Heb ik niet. Maar toch. Brrquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar kan oo zich weinig mis mee gaan. Tenzij je je fornuis hebt versierd met allerlei ongein.
Dat was vast even schrikkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Gelukkig' met vlam en op de laagste stand. But still.
Mijn gaspit is wel brandschoon nu.
Jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat was vast even schrikken![]()
Nondeju.
Feest!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:22 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen![]()
Het ziet er naar uit dat ik binnenkort een eigen appartementje heb. Een mini-appartementje dat wel, maar toch![]()
Ja ik ook. Nu de gasrekening afwachtenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blij dat er niks gebeurd is.
Whoehoequote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:22 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen![]()
Het ziet er naar uit dat ik binnenkort een eigen appartementje heb. Een mini-appartementje dat wel, maar toch![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik ook. Nu de gasrekening afwachten.
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:22 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen![]()
RIP aan je nabestaanden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik ook. Nu de gasrekening afwachten.
Waar gaat de reis naartoe?quote:
Das nog eens goed nieuws op t begin van de dagquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:22 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen![]()
Morningquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:22 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen![]()
Jaloersquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel veel Game of Thrones opnamelocaties bezoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |