Waarom telt dat niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Weinig weinig.
Natuurlijk was er vakantie seks en er is Grindr, maar dat telt niet!
Ik kies er rond voor oktober voor om het op te zettenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heel makkelijk, werk een paar jaar in een winkel waar vanaf 5 december bijna nonstop kerstmuziek gespeeld wordt.
Dan ben je er wel klaar mee. Voor altijd.
Skirre tijden vriendquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Weinig weinig.
Natuurlijk was er vakantie seks en er is Grindr, maar dat telt niet!
Ja, dat kan nog op de sociale werkplaats.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik kies er rond voor oktober voor om het op te zetten. Helemaal als ik alleen ben op de vestiging
Ja van die blokjes er overheenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hebben die allemaal een geblurde piemel?
Dat is niet aardig om te zeggen tegen iemand Barbussequote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door niet gek in het hoofd te zijn.
Dat zijn toch geen scharrels?quote:
Op stap gaan in een gay barquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe doe je dat tochik heb al jaren/nooit sjans gehad
Tijdloze grapquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat kan nog op de sociale werkplaats.
Lijkt me lastig met die scherpe hoekjes.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van die blokjes er overheenNet als in de film, net als in de film.
I know! Ik droog op!quote:
Moet ik even m'n tieten plat tapen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op stap gaan in een gay bar
Als lange blonde blauw ogige jongen.
Er zijn ook girl barsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik even m'n tieten plat tapen.
Liefquote:
Alles komt goed aan t eind. En is t nog niet goed, dan is t nog niet t eind.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt broer
Diep.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles komt goed aan t eind. En is t nog niet goed, dan is t nog niet t eind.
Hou ik van.quote:
Beetje swipen op tinderino en voor je het weet heb je een hengst voor de deur staanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af of ik in girl bars wel succes zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |