quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dus je noemt Elvi nu lelijker dan jezelf?
Q en werkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je werkt toch bij een bank? Die mensen weten toch wel dat het niet echt slim is om een tophypotheek te nemen?
Precies op tijd was 3 jaar terug of zoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:52 schreef Fripsel het volgende:
Ik geloof dat we precies op tijd geweest zijn met mijn huisje wat de huizenprijzen betreft.
owquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt, beetje klussen in huis
Ik was weer eens te optimistischquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Zitten te ver bij de core business vandaan.
komt omdat jij niet meer hier in NL woont.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was weer eens te optimistisch
Ga jij eens even lekker de hater in alleen de Achterhoek uithangen jijquote:
hij zegt zelf ook aanwezig zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga jij eens even lekker de hater in alleen de Achterhoek uithangen jij
Sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar die hoef je toch niet meteen in de groep te gooien of zo
Doe ik met mijn mannen ook niet
Hier is het volgens mij nog erger hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
komt omdat jij niet meer hier in NL woont.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het volgens mij nog erger hoor
Property prices up by 67% since 2001, leaving average-wage earners behind. Artikel is uit 2016, maar het gaat nog steeds door, voor zowel koop als huur. Allemaal gebouwd en gekocht met geleend geld, so go figure....
Wat loop jij nou steeds tequote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]nu weer zo doen he, nadat je even voor Q wilde opkomen
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat loop jij nou steeds tejoh?
Maybe she is alt rightquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat loop jij nou steeds tejoh?
Ooops, je hebt gelijk. Ik dacht het woord dragqueen en typte dat dus.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rupaul's Drag RACE!
Ik heb natuurljk alle 9 seizoenen en 2 allstars gezien
Is leukquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooops, je hebt gelijk. Ik dacht het woord dragqueen en typte dat dus.
Het is fantastisch. Seizoen 7 staat op Netflix en de rest ga ik downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |