Ik ben ook een Fok!ker.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt het tegen fokkers he.
Ik vervang t met matcha poederquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Cacaopoeder, beetje suiker, papje maken met melk en daar dan gloeiend hete melk bij doen
Bij mij krijgen ze poeder koffie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Mogen koffiedrinkers blij mee zijn als ze op visite komen
Dan nog liever geen koffie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
En meer belangrijk een comfy bankquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:13 schreef Fripsel het volgende:
Het is wel weer om met warme chocolademelk op de bank te zitten.
Laat ik nou toevallig nog een zakje hebben.![]()
Bij mij weigerde het bezoek het. Dan drink je maar theequote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als er speciale gasten zijn. Pleur ik er soms nog een brok 87% choco bij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Cacaopoeder, beetje suiker, papje maken met melk en daar dan gloeiend hete melk bij doen
Ach het is best prima te drinkenquote:
Beter dan oploskoffie, daar heb je een punt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach het is best prima te drinkenBeter dan sommige andere meuk
Oh ja daar zou ik ook gewoon om lachen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij weigerde het bezoek het. Dan drink je maar thee
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als er speciale gasten zijn. Pleur ik er soms nog een brok 87% choco bij.
Jup. Heb cacao van Droste, papje van maken met suiker en Ik doe wat druppels water erbij.. wachten tot de melk gloeiend heet is en prestoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou gewoon van sterke koffie, nooit echt gehad uit een senseo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:44 schreef Harmankardon het volgende:
Met een collega die altijd een grote bek had over 'Senseo kut dit' en 'alleen vers gemalen bonen dat' hebben we eens een dubbelblinde test gedaan met vijf verschillende soorten koffie. Hij deed het niet slecht, maar ook niet goed genoeg om daarna nog stoer te zitten doen
Jura is goede whiskyquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
Hier op de zaak hebben we een jura, heerlijke koffie. Thuis had ik ook zo'n verse bonending maar die doet t niet meer
Misschien dat er nog wat room doorheen kan maar ik weet niet welke dan het beste is.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup. Heb cacao van Droste, papje van maken met suiker en Ik doe wat druppels water erbij.. wachten tot de melk gloeiend heet is en presto
Ja en het gemakt is ook wel beterquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beter dan oploskoffie, daar heb je een punt.
Oh, om het af te toppen gewoon de spuitbus met slagroom erbij en kaneel eroverheenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat er nog wat room doorheen kan maar ik weet niet welke dan het beste is.
Ik wel. Kapot. Kapot ben ik!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kapot van matcha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |