SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Zo een heb ik nu als vervanging voor thuis ja. Ook beste koffie. Binnenkort nog een bonenmaler kopen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder ruimte voor nodig dan een senseo.
Lekker sterk bakkie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo een heb ik nu als vervanging voor thuis ja. Ook beste koffie. Binnenkort nog een bonenmaler kopen.
Ik kocht zo'n 200+ euro machine voor 80 euro omdat het apparaat uitgestald stond op een winkelrek. En daarbij kreeg ik 80 euro gratis koffie tegoed erbij want er liep een actie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:59 schreef DjRex89 het volgende:
Misschien toch eens kijken of ik voor weinig 2e hands zo'n koffieautomaat kan fixenVind 200 euro+ beetje veel geld
Nee, ik zit je te plagenquote:
quote:
Ik heb een grote keukenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder ruimte voor nodig dan een senseo.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een grote keuken
Ik heb zeker 2 halve kasten die ik nooit gebruik enw aar borden in staan die al 11 jaar niet aangeraakt zijn.
Ik heb alle borden van de "scheiding" meegenomen maar ook nieuwe gekocht. Dus die andere borden staan op de bovenste planken al 11 jaar of zoquote:
Of grote trek hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alle borden van de "scheiding" meegenomen maar ook nieuwe gekocht. Dus die andere borden staan op de bovenste planken al 11 jaar of zoZo van "MOCHT ik ooit een diner geven voor meer dan 10 man...."
Dude wat? Ik zou helemaal los gaan als ik zo'n grote keuken zou hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een grote keuken
Ik heb zeker 2 halve kasten die ik nooit gebruik enw aar borden in staan die al 11 jaar niet aangeraakt zijn.
Ik heb zelfs 1 kastje dat ik helemaal niet gebruik. Maar die zit dan ook een beetje te hoogquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een grote keuken
Los met wat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude wat? Ik zou helemaal los gaan als ik zo'n grote keuken zou hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |