nog een nadeel is dat het snel en ongemerkt gaatquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
"I hope I die before I get old..."
Ach ja, so far so good here, maar heb dan ook wel het geluk van goede genen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:31 schreef Koen66 het volgende:
nog een nadeel is dat het snel en ongemerkt gaatopeens valt een keer, terwijl je het gevoel hebt nog 'best jong' te zijn, het kwartje dat je oud wordt
ik schijn er gelukkig ook nog niet zo oud uit te zien als dat ik benquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja, so far so good here, maar heb dan ook wel het geluk van goede genen.
lady Gaga was je ex?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:36 schreef Divje het volgende:
Soms he, dan hoor ik Lady Gaga langs komen in m'n playlist. Met haar Alejandro klotemuziekje.
Op die momenten, wil ik m'n ex...
Dood.
Groetjes.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze was fan? Ze ging vreemd met een Alejandro?
Laat mequote:
Je date nog steeds chickies van 25?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:36 schreef Koen66 het volgende:
ik schijn er gelukkig ook nog niet zo oud uit te zien als dat ik ben
Niks mis meequote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Je date nog steeds chickies van 25?
mag nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Je date nog steeds chickies van 25?
lastiger en beperkter inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Hehe, tja dat maakt het inderdaad wat lastiger.
I knowquote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon geen partner hebben, makes life so much easier...
Gooi er een zacht topmatras op! /problemsolvedquote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:22 schreef Fripsel het volgende:
Mijn bed voelt gewoon hard nu ik de hele avond op mn nieuwe bank heb gelegen.![]()
#FirstWorldProblems
Je post rollator rock. En muziek voor 12-jarigen. Bedoel je dat?quote:
Precies mijn smaak.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Je post rollator rock. En muziek voor 12-jarigen. Bedoel je dat?
Wat heb jij met 12-jarigen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Je post rollator rock. En muziek voor 12-jarigen. Bedoel je dat?
Fripselwipselquote:
Oh maar ik vind Rival's muzieksmaak goed. Als ik thuis opruim heb ik vaak zijn playlist opstaan en dans ik een beetje door de woonkamer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Arme rival, hij is meer van de hiphop toch?
Koop dan ook een Auping of zo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:22 schreef Fripsel het volgende:
Mijn IKEA bed voelt gewoon hard nu ik de hele avond op mn nieuwe bank heb gelegen.![]()
#FirstWorldProblems
quote:
O zeker wel. Heb alleen een bredere smaak dan jij hebt.quote:
Die glijerige top40 meuk is geen brede smaak chef.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:03 schreef Divje het volgende:
O zeker wel. Heb alleen een bredere smaak dan jij hebt.
Chefquote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Die glijerige top40 meuk is geen brede smaak chef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |