ik zuip geen coma. Het is meer een excuus om eens goed brommers te kieken, mits ik die ene gozer vindquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Een-excuus-om-weer-eens-goed-coma-te-zuipen-gelegenheid bekt niet echt lekker
Dat snap ik inderdaad niet in augustusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee septemberfeest maar dat snapt niemand. Vanavond blijft een vriendin slapen en denk dat ik maandag geen reet meer waard ben
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger noemden we dat nog gewoon een orgie.
"Stad".quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]je weet dat ik in een stad woon, zou wel een extreem grote orgie zijn
DIkke partyquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee septemberfeest maar dat snapt niemand. Vanavond blijft een vriendin slapen en denk dat ik maandag geen reet meer waard ben
Party Hardyquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dm staat altijd open lotquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik zuip geen coma. Het is meer een excuus om eens goed brommers te kieken, mits ik die ene gozer vind
Wel likeur43quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik zuip geen coma. Het is meer een excuus om eens goed brommers te kieken, mits ik die ene gozer vind
Tis Tinder. Alsof mannen dat wel doenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
omdat ik dan niet echt oprecht een normaal gesprek voer waarbij ik ook zaken onthoud
Dorp met stadsrechten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]toen ik bij jou was zei je wel stad
Ja maar dat dronk je als waterquote:
maakt mij niet uit of mannen dat wel doen, ik voel mij daar niet prettig bij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tis Tinder. Alsof mannen dat wel doen
de achterhoekquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waar woon jij waar auto's niet kunnen komen
Dat lijkt er meer opquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |