SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Zo een heb ik nu als vervanging voor thuis ja. Ook beste koffie. Binnenkort nog een bonenmaler kopen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder ruimte voor nodig dan een senseo.
Lekker sterk bakkie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo een heb ik nu als vervanging voor thuis ja. Ook beste koffie. Binnenkort nog een bonenmaler kopen.
Ik kocht zo'n 200+ euro machine voor 80 euro omdat het apparaat uitgestald stond op een winkelrek. En daarbij kreeg ik 80 euro gratis koffie tegoed erbij want er liep een actie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:59 schreef DjRex89 het volgende:
Misschien toch eens kijken of ik voor weinig 2e hands zo'n koffieautomaat kan fixenVind 200 euro+ beetje veel geld
Nee, ik zit je te plagenquote:
quote:
Ik heb een grote keukenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder ruimte voor nodig dan een senseo.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een grote keuken
Ik heb zeker 2 halve kasten die ik nooit gebruik enw aar borden in staan die al 11 jaar niet aangeraakt zijn.
Ik heb alle borden van de "scheiding" meegenomen maar ook nieuwe gekocht. Dus die andere borden staan op de bovenste planken al 11 jaar of zoquote:
Of grote trek hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alle borden van de "scheiding" meegenomen maar ook nieuwe gekocht. Dus die andere borden staan op de bovenste planken al 11 jaar of zoZo van "MOCHT ik ooit een diner geven voor meer dan 10 man...."
Dude wat? Ik zou helemaal los gaan als ik zo'n grote keuken zou hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een grote keuken
Ik heb zeker 2 halve kasten die ik nooit gebruik enw aar borden in staan die al 11 jaar niet aangeraakt zijn.
Ik heb zelfs 1 kastje dat ik helemaal niet gebruik. Maar die zit dan ook een beetje te hoogquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een grote keuken
Los met wat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude wat? Ik zou helemaal los gaan als ik zo'n grote keuken zou hebben
Hosting fancy dinner parties like Hannibal Lecter of coursequote:
Mijn keuken is groot, mijn tafel nietquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hosting fancy dinner parties like Hannibal Lecter of course
Owquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn keuken is groot, mijn tafel niet
En ik host niet, ik word graga gehost.
me gabber dat ben jij ,vriend mijn maat.quote:
Ik geef niet graag feestjes. Te veel gedoe.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik gaf altijd graag dinner parties
Gaf?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:22 schreef Barbusse het volgende:
Bij kaarslicht?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:22 schreef Barbusse het volgende:
zo is dat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
me gabber dat ben jij ,vriend mijn maat.
Ben ik in het veld dan ben ik met jou.
Dan ben ik met jouw mijn vriend mijn maat.
je bent mijn gabber tot de dood.
Mijn keuken nu is kleinquote:
Ik geniet van mijn bakje cappuccino, vriendquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Yo Haags! Welkom bij de KSC in R&P
Vandaag weer thuis aan het chillen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geniet van mijn bakje cappuccino, vriend
quote:
Nee, veel afspraken vandaag. Vanavond om 20.00 pas thuis.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vandaag weer thuis aan het chillen?
Die heeft overduidelijk koffie nodig dusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:27 schreef Allures het volgende:
Vanmorgen heel vroeg werden we wakker van de kitten die tussen de verwarming en het bed viel (*boink* wtf wat was dat??) en toen helemaal stil bleef liggen![]()
Wij helemaal van oh no!
Bleek dat ie gewoon door ging slapen
Eerder ikquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heeft overduidelijk koffie nodig dus
Damn. Jij staat trouwens ook ziek vroeg op manquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, veel afspraken vandaag. Vanavond om 20.00 pas thuis.
Iedere dag rond half 5quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Damn. Jij staat trouwens ook ziek vroeg op man
Onmenselijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedere dag rond half 5
Das niet zo gezond heb ik laatst ergens gelezen, zelfs niet als je lijf niet om meer vraagtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leef op 4-5 uurtjes slaap.
De man met de hamer komt vanzelf wel een keer. Voorlopig doe ik dit al jaren en nergens last van tot op heden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Das niet zo gezond heb ik laatst ergens gelezen, zelfs niet als je lijf niet om meer vraagt
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]rex, hoe is het met je vriendinnetje. Gaan jullie al samenwonen dit dat alles?
Rip aan de nabestaanden. Je was okay. Relatief gezienquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De man met de hamer komt vanzelf wel een keer. Voorlopig doe ik dit al jaren en nergens last van tot op heden.
Bedankt, denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaanden. Je was okay. Relatief gezien
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Das niet zo gezond heb ik laatst ergens gelezen, zelfs niet als je lijf niet om meer vraagt
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Je kent mijn ervaring met samenwonen he
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben in een hele irritante recalcitrante bui, ik waarschuw jullie vast.
En ik moet ook al plassen. BEWARE!
quote:
neem kidsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met kwart voor 8 iedere ochtend
Alles naar rechts swipenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je Tinder tips voor mij LL
Het ziet er altijd wel smakelijk uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Nee man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede tipquote:
Wondertjesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die neem je niet die krijg je
Altijd zo liefdevol jijquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n zin om zulke mensen een kaakslag te geven he.
Dat soort mensen verdienen het gewoon om in brand gestoken te worden.quote:
die ziet ze aankomen joh, alwetend dat ze isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle mensen toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdienen het gewoon om in brand gestoken te worden.
Met een kernwapen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, ouders zijn echt zo. En erger.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Al zou je denken dat het een troll is die een screenshot van z'n eigen opmerking heeft gemaakt.
"2 seconds ago"quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, ouders zijn echt zo. En erger.
Ja he?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ziet er altijd wel smakelijk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |