Tot dus ver post je alleen top40 crap, dus tja...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:07 schreef Divje het volgende:
Chef
Dat ligt echt otaal aan m'n stemming op dit moment
Nee is goed. Jij bent zo één die alles wat ooit ergens in de top 40 heeft gestaan uitkotst.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Tot dus ver post je alleen top40 crap, dus tja...
Nah nee, maar wat jij post is verre van breed te nomen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:11 schreef Divje het volgende:
Nee is goed. Jij bent zo één die lles wat ooit ergens in de top 40 heeft gestaan uitkotst.
Best joh. Boeler. Als je daar je muzieksmaak aan ophangt
Scratch Acid.quote:
Hoe kom ik hier nou weer terecht?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Scratch Acid.
Nu nog wat "boeler" muziek voor Divje.![]()
Je stalkt me.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:36 schreef puzziepie het volgende:
Hoe kom ik hier nou weer terecht?![]()
![]()
![]()
Nah nee, boeler betekent homo.quote:Boeler in de zin van? Scratch Acid?![]()
Ik ben ff de weg kwijt geloof ik
Vast een stuk leuker dan jijquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Is hij IRL net zo gezellig als hier?
Wees maar niet bang. Hij post vooral oppervlakkige rock die het net niet redde in de top40quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee is goed. Jij bent zo één die alles wat ooit ergens in de top 40 heeft gestaan uitkotst.
Best joh. Boeler. Als je daar je muzieksmaak aan ophangt
Oeiquote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:37 schreef Samzz het volgende:
Gisteren vergeten de gaspit dicht te draaien.
Veel te mainstream.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Hij post vooral oppervlakkige rock die het net niet redde in de top40
'Gelukkig' met vlam en op de laagste stand. But stillquote:
Daar kan oo zich weinig mis mee gaan. Tenzij je je fornuis hebt versierd met allerlei ongein.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Gelukkig' met vlam en op de laagste stand. But still.
Mijn gaspit is wel brandschoon nu.
Heb ik niet. Maar toch. Brrquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar kan oo zich weinig mis mee gaan. Tenzij je je fornuis hebt versierd met allerlei ongein.
Dat was vast even schrikkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Gelukkig' met vlam en op de laagste stand. But still.
Mijn gaspit is wel brandschoon nu.
Jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat was vast even schrikken![]()
Nondeju.
Feest!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:22 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen![]()
Het ziet er naar uit dat ik binnenkort een eigen appartementje heb. Een mini-appartementje dat wel, maar toch![]()
Ja ik ook. Nu de gasrekening afwachtenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blij dat er niks gebeurd is.
Whoehoequote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:22 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen![]()
Het ziet er naar uit dat ik binnenkort een eigen appartementje heb. Een mini-appartementje dat wel, maar toch![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik ook. Nu de gasrekening afwachten.
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:22 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen![]()
RIP aan je nabestaanden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik ook. Nu de gasrekening afwachten.
Waar gaat de reis naartoe?quote:
Das nog eens goed nieuws op t begin van de dagquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:22 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen![]()
Morningquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:22 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen![]()
Jaloersquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel veel Game of Thrones opnamelocaties bezoeken.
Ik zal hier wel wat foto's posten.quote:
Omgquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal hier wel wat foto's posten.![]()
Het weer daar is ook wat beter dan hier.![]()
Gaat natuurlijk wel vanaf dit weekend daar ook regenen terwijl er het hele jaar nog geen druppel is gevallen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel veel Game of Thrones opnamelocaties bezoeken.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Das nog eens goed nieuws op t begin van de dag![]()
Dankjewel allemaalquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:41 schreef STING het volgende:
[..]
Morning
Nice, een plek helemaal voor jezelf
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 08:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lijkt het wel alsof ze heel goed kunnen budgetteren als ze de cijfers tonen.
Hurrdurrr.
*gooit M&Mquote:
Gister tijdje met iemand van HLO staan praten. Ze was mama tijdens de intro toen jullie dat ook warenquote:
*gooit rol donerquote:
quote:
Niemand kan goed budgetteren, voor zichzelfquote:Op donderdag 31 augustus 2017 08:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lijkt het wel alsof ze heel goed kunnen budgetteren als ze de cijfers tonen.
Hurrdurrr.
Thanks babe.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:10 schreef Azpilicueta het volgende:
All I want for X-mas, issssssss youuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Welk team?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 08:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Gister tijdje met iemand van HLO staan praten. Ze was mama tijdens de intro toen jullie dat ook waren![]()
en werkt nu als analist op de afdeling van persoon op wiens promotie ik gister was
Kleine wereld
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:10 schreef Azpilicueta het volgende:
All I want for X-mas, issssssss youuuuuuuuuuuuuuuuuuu
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen
Een zakje?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:13 schreef Fripsel het volgende:
Het is wel weer om met warme chocolademelk op de bank te zitten.
Laat ik nou toevallig nog een zakje hebben.![]()
Roze blijkbaar. Thess.a en Paula. zegt je dat nog watquote:
Vandaag durum donderdagquote:
Een zakje chocomel?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:13 schreef Fripsel het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:13 schreef Fripsel het volgende:
Meh. Weinig weinig.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Angel
Hoe gaat het met de scharrels
Heel makkelijk, werk een paar jaar in een winkel waar vanaf 5 december bijna nonstop kerstmuziek gespeeld wordt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet van Kerst muziek houden
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen
Met een Japannerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Weinig weinig.
Natuurlijk was er vakantie seks en er is Grindr, maar dat telt niet!
Ja, jij zet t altijd vanaf een chocoladereep of wat?quote:
Heeft ie al een naam?quote:
Door niet gek in het hoofd te zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet van Kerst muziek houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |