Via internet vind ik toch niet prettig.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Beetje swipen op tinderino en voor je het weet heb je een hengst voor de deur staan
Mooi gezegdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles komt goed aan t eind. En is t nog niet goed, dan is t nog niet t eind.
Het zijn niet allemaal Fokkers hequote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via internet vind ik toch niet prettig.
Jammer. Was al halverwege een dmquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via internet vind ik toch niet prettig.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje het broodje kaas van de seks.
De waarheid kan soms hard zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is niet aardig om te zeggen tegen iemand Barbusse
Niet meteen wegkijken bij oogcontact. niet de hele weg naar de schoenen staren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe doe je dat tochik heb al jaren/nooit sjans gehad
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
Niet meteen wegkijken bij oogcontact. niet de hele weg naar de schoenen staren.
Kerst met Rival.quote:
Niet wegkijken is fysiek makkelijker dan je hoofd moeten draaien tochquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan
Ken wel een Paula, maar vermoed niet dat zij het was... hahahaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Roze blijkbaar. Thess.a en Paula. zegt je dat nog wat?
Nee. Ik koop het in pakken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, jij zet t altijd vanaf een chocoladereep of wat?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:22 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen![]()
Het ziet er naar uit dat ik binnenkort een eigen appartementje heb. Een mini-appartementje dat wel, maar toch![]()
owquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt het tegen fokkers he.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
Warme choco gaat t denk ik ok.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Ik koop het in pakken.
De stoeprand ook, maar daar loop je ook nog steeds overheen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De waarheid kan soms hard zijn.
Nais! Dat wil ik in Noord-Ierland en IJsland gaan doen. Plus dan ook wie is de Mol langs locatiesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel veel Game of Thrones opnamelocaties bezoeken.
Ik zakje en een padquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Ik koop het in pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |