SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:30 schreef Fripsel het volgende:
Zou het liefst een heel huis zelf bouwen.![]()
Tof!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:30 schreef CherryLips het volgende:
mijn vader heeft de caviaflat gemaakt
Ooh dat klinkt ook heel leuk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Mijn oma breit warme sokken en pannenlappen enzo. Heb een hele verzameling. Vroeger borduurde ze ook tafelkleden maar dat ziet ze niet meer. Heb er gelukkig wel een stuk of drie. En knuffeltjes in de vorm van konijntjes haakte ze, die heb ik ook nog, geel en roze.
Thnxquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik niet meegekregen, gecondoleerd
Mja, dat is het jammere wel. Opa en oma's worden oud en voor je het weet zijn ze er niet meerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn oma is ook een hele tijd zo fanatiek geweest met schilderen maar ze word wel echt oud nu.
Ik heb ook nog een orchideetje van haar. Het waren er eerst twee maar de witte heeft het niet geredquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ooh dat klinkt ook heel leuk.![]()
Ik heb mijn oma's plantjes ziekte overgenomen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Mijn oma breit warme sokken en pannenlappen enzo. Heb een hele verzameling. Vroeger borduurde ze ook tafelkleden maar dat ziet ze niet meer. Heb er gelukkig wel een stuk of drie. En knuffeltjes in de vorm van konijntjes haakte ze, die heb ik ook nog, geel en roze.
Mijn oma wordt over een maand 91 (eh, of 92...) maar zit eigenlijk al een jaar of twintig weg te teren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Mja, dat is het jammere wel. Opa en oma's worden oud en voor je het weet zijn ze er niet meer![]()
Mijn oma is dan op een maand na net geen 86 geworden, maar die ging vrolijk vanaf haar 80e op schildercursus en wist in een krappe zes jaar een flinke collectie op te bouwen.
Mja, dat overkwam mijn andere opa die op 93e jarige leeftijd ook. Nadat ie twintig jaar als weduwnaar door het leven moest omdat de andere oma ivm kanker te vroeg overleed. Geestelijk was ie tip top bij, maar lichamelijk was het niks meer op het eindequote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn oma wordt over een maand 91 (eh, of 92...) maar zit eigenlijk al een jaar of twintig weg te teren.
Mijn oma haar hele huis staat vol met orchideeen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een orchideetje van haar. Het waren er eerst twee maar de witte heeft het niet gered
Nee precies. Wij kunnen gaan en staan waar we willen. Zij is gewoon direct van de boerderij naar het familiebedrijf van m'n opa gegaan, hij bepaalde alles, ze heeft nooit alleen hoeven zijn of zelf iets hoeven ondernemen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn oma haar hele huis staat vol met orchideeen.![]()
![]()
Ik heb stiekem een beetje medelijden met mijn oma, vanwege de tijd en omgeving waarin ze opgegroeid is. Volgens mij is ze stiekem echt wel een intelligente vrouw maar dat is echt nooit op waarde geschat. En nu vind iedereen haar maar een lastige vrouw. Terwijl ze eigenlijk gewoon nooit heeft leren praten en echt in haar kracht heeft kunnen staan.
M'n oma's hadden er allebei heel veel. Maar de een is overleden, er zijn nog een paar orchideeen over. En de ander zit in een verzorgingstehuis en geeft er geen reet meer om dus die orchideeen hebben allemaal het loodje gelegd of staan bij m'n moeder in de serre op krachten te komen.quote:
Ik wou dat ik er het geduld voor had. Ik zoek nog steeds iemand die poppetjes van m'n dode cavia's kan haken.quote:
Wil je mij een onderbroek haken?quote:
Awquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n oma's hadden er allebei heel veel. Maar de een is overleden, er zijn nog een paar orchideeen over. En de ander zit in een verzorgingstehuis en geeft er geen reet meer om dus die orchideeen hebben allemaal het loodje gelegd of staan bij m'n moeder in de serre op krachten te komen.
Uh.....whut?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er het geduld voor had. Ik zoek nog steeds iemand die poppetjes van m'n dode cavia's kan haken.
Maar ik ben van mezelf al een kacheltje.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
dekentjes voor in de Winterknus enzo
![]()
Watquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er het geduld voor had. Ik zoek nog steeds iemand die poppetjes van m'n dode cavia's kan haken.
Gehaakte knuffeltjesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nahja je weet het soms niet hoormaar wat bedoel je dan wel?
Heerlijk! Geniet ervanquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:06 schreef Fripsel het volgende:
Ooh ik voel me wel even een prinses op mijn bank. Eindelijk echt comfortabel beneden kunnen zitten.
En ik kan eindelijk met iemand op de bank zitten zonder het gevoel te hebben dat die persoon waaaaay to much in mijn personal space zit.quote:
Oh, vandaar....quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:09 schreef Fripsel het volgende:
En ik kan eindelijk met iemand op de bank zitten zonder het gevoel te hebben dat die persoon waaaaay to much in mijn personal space zit.![]()
Sommige mensen kregen gewoon een stoel.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gehaakte knuffeltjesdie op de dode veestapel lijken
Als ik de verhalen zo hoor en de foto's zie van mijn andere oma zou dat net zo goed mijn favoriete oma zijn. Net zoals mijn andere opa dat ook was. Beide gewoon lekker doen waar ze goed in waren: tuinieren en pottenbakkerij voor mijn oma en tekenen/dingen maken en pottenbakkerij voor mijn opa. Helaas heb ik maar een herinnering aan mijn oma dat ik met een soort van technische knex maar dan van hout zat te spelen bij haar sterfbed. Met mijn andere opa die toen nog 20 jaar in zijn eentje door ging ik vaak langs voor zijn verhalen. Kreeg ook van hem als cadeau vaak boekenbonnen en een echte vulpen, dus daarmee begon ik ook interesse in boeken lezen en verhalen/gedichten schrijven te krijgen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:02 schreef Fripsel het volgende:
Mijn andere oma is al vroeg heel erg ziek geworden. Dat was wel echt "mijn oma" zeg maar. Waar mijn moeder nu nog klaagt over de pijpenkrullen in haar haren, had ik gewild dat mijn moeder eens een vlecht had proberen te maken zeg maar.![]()
Ik heb zelfs een tijdje mijn nieuwe kleren staan showen op de begraafplaats.
Maar mijn opa, dat was wel "mooi". Die is natuurlijk jaren mantelzorger geweest en heeft toen zelf nog echt even de bloemetjes buiten kunnen zetten. En daar bakte ik taarten mee en en hij kwam ook echt met zijn gigantische camera op de korfbaltribune zitten.![]()
![]()
*noteertquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
En ik kan eindelijk met iemand op de bank zitten zonder het gevoel te hebben dat die persoon waaaaay to much in mijn personal space zit.![]()
Sommige mensen kregen gewoon een stoel.
Is hij IRL net zo gezellig als hier?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:13 schreef Fripsel het volgende:
Faxie mocht wel naast me op de bank zitten.
Beter nogquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Is hij IRL net zo gezellig als hier?
da's het vervelende van erg oud wordenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn oma wordt over een maand 91 (eh, of 92...) maar zit eigenlijk al een jaar of twintig weg te teren.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:24 schreef Koen66 het volgende:
da's het vervelende van erg oud worden
nog een nadeel is dat het snel en ongemerkt gaatquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
"I hope I die before I get old..."
Ach ja, so far so good here, maar heb dan ook wel het geluk van goede genen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:31 schreef Koen66 het volgende:
nog een nadeel is dat het snel en ongemerkt gaatopeens valt een keer, terwijl je het gevoel hebt nog 'best jong' te zijn, het kwartje dat je oud wordt
ik schijn er gelukkig ook nog niet zo oud uit te zien als dat ik benquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja, so far so good here, maar heb dan ook wel het geluk van goede genen.
lady Gaga was je ex?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:36 schreef Divje het volgende:
Soms he, dan hoor ik Lady Gaga langs komen in m'n playlist. Met haar Alejandro klotemuziekje.
Op die momenten, wil ik m'n ex...
Dood.
Groetjes.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze was fan? Ze ging vreemd met een Alejandro?
Laat mequote:
Je date nog steeds chickies van 25?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:36 schreef Koen66 het volgende:
ik schijn er gelukkig ook nog niet zo oud uit te zien als dat ik ben
Niks mis meequote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Je date nog steeds chickies van 25?
mag nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Je date nog steeds chickies van 25?
lastiger en beperkter inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Hehe, tja dat maakt het inderdaad wat lastiger.
I knowquote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon geen partner hebben, makes life so much easier...
Gooi er een zacht topmatras op! /problemsolvedquote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:22 schreef Fripsel het volgende:
Mijn bed voelt gewoon hard nu ik de hele avond op mn nieuwe bank heb gelegen.![]()
#FirstWorldProblems
Je post rollator rock. En muziek voor 12-jarigen. Bedoel je dat?quote:
Precies mijn smaak.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Je post rollator rock. En muziek voor 12-jarigen. Bedoel je dat?
Wat heb jij met 12-jarigen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Je post rollator rock. En muziek voor 12-jarigen. Bedoel je dat?
Fripselwipselquote:
Oh maar ik vind Rival's muzieksmaak goed. Als ik thuis opruim heb ik vaak zijn playlist opstaan en dans ik een beetje door de woonkamer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Arme rival, hij is meer van de hiphop toch?
Koop dan ook een Auping of zo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:22 schreef Fripsel het volgende:
Mijn IKEA bed voelt gewoon hard nu ik de hele avond op mn nieuwe bank heb gelegen.![]()
#FirstWorldProblems
quote:
O zeker wel. Heb alleen een bredere smaak dan jij hebt.quote:
Die glijerige top40 meuk is geen brede smaak chef.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:03 schreef Divje het volgende:
O zeker wel. Heb alleen een bredere smaak dan jij hebt.
Chefquote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Die glijerige top40 meuk is geen brede smaak chef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |