Waarom telt dat niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Weinig weinig.
Natuurlijk was er vakantie seks en er is Grindr, maar dat telt niet!
Ik kies er rond voor oktober voor om het op te zettenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heel makkelijk, werk een paar jaar in een winkel waar vanaf 5 december bijna nonstop kerstmuziek gespeeld wordt.
Dan ben je er wel klaar mee. Voor altijd.
Skirre tijden vriendquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Weinig weinig.
Natuurlijk was er vakantie seks en er is Grindr, maar dat telt niet!
Ja, dat kan nog op de sociale werkplaats.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik kies er rond voor oktober voor om het op te zetten. Helemaal als ik alleen ben op de vestiging
Ja van die blokjes er overheenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hebben die allemaal een geblurde piemel?
Dat is niet aardig om te zeggen tegen iemand Barbussequote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door niet gek in het hoofd te zijn.
Dat zijn toch geen scharrels?quote:
Op stap gaan in een gay barquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe doe je dat tochik heb al jaren/nooit sjans gehad
Tijdloze grapquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat kan nog op de sociale werkplaats.
Lijkt me lastig met die scherpe hoekjes.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van die blokjes er overheenNet als in de film, net als in de film.
I know! Ik droog op!quote:
Moet ik even m'n tieten plat tapen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op stap gaan in een gay bar
Als lange blonde blauw ogige jongen.
Er zijn ook girl barsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik even m'n tieten plat tapen.
Liefquote:
Alles komt goed aan t eind. En is t nog niet goed, dan is t nog niet t eind.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt broer
Diep.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles komt goed aan t eind. En is t nog niet goed, dan is t nog niet t eind.
Hou ik van.quote:
Beetje swipen op tinderino en voor je het weet heb je een hengst voor de deur staanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af of ik in girl bars wel succes zou hebben.
Via internet vind ik toch niet prettig.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Beetje swipen op tinderino en voor je het weet heb je een hengst voor de deur staan
Mooi gezegdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles komt goed aan t eind. En is t nog niet goed, dan is t nog niet t eind.
Het zijn niet allemaal Fokkers hequote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via internet vind ik toch niet prettig.
Jammer. Was al halverwege een dmquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via internet vind ik toch niet prettig.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje het broodje kaas van de seks.
De waarheid kan soms hard zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is niet aardig om te zeggen tegen iemand Barbusse
Niet meteen wegkijken bij oogcontact. niet de hele weg naar de schoenen staren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe doe je dat tochik heb al jaren/nooit sjans gehad
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
Niet meteen wegkijken bij oogcontact. niet de hele weg naar de schoenen staren.
Kerst met Rival.quote:
Niet wegkijken is fysiek makkelijker dan je hoofd moeten draaien tochquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan
Ken wel een Paula, maar vermoed niet dat zij het was... hahahaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Roze blijkbaar. Thess.a en Paula. zegt je dat nog wat?
Nee. Ik koop het in pakken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, jij zet t altijd vanaf een chocoladereep of wat?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:22 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen![]()
Het ziet er naar uit dat ik binnenkort een eigen appartementje heb. Een mini-appartementje dat wel, maar toch![]()
owquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt het tegen fokkers he.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
Warme choco gaat t denk ik ok.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Ik koop het in pakken.
De stoeprand ook, maar daar loop je ook nog steeds overheen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De waarheid kan soms hard zijn.
Nais! Dat wil ik in Noord-Ierland en IJsland gaan doen. Plus dan ook wie is de Mol langs locatiesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel veel Game of Thrones opnamelocaties bezoeken.
Ik zakje en een padquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Ik koop het in pakken.
Ik ben ook een Fok!ker.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt het tegen fokkers he.
Ik vervang t met matcha poederquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Cacaopoeder, beetje suiker, papje maken met melk en daar dan gloeiend hete melk bij doen
Bij mij krijgen ze poeder koffie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Mogen koffiedrinkers blij mee zijn als ze op visite komen
Dan nog liever geen koffie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
En meer belangrijk een comfy bankquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:13 schreef Fripsel het volgende:
Het is wel weer om met warme chocolademelk op de bank te zitten.
Laat ik nou toevallig nog een zakje hebben.![]()
Bij mij weigerde het bezoek het. Dan drink je maar theequote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als er speciale gasten zijn. Pleur ik er soms nog een brok 87% choco bij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Cacaopoeder, beetje suiker, papje maken met melk en daar dan gloeiend hete melk bij doen
Ach het is best prima te drinkenquote:
Beter dan oploskoffie, daar heb je een punt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach het is best prima te drinkenBeter dan sommige andere meuk
Oh ja daar zou ik ook gewoon om lachen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij weigerde het bezoek het. Dan drink je maar thee
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als er speciale gasten zijn. Pleur ik er soms nog een brok 87% choco bij.
Jup. Heb cacao van Droste, papje van maken met suiker en Ik doe wat druppels water erbij.. wachten tot de melk gloeiend heet is en prestoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou gewoon van sterke koffie, nooit echt gehad uit een senseo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:44 schreef Harmankardon het volgende:
Met een collega die altijd een grote bek had over 'Senseo kut dit' en 'alleen vers gemalen bonen dat' hebben we eens een dubbelblinde test gedaan met vijf verschillende soorten koffie. Hij deed het niet slecht, maar ook niet goed genoeg om daarna nog stoer te zitten doen
Jura is goede whiskyquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
Hier op de zaak hebben we een jura, heerlijke koffie. Thuis had ik ook zo'n verse bonending maar die doet t niet meer
Misschien dat er nog wat room doorheen kan maar ik weet niet welke dan het beste is.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup. Heb cacao van Droste, papje van maken met suiker en Ik doe wat druppels water erbij.. wachten tot de melk gloeiend heet is en presto
Ja en het gemakt is ook wel beterquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beter dan oploskoffie, daar heb je een punt.
Oh, om het af te toppen gewoon de spuitbus met slagroom erbij en kaneel eroverheenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat er nog wat room doorheen kan maar ik weet niet welke dan het beste is.
Ik wel. Kapot. Kapot ben ik!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kapot van matcha
Ik drink zelf geen koffie. Nul. Mijn vrienden amper,.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
2 pads op elkaar leggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van sterke koffie, nooit echt gehad uit een senseo.
Softijs, bubble tea, overalquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel. Kapot. Kapot ben ik!
Thee, koekjes, mentos, gebakjes, bapao's, condooms, I don't CARE! MATCHA!
Geen idee, hier op werk hebben we een prima volautomaat met verse bonen waar goede espresso uit komt. Thuis zet ik altijd koffie met de percolator.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en het gemakt is ook wel beterAl heb je tegenwoordig ook van die nespresso apparaten met cupjes.. Geen idee of dat echt veel beter is?
Dit preciesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink zelf geen koffie. Nul. Mijn vrienden amper,.
Dus die senseo daar Mogen koffiedrinkers idd blij mee zijn ja, als ze op visite komen.
Anders nemen ze maar wat anders.
Ik drink zelf dus ook geen koffie. En Rival duidelijk ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus die senseo daar Mogen koffiedrinkers idd blij mee zijn ja, als ze op visite komen.
Ik heb m van m'n ouders gekregen omdat ze de oploskoffie zat warenquote:
Die van mij werd een keer per drie jaar gebruikt ofzoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m van m'n ouders gekregen omdat ze de oploskoffie zat waren
Ja, ik ga echt geen apparaat aanschaffen wat 5x per jaar gebruikt wordt hoor.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik ook. Mijn senseo was gratis, anders hadden ze helemaal geen koffiequote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beter dan oploskoffie, het principe is wel hetzelfde als senseo dus dan ligt het puur aan de kwaliteit cups die je koopt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en het gemakt is ook wel beterAl heb je tegenwoordig ook van die nespresso apparaten met cupjes.. Geen idee of dat echt veel beter is?
Ik van mijn zusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu anderhalf jaar een Nespresso apparaat. Niet omdat ikzelf nu veel koffie drink. Meer omdat ik het apparaat goedkoop kon halen bij een opruimactie van de Blokker nota benequote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Meer werk. Ben malle henkie nietquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder ruimte voor nodig dan een senseo.
En er komt heerlijke koffie uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder ruimte voor nodig dan een senseo.
Is er ook met witte chocolade.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind ik ook. Mijn senseo was gratis, anders hadden ze helemaal geen koffie![]()
Maar die Milka chocolademelk klinkt als iets dat ik nodig heb
Ik hoop dat niemand het in zijn hoofd haalt mij er een keer een te geven.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik van mijn zus
Anders had ik niks voor koffiedrinkers. Ga ik ook echt geen geld aan uitgeven. Heb genoeg anders voor ze.
Nou....het wel of niet hebben van een Senseo zegt daar natuurlijk niks over he?quote:
Drink mn koffie zwart dus maakt mij niet zoveel uitquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb nu anderhalf jaar een Nespresso apparaat. Niet omdat ikzelf nu veel koffie drink. Meer omdat ik het apparaat goedkoop kon halen bij een opruimactie van de Blokker nota beneIk vind het lekkerder dan een Senseo en Dolce Gusto. Dolce Gusto gebruikt namelijk melkpoeder en Ik kan nu gewoon echte melk laten opschuimen
Ik heb al wat anders in mijn hoofd en gehaaldquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand het in zijn hoofd haalt mij er een keer een te geven.
Je pest mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb al wat anders in mijn hoofd en gehaald
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....het wel of niet hebben van een Senseo zegt daar natuurlijk niks over he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |