voor zowel koop als huur. Allemaal gebouwd en gekocht met geleend geld, so go figure....
Wat loop jij nou steeds tequote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]nu weer zo doen he, nadat je even voor Q wilde opkomen
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat loop jij nou steeds tejoh?
Maybe she is alt rightquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat loop jij nou steeds tejoh?
Ooops, je hebt gelijk. Ik dacht het woord dragqueen en typte dat dus.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rupaul's Drag RACE!
Ik heb natuurljk alle 9 seizoenen en 2 allstars gezien
Is leukquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooops, je hebt gelijk. Ik dacht het woord dragqueen en typte dat dus.
Het is fantastisch. Seizoen 7 staat op Netflix en de rest ga ik downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |