Ne hoor, niet allemaal. Jij niet, bijvoorbeeldquote:
Jep, er zijn wel meer Apps die geheel gratis beginnen, om vervolgens later een 'pay wall' toe te voegenquote:
en ik?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ne hoor, niet allemaal. Jij niet, bijvoorbeeld
Hoe staat het met jouw dates?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
10 min gedaan, geen goede ervaring mee
Teveel gesprekken tegelijkertijd om te kunnen handelen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
10 min gedaan, geen goede ervaring mee
quote:
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Teveel gesprekken tegelijkertijd om te kunnen handelen?
Heet dat voortaan zo?quote:
Jij ook nietquote:
Wij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ne hoor, niet allemaal. Jij niet, bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit echt onder de puisten zeg.
Of ongegeneerd te zeesterrenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Een-excuus-om-weer-eens-goed-coma-te-zuipen-gelegenheid bekt niet echt lekker
nee septemberfeest maar dat snapt niemand. Vanavond blijft een vriendin slapen en denk dat ik maandag geen reet meer waard benquote:
Schuldig om wat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee zeker niet. Ik vind dat ook niet fijn want dan ga ik mij schuldig voelen.
ik zuip geen coma. Het is meer een excuus om eens goed brommers te kieken, mits ik die ene gozer vindquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Een-excuus-om-weer-eens-goed-coma-te-zuipen-gelegenheid bekt niet echt lekker
Dat snap ik inderdaad niet in augustusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee septemberfeest maar dat snapt niemand. Vanavond blijft een vriendin slapen en denk dat ik maandag geen reet meer waard ben
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger noemden we dat nog gewoon een orgie.
"Stad".quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]je weet dat ik in een stad woon, zou wel een extreem grote orgie zijn
DIkke partyquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee septemberfeest maar dat snapt niemand. Vanavond blijft een vriendin slapen en denk dat ik maandag geen reet meer waard ben
Party Hardyquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dm staat altijd open lotquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik zuip geen coma. Het is meer een excuus om eens goed brommers te kieken, mits ik die ene gozer vind
Wel likeur43quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik zuip geen coma. Het is meer een excuus om eens goed brommers te kieken, mits ik die ene gozer vind
Tis Tinder. Alsof mannen dat wel doenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
omdat ik dan niet echt oprecht een normaal gesprek voer waarbij ik ook zaken onthoud
Dorp met stadsrechten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]toen ik bij jou was zei je wel stad
Ja maar dat dronk je als waterquote:
maakt mij niet uit of mannen dat wel doen, ik voel mij daar niet prettig bij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tis Tinder. Alsof mannen dat wel doen
de achterhoekquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waar woon jij waar auto's niet kunnen komen
Dat lijkt er meer opquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |