SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:30 schreef Fripsel het volgende:
Zou het liefst een heel huis zelf bouwen.![]()
Tof!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:30 schreef CherryLips het volgende:
mijn vader heeft de caviaflat gemaakt
Ooh dat klinkt ook heel leuk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Mijn oma breit warme sokken en pannenlappen enzo. Heb een hele verzameling. Vroeger borduurde ze ook tafelkleden maar dat ziet ze niet meer. Heb er gelukkig wel een stuk of drie. En knuffeltjes in de vorm van konijntjes haakte ze, die heb ik ook nog, geel en roze.
Thnxquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik niet meegekregen, gecondoleerd
Mja, dat is het jammere wel. Opa en oma's worden oud en voor je het weet zijn ze er niet meerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn oma is ook een hele tijd zo fanatiek geweest met schilderen maar ze word wel echt oud nu.
Ik heb ook nog een orchideetje van haar. Het waren er eerst twee maar de witte heeft het niet geredquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ooh dat klinkt ook heel leuk.![]()
Ik heb mijn oma's plantjes ziekte overgenomen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Mijn oma breit warme sokken en pannenlappen enzo. Heb een hele verzameling. Vroeger borduurde ze ook tafelkleden maar dat ziet ze niet meer. Heb er gelukkig wel een stuk of drie. En knuffeltjes in de vorm van konijntjes haakte ze, die heb ik ook nog, geel en roze.
Mijn oma wordt over een maand 91 (eh, of 92...) maar zit eigenlijk al een jaar of twintig weg te teren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Mja, dat is het jammere wel. Opa en oma's worden oud en voor je het weet zijn ze er niet meer![]()
Mijn oma is dan op een maand na net geen 86 geworden, maar die ging vrolijk vanaf haar 80e op schildercursus en wist in een krappe zes jaar een flinke collectie op te bouwen.
Mja, dat overkwam mijn andere opa die op 93e jarige leeftijd ook. Nadat ie twintig jaar als weduwnaar door het leven moest omdat de andere oma ivm kanker te vroeg overleed. Geestelijk was ie tip top bij, maar lichamelijk was het niks meer op het eindequote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn oma wordt over een maand 91 (eh, of 92...) maar zit eigenlijk al een jaar of twintig weg te teren.
Mijn oma haar hele huis staat vol met orchideeen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een orchideetje van haar. Het waren er eerst twee maar de witte heeft het niet gered
Nee precies. Wij kunnen gaan en staan waar we willen. Zij is gewoon direct van de boerderij naar het familiebedrijf van m'n opa gegaan, hij bepaalde alles, ze heeft nooit alleen hoeven zijn of zelf iets hoeven ondernemen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn oma haar hele huis staat vol met orchideeen.![]()
![]()
Ik heb stiekem een beetje medelijden met mijn oma, vanwege de tijd en omgeving waarin ze opgegroeid is. Volgens mij is ze stiekem echt wel een intelligente vrouw maar dat is echt nooit op waarde geschat. En nu vind iedereen haar maar een lastige vrouw. Terwijl ze eigenlijk gewoon nooit heeft leren praten en echt in haar kracht heeft kunnen staan.
M'n oma's hadden er allebei heel veel. Maar de een is overleden, er zijn nog een paar orchideeen over. En de ander zit in een verzorgingstehuis en geeft er geen reet meer om dus die orchideeen hebben allemaal het loodje gelegd of staan bij m'n moeder in de serre op krachten te komen.quote:
Ik wou dat ik er het geduld voor had. Ik zoek nog steeds iemand die poppetjes van m'n dode cavia's kan haken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |