Dan heb je de film Spetters nooit begrepen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ken je die grap van de 5 homofoben en de homo? Wij ook niet
Hihi. Lekker rustigquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:06 schreef john2406 het volgende:
Ze hebben mij op de block lijst, wat inhouden doet dat ze het topic niet vinden, het lijkt den Haag hier wel.
Het gaat nog verder. Israel wil liever IS dan welke Iraanse invloed. Die willen daar ook in die proxy oorlog op reageren. And they will.quote:
?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het gaat nog verder. Israel wil liever IS dan welke Iraanse invloed. Die willen daar ook in die proxy oorlog op reageren. And they will.
Dubbel nn moet een Duitser zijn in de genen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:25 schreef Tem het volgende:
Net Chef's table met Francis Mallmann gezien. Wat een baas
Hij is zelf Argentijn maar zal wel wat in de genen zitten inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dubbel nn moet een Duitser zijn in de genen.
Zouden zijn roots in DL liggen en zijn ouders gevlucht zijn richting Argentiniëquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij is zelf Argentijn maar zal wel wat in de genen zitten inderdaad.
Jep.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het gaat nog verder. Israel wil liever IS dan welke Iraanse invloed. Die willen daar ook in die proxy oorlog op reageren. And they will.
De Witte Engelquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zouden zijn roots in DL liggen en zijn ouders gevlucht zijn richting Argentinië
Dat zeg jij ik denk het niet, er zijn er wel meer gevlucht hoor, volgens mij zelfs met hulp van de kerk?quote:
Dat IS verslagen gaat worden lijkt me wel een teken aan de wand.. De toekomst voor Syrië kan wel eens heel duister worden in deze proxy oorlog.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jep.
Team 1: Assad, Iran, Rusland
Team 2: IS, Israël/USA, S-A
Je vermoedt dat team Israël een engere strategie gaat volgen na verlies van IS?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat IS verslagen gaat worden lijkt me wel een teken aan de wand.. De toekomst voor Syrië kan wel eens heel duister worden in deze proxy oorlog.
Uitgeschakeld?quote:
Ja, 3-2 verloren van Rosenborg nadat ze nog met 1-2 voor kwamen. In Amsterdam was het al 0-1 voor de Noren.quote:
Fantastisch weer voor het NL voetbal, dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, 3-2 verloren van Rosenborg nadat ze nog met 1-2 voor kwamen. In Amsterdam was het al 0-1 voor de Noren.
Utrecht er ook al uit (zij het tegen een véél betere tegenstander) en PSV vernederd door een club waar niemand ooit van had gehoord.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Fantastisch weer voor het NL voetbal, dus.
https://nos.nl/artikel/21(...)anten-kraakpand.htmlquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:42 schreef remlof het volgende:
Ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahajax
Die laten niet Assad in combinatie met steun van Iran niet het speelveld bepalen. Dat de Russen er midscheeps tussen zitten (kan nog bijzonder leuk worden). .Wat te doen zonder IS, volgens mij heeft er niemand een fatsoenlijk draaiplan ervoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je vermoedt dat team Israël een engere strategie gaat volgen na verlies van IS?
Dan staat er weer een volgende op, een tot nog toe onderdrukte misschien?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die laten niet Assad in combinatie met steun van Iran niet het speelveld bepalen. Dat de Russen er midscheeps tussen zitten (kan nog bijzonder leuk worden). .Wat te doen zonder IS, volgens mij heeft er niemand een fatsoenlijk draaiplan ervoor.
Tja wat blijft er over behalve een directe confrontatie met Assad (of zelfs Iran) nav een incident/hoax. Dat zal eerst een bluf zijn. Want idd Rusland. Of een nieuwe groep creëren uit de overgeblevene icm andere groepen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die laten niet Assad in combinatie met steun van Iran niet het speelveld bepalen. Dat de Russen er midscheeps tussen zitten (kan nog bijzonder leuk worden). .Wat te doen zonder IS, volgens mij heeft er niemand een fatsoenlijk draaiplan ervoor.
IS groeide mee met de retoriek (en sancties) tegen Assad. Katalysator van het uit de klauwen lopen het conflict missquote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:01 schreef Drugshond het volgende:
Mijn gevoel zegt dat de IS slechts een katalysator was.En niet het werkelijke strategische probleem van buurlanden.
Assad was/is een lul Saddam Hoessein was een lul (die overspeelde zijn hand). Maar goed de Arabische lente heeft niks dan ellende voortgebracht, Wie wil er nu op gemak naar Turkije of naar Egypte.... geen hont.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
IS groeide mee met de retoriek (en sancties) tegen Assad. Katalysator van het uit de klauwen lopen het conflict miss
Er is voornamelijk geen reet aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:21 schreef Klopkoek het volgende:
Voetbal is een spiegel van de samenleving
22 man of eigenlijk 20 achter een bal aan rennen en als ze hem eindelijk hebben trappen ze hem weer weg, en begint het weer van voor af aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:21 schreef Klopkoek het volgende:
Voetbal is een spiegel van de samenleving
Als een ieder voor zijn eigen deur schoonhouden doet hebben ze meer als genoeg te doen, zo zie ik het daar ook net als hier.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi land, mooi volk. Komt vanzelf goed daar, als Israël de zaak tenminste niet verziekt.
Jij moet toch weten wat Remlos is?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:26 schreef Kaas- het volgende:
In Iran hangen de mensen aan hijskranen als versiering van de stad en hebben de mensen geen flauw idee wat vrijheid is, maar remlof vindt het een geweldig volk.
Het regime is kut, maar het het volk is daar ondertussen ook wel klaar mee. Over twintig jaar kan zelfs jij weer gaan feesten in Teheran.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:26 schreef Kaas- het volgende:
In Iran hangen de mensen aan hijskranen als versiering van de stad en hebben de mensen geen flauw idee wat vrijheid is, maar remlof vindt het een geweldig volk.
Te kort door de bocht, je zou beter moeten weten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:29 schreef Kaas- het volgende:
Dat is wel altijd een beetje de blinde vlek van remlof, iets dat moslim en anti-Israël is per se geweldig moeten vinden omdat bij de gekozen politieke stroming hoort.
Koekoekquote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Het regime is kut, maar het het volk is daar ondertussen ook wel klaar mee. Over twintig jaar kan zelfs jij weer gaan feesten in Teheran.
Hoi en welterusten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Koekoek
Die is gek
Het lijkt de laatste tijd wel op fok alsof niemand meer normaal kan nadenken. Op rechts heb je die nazi's en op links heb je dan dit soort flauwekulletjes en Klopkoek en zo. Redelijk weinig centristen meer over, die tenminste nog een beetje gezond verstand hebben.
De humor van Duitsers is altijd gewoon nul geweest.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:33 schreef LelijKnap het volgende:
Alsof de Duitsers opeens minder humor hadden tussen 39' en 45'.
Het spectrum schuift steeds meer naar rechts op, dus de centristen zijn eigenlijk rechtsen. Jij bent ook gewoon centrum rechts.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Koekoek
Die is gek
Het lijkt de laatste tijd wel op fok alsof niemand meer normaal kan nadenken. Op rechts heb je die nazi's en op links heb je dan dit soort flauwekulletjes en Klopkoek en zo. Redelijk weinig centristen meer over, die tenminste nog een beetje gezond verstand hebben.
Ik zit niet in de kast hoor, gelukkig niet, al beweerd mijn partner wel eens iets anders.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kom toch gewoon s uit die kast man.
Geloof ik niet, neem aan dat ze plat lagen van het lachen als ze iemand de fiets af namen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
De humor van Duitsers is altijd gewoon nul geweest.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Geloof ik niet, neem aan dat ze plat lagen van het lachen als ze iemand de fiets af namen.
Ik geloof je nuquote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zit niet in de kast hoor, gelukkig niet, al beweerd mijn partner wel eens iets anders.
Ik weiger het echter doe mij maar een lekker nat k u t je.
Je bent ziek, (poep in je hoofd).quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Het regime is kut, maar het het volk is daar ondertussen ook wel klaar mee. Over twintig jaar kan zelfs jij weer gaan feesten in Teheran.
Ah! Ja, geloof het of niet, het zat nog in m'n hoofd! Was alleen vergeten welk topic het nou was. Als je het nog weet, kun je t dan dm-en voor morgen?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je zou nog terugkomen op iets wat ik geschreven had LelijKnap. Niet dat ik dat zou verwachten van een willekeurige gebruiker, maar je maakte er speciaal een punt van.
Nou ja, ik weet niet meer waar het over ging, maar meen dat het de NWS reeks was over Charlottesville.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah! Ja, geloof het of niet, het zat nog in m'n hoofd! Was alleen vergeten welk topic het nou was.
Klopt maar er liepen meerdere topics die daar aan verbonden waren, waarvan sommige meerdere delen hadden. Die waar de 'aanslag' in centraal stond? Met foto slachtoffer in de OP?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet meer waar het over ging, maar meen dat het de NWS reeks was over Charlottesville.
Mits je sarcasme begrijpt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
De humor van Duitsers is altijd gewoon nul geweest.
Nee, het was in de centrale reeks. Je kunt hem denk ik via jouw en mijn topics terugvinden. Ik zie het resultaat binnenkort.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt maar er liepen meerdere topics die daar aan verbonden waren, waarvan sommige meerdere delen hadden. Die waar de 'aanslag' in centraal stond? Met foto slachtoffer in de OP?
Dat hebben de katholieken in Brabant ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:45 schreef Drugshond het volgende:
In Iran hebben ze zowat 200 heilige dagen die refereren aan het martelaarschap.
Toch weer een homotypische uitspraak zon verwijzing naar de aars.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Brengt het iets op ja of nee, dan steek het je maar ergens waar de zon niet schijnen doet!
Carnaval...no Thx.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hebben de katholieken in Brabant ook.
En alweer twijfel heerlijk heb ik je denktank aan het werken,daar houdt ik van, ben Remlos niet van mij mag jezelf beslissen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Toch weer een homotypische uitspraak zon verwijzing naar de aars.
Die werkt al genoegquote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
En alweer twijfel heerlijk heb ik je denktank aan het werken,daar houdt ik van, ben Remlos niet van mij mag jezelf beslissen.
Carnaval gaat aan het vasten vooraf het suikerfeest ervoor.quote:
Jij denkt toch niet werkelijk dat jij of ik of wie dan ook niet via pm of dm door het slijk gehaald wordt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:02 schreef Drugshond het volgende:
Dit gezeik met DM's/PM's is zo insight. Dat het zelfs voorbij het Peenemünde project ligt.
Nee ik heb mijn eigen setlist.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet werkelijk dat jij of ik of wie dan ook niet via pm of dm door het slijk gehaald wordt?
Jim F. zou zelf een bericht hebben verspreid via Telegram dat er iets stond te gebeuren bij de Maassilo, dat bericht werd door Spaanse autoriteiten getraceerd en getipt aan de Nederlandse politie. Heel curieus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:20 schreef Jip141 het volgende:
UPDATEDe tip die de Nederlandse politie gisteravond uit Spanje kreeg, ging expliciet over de man die vannacht in Noord-Brabant werd aangehouden. Het zou gaan om de 22-jarige Jim F.
Jim F. Mensen!
En wat dan nog meer, behalve ondervraagd?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:24 schreef Jip141 het volgende:
Ik lees dat hij alti-right sympathieën had , maar goed op Twitter dus kan ook onzin zijn.
In ieder medelijden met de loodgieter. Die zal wel stevig ondervraagd zijn.
De meeste users in NWS hadden hem natuurlijk meteen gevierendeeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
En wat dan nog meer, behalve ondervraagd?
Yildiz version 2.0quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jim F. zou zelf een bericht hebben verspreid via Telegram dat er iets stond te gebeuren bij de Maassilo, dat bericht werd door Spaanse autoriteiten getraceerd en getipt aan de Nederlandse politie. Heel curieus.
Vraag me af of het gewoon een idioot is of dat hij echt snode plannen had.
Van mij het tegendeel juist die Spaanse platen bewijzen nog niks toch.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:28 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De meeste users in NWS hadden hem natuurlijk meteen gevierendeeld.
Verdacht = schuldig immers.
Nu weten we wat voor vreemde dingen er kunnen gebeuren.
Rechtstaat.
Laat maar is toch vergeefse moeite.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:38 schreef Jip141 het volgende:
Ik kan niet helemaal volgen wat je zegt John.
Wat bedoel je?
Doe het eens in Polen, nobody is laughing. They do it.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:10 schreef Drugshond het volgende:
Venice’s mayor said shouting ‘Allahu akbar’ in his city will get you shot — but everybody laughed at him
Nooit lid van geweest. Voor FOK zat ik op CU2. Zelfs toen hadden we meetings. Daar heb ik nog foto's van (met waterpijp et al).quote:
Jammer. Daar jaren rondgehangen. Leek me eig wel logisch. Dacht me ook een DH account te herinneren. Maar natuurlijk geen bijzonderheid op PF, zo'n naam. Cu2 had ook een forum?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nooit lid van geweest. Voor FOK zat ik op CU2. Zelfs toen hadden we meetings. Daar heb ik nog foto's van (met waterpijp et al).
Tattoos of littekens. Bij dat laatste scoor ik inmiddels wel redelijk hoog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:26 schreef LelijKnap het volgende:
Vrouwen (vol) met tats. Daar word ik niet vrolijk van
Zij was jonger. Zit haar profiel weer op te zoeken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:38 schreef LelijKnap het volgende:
Kijk, een echte doorzetter! Zou iets voor mij zijn. Ter compensatie.
Was zij of jij 12 jr jonger? Als jij: zou ze nog levend(ig) zijn?
Nou laten we zeggen dat ik in de #1 van Eindhoven sta. En wat grenst aan een allergische auto immuunziekte. Iets wat ik overigens nog nooit op gehad (niet in deze vorm).quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:40 schreef LelijKnap het volgende:
Psychologische littekens ongetwijfeld.
Over water naar de zee dragen gesproken.. die vent is zo goed als kaal..quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 07:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Is blijkbaar redelijk normaal in Frankrijk. Hollande wist ook in no-time duizenden euro's te besteden aan een kapper.
10.000 euro per maand om voor 6 haren te zorgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 07:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Over water naar de zee dragen gesproken.. die vent is zo goed als kaal..
Vervelend, ik zit bij de bakker aan een cappuccino en een "Veluwse verleiding", geen straf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:20 schreef 99.999 het volgende:
Ik moet het met dit uitzicht en net gezette koffie doen.
[ afbeelding ]
Het vervelendst zou zijn als een vrouwelijke president minder beautybudget zou verbranden, dan kunnen de haantjes na haar nooit meer wegkomen met deze bedragen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:34 schreef 99.999 het volgende:
Daarom kan Frankrijk zich al helemaal geen vrouwelijke president permitteren.
Wel in het buitenlandquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit gewoon in onze eetkamer. Met een yoghurt en een koffie. En een kat.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:20 schreef 99.999 het volgende:
Ik moet het met dit uitzicht en net gezette koffie doen.
[ afbeelding ]
Haha, zeer vergelijkbaar hierzoquote:
Die mok!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is er koffie.
Mooi Droste-effect ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is er koffie.
Ben je op vakantie of is dit een zakenreis? Ik ben best jaloers, nog nooit in Scandinavië geweest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:57 schreef Jip141 het volgende:
Best een grote stad ook. Meer het metropool-gevoel dan Amsterdam.
Ja, Time, Der Spiegel, Economist, Stern.quote:
Vakantie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben je op vakantie of is dit een zakenreis? Ik ben best jaloers, nog nooit in Scandinavië geweest.
Ik zou wel zijn geweest.quote:
Ik ook wel , maar hij wil niet.quote:
The winner takes it all.quote:
En toch zegt 'ie straks I do, I do, I do...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal wel niet zo'n dancing queen zijn.
Knowing me, knowing you.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal wel niet zo'n dancing queen zijn.
Zelfs een verstokte hetero als ik zou daar heengaan als ie in Stockholm was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:44 schreef Tem het volgende:
Niet naar het ABBA museum gaanRoyal sadness Guido.
Waterlooquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat dit de grote break-up gaat veroorzaken, uiteindelijk. Druppel, emmer, alles.
Die Agneta is nog aardig goed opgedroogd voor haar leeftijd. Het is dan wel geen Debbie Harry, maar je kan het slechter treffen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs een verstokte hetero als ik zou daar heengaan als ie in Stockholm was.
www.abbathemuseum.com
Is dat zijn Waterloo, ja?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat dit de grote break-up gaat veroorzaken, uiteindelijk. Druppel, emmer, alles.
Zwaar leven, knul.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:50 schreef Tem het volgende:
Ik zit heerlijk op het dak terwijl ik eigenlijk wat moet schrijven maar zit weer te FOK!en.
on-be-grij-pe-lijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:52 schreef Tem het volgende:
Maar het kan erger. Je zou maar in Zweden zijn en niet naar het ABBA-museum gaan.
Gewoon dit nummer op repeat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:52 schreef Tem het volgende:
Maar het kan erger. Je zou maar in Zweden zijn en niet naar het ABBA-museum gaan.
Hier in de buurt zit sinds kort een mini LEGOmuseumquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:55 schreef Tem het volgende:
Dan maar naar het LEGO museum, alle Denen terug naar Zweden.
De zolderkamer van je moeder telt niet, pompom.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hier in de buurt zit sinds kort een mini LEGOmuseum![]()
Fijn dat Sheila Sitalsing weer terug is.quote:Nog is de belastingmoraal hoog in Nederland, land van braverds die in enquêtes zeggen groot belang te hechten aan 'het voldoen aan verplichtingen' en die het betalen van belasting doorgaans blijmoedig 'een bijdrage' noemen. Slechts 20 procent van de mensen meent dat 'de staat iets van mij afpakt' - er zal enige overlap zijn tussen deze categorie en de mensen die op gezette tijden dingen twitteren als 'DEMMINK!!!' of 'laffe linkse overheid houdt terroristische aanslag op Centraal Station door suikerpatiënt onder de pet, suikerpatiënt ammehoela!!11!!'.
Mijn Lego staat gewoon bij mij thuis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De zolderkamer van je moeder telt niet, pompom.
He, dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:00 schreef xpompompomx het volgende:
Dit was ook enorm tof trouwens deze week; de beste foto van een andere ster (Antares) dan de zon tot nu toe:
[ afbeelding ]
Flinke sinaasappel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:00 schreef xpompompomx het volgende:
Dit was ook enorm tof trouwens deze week; de beste foto van een andere ster (Antares) dan de zon tot nu toe:
[ afbeelding ]
Zonder kat (poes) zou ik vreemd vinden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit gewoon in onze eetkamer. Met een yoghurt en een koffie. En een kat.
Nice, waarmee heb je die gemaakt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:00 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Die zag ik gisteravond nog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:00 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Telefoon bij m'n verrekijker gehouden. Niks moeilijks aan.quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, als het mijn dochter was had ik haar ook gewoon Lasagna genoemd
Droom maar verder hoor, op jouw leeftijd en je vriendin haar leeftijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, als het mijn dochter was had ik haar ook gewoon Lasagna genoemd
Hoe heet jouw dochter Sjon?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Droom maar verder hoor, op jouw leeftijd en je vriendin haar leeftijd.
Hebben jullie een tameljk geluids dicht huis?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:54 schreef Leandra het volgende:
Tijdens het bijlezen alle liedjes van ABBA meegezongen
Zoals 't hoort.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:54 schreef Leandra het volgende:
Gaat over de Brrrexit zeker?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
Interessant, als je via via toegang kunt hosselen: http://www.bbc.co.uk/programmes/b091w8h2
Harriet Harman
"You can't argue for change and expect other people to do the fight. You've got to do the fight yourself."
Jij doet hier ook niets anders dan ruzie zoeken. Ook met mij. Ik ga je maar weer negeren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:53 schreef john2406 het volgende:
Hebben wij een dochter? Dacht het niet, wel leuk dat ik weer een lange teen gevonden heb waar ik af en toe op kan gaan staan.
Dat doen de vrouwsels in mijn vriendengroep ook constant als er (veel) wijn in het spel is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:54 schreef Leandra het volgende:
Haha, neequote:
Welnee, John wil gewoon lekker meekeuvelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij doet hier ook niets anders dan ruzie zoeken. Ook met mij. Ik ga je maar weer negeren.
Wie?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welnee, John wil gewoon lekker meekeuvelen.
Ja, en binnen drie posts slaat hij weer aan het kwetsen en beledigen. Ik heb hem het voordeel van de twijfel gegeven omdat we dachten dat hij misschien een hersenbeschadiging heeft, maar dit gebeurt met opzet. Ik hou het voor gezien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welnee, John wil gewoon lekker meekeuvelen.
Lieverd doe het niet, ik doe het niet bij iedereen hoor, zo ge doet zo ge ontmoet, wat men zaait zal men oogsten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en binnen drie posts slaat hij weer aan het kwetsen en beledigen. Ik heb hem het voordeel van de twijfel gegeven omdat we dachten dat hij misschien een hersenbeschadiging heeft, maar dit gebeurt met opzet. Ik hou het voor gezien.
Wat een geluk dat jij niet in de keuken mag komen kun jij fijn aan het zwembad blijven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:11 schreef Leandra het volgende:
Boodschappen gedaan, dus vanmiddag maar eens lekker met kind in het zwembad gaan liggen![]()
Is ook, is ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:11 schreef Leandra het volgende:
Boodschappen gedaan, dus vanmiddag maar eens lekker met kind in het zwembad gaan liggen![]()
Hoe gaat e gij dat doen met een volledige baan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is ook, is ook.
Straks lekker hardlopen, als het stoofvlees voor de burrito's van vanavond is gaargeprutteld, de lunch naar binnen is en de tweede F1 vrije training voorbij is
Blijf die vragen stellen john, blijf die vragen stellen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe gaat e gij dat doen met een volledige baan?
Ja, sneaky zit hij te loeren op de kans om iemand er weer verbaal flink van langs te geven. Ondertussen blijven de hoeveelheden slachtoffers zich maar opstapelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:31 schreef xpompompomx het volgende:
John heeft iedereen hier bij de lurven.
twitter:conspirator0 twitterde op woensdag 23-08-2017 om 02:52:42A pattern you may have noticed: many bot and troll accounts have usernames that end in 8 random digits. https://t.co/54Gc8Jq35L reageer retweet
Bijzonder inderdaad. Ook dat 'David Jones' altijd tijdens Russische werkuren post. Het zal je baan maar zijn...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Goeie twitter thread, ondanks de naam
twitter:conspirator0 twitterde op woensdag 23-08-2017 om 02:52:42A pattern you may have noticed: many bot and troll accounts have usernames that end in 8 random digits. https://t.co/54Gc8Jq35L reageer retweet
Weet niet of je Homeland kijkt, maar als je daar ook die centrale zag waar al die mensen bepaald nieuws postten..... Het verbaast me allemaal niets meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad. Ook dat 'David Jones' altijd tijdens Russische werkuren post. Het zal je baan maar zijn...
Ik moet steeds denken aan die troll die allemaal fake news schreef ten tijde van de Amerikaanse verkiezingen. Hij verdiende goed aan negatieve verhalen over Clinton en positieve verhalen over Trump. Meneer stemde zelf Clinton...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Weet niet of je Homeland kijkt, maar als je daar ook die centrale zag waar al die mensen bepaald nieuws postten..... Het verbaast me allemaal niets meer
Ghehehequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik moet steeds denken aan die troll die allemaal fake news schreef ten tijde van de Amerikaanse verkiezingen. Hij verdiende goed aan negatieve verhalen over Clinton en positieve verhalen over Trump. Meneer stemde zelf Clinton...
Dat denk ik eerlijk gezegd nog steeds.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en binnen drie posts slaat hij weer aan het kwetsen en beledigen. Ik heb hem het voordeel van de twijfel gegeven omdat we dachten dat hij misschien een hersenbeschadiging heeft, maar dit gebeurt met opzet. Ik hou het voor gezien.
Lijkt mij eerder een inperking van de vrijheid van meningsuiting in het algemeen plus nog wel wat meer.quote:Recent verklaarde de burgemeester van Venetië dat iedereen die Alluh akbar op het San Marcoplein roept, direct wordt neergeschoten. Het lijkt mij een daad van bescherming, maar ongetwijfeld zullen er weer ‘rechtvaardigen’ opstaan die medelijden voelen met het inperken van religieuze uitlatingen.
Dit bericht werd bij de buren met gejuich ontvangen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:05 schreef Ryon het volgende:
http://politiek.tpo.nl/co(...)en-werkt-verlammend/
Goed verhaal weer op TPO. Met name:
[..]
Lijkt mij eerder een inperking van de vrijheid van meningsuiting in het algemeen plus nog wel wat meer.
Iedereen die "stem Wilders" roept ook maar neerschieten?
Was TPO altijd al zo beroerd? Of zijn ook zij geradicaliseerd?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder een inperking van de vrijheid van meningsuiting in het algemeen plus nog wel wat meer.
Ik heb ook een klein probleempje met het concept 'eerst schieten, dan vragen stellen'.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Pfoe, de dreiging van direct neergeschoten worden zal zelfmoordterroristen er wel van weerhouden om zichzelf op te willen blazen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pfoe, de dreiging van direct neergeschoten worden zal zelfmoordterroristen er wel van weerhouden om zichzelf op te willen blazen.
Je hebt er zo weinig aan als je neergeschoten wordt voordat je wat infidels mee naar de hel sleept.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pfoe, de dreiging van direct neergeschoten worden zal zelfmoordterroristen er wel van weerhouden om zichzelf op te willen blazen.
Wat altijd al, maar ze radicaliseren verder.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Was TPO altijd al zo beroerd? Of zijn ook zij geradicaliseerd?
Als er op dat San Marcoplein agenten rondlopen die zo'n geweldige triggerfinger hebben dat ze binnen een seconde nadat er allah akbar geroepen is op een overvol plein direct de terrorist neerschieten heb je er niet zo heel veel aan, nee. Buiten die Robocops gerekend denk ik dat deze uitspraak van de burgemeester weinig zoden aan de dijk zal zetten wat betreft veiligheid.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt er zo weinig aan als je neergeschoten wordt voordat je wat infidels mee naar de hel sleept.
Ze zijn geradicaliseerd. Het is in een klein jaartje van matig naar zeer radicaal gegaan. Heeft zo zijn redenen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Was TPO altijd al zo beroerd? Of zijn ook zij geradicaliseerd?
Misschien slaan ze Venetië even over en pakken ze een makkelijker doelwit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als er op dat San Marcoplein agenten rondlopen die zo'n geweldige triggerfinger hebben dat ze binnen een seconde nadat er allah akbar geroepen is op een overvol plein direct de terrorist neerschieten heb je er niet zo heel veel aan, nee. Buiten die Robocops gerekend denk ik dat deze uitspraak van de burgemeester weinig zoden aan de dijk zal zetten wat betreft veiligheid.
Infiltratie van de redactie door neonazi's?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ze zijn geradicaliseerd. Het is in een klein jaartje van matig naar zeer radicaal gegaan. Heeft zo zijn redenen.
Vertel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ze zijn geradicaliseerd. Het is in een klein jaartje van matig naar zeer radicaal gegaan. Heeft zo zijn redenen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat altijd al, maar ze radicaliseren verder.
Gezellig... hopelijk gaan we ook weer meemaken dat de boel weer wat normaler wordt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Combinatie van dingen. TPO zit op zwart zaad, mensen verbonden aan TPO komen nergens anders aan de bak en er is een grote markt op uiterst rechts dankzij de opkomst van alt-right / Trump en FVD. De tijd van nuance is wel een beetje voorbij.quote:
Laat radicaal rechts zich maar lekker overschreeuwen, prima.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Combinatie van dingen. TPO zit op zwart zaad, mensen verbonden aan TPO komen nergens anders aan de bak en er is een grote markt op uiterst rechts dankzij de opkomst van alt-right / Trump en FVD. De tijd van nuance is wel een beetje voorbij.
Onzin natuurlijk, de afgelopen weken hebben we geleerd dat we juist genuanceerd moeten doen en denken als het gaat om neonazis en radicaal rechts.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Combinatie van dingen. TPO zit op zwart zaad, mensen verbonden aan TPO komen nergens anders aan de bak en er is een grote markt op uiterst rechts dankzij de opkomst van alt-right / Trump en FVD. De tijd van nuance is wel een beetje voorbij.
quote:“Als je anti-racist bent dan weet je dat de media een heel belangrijke tool zijn voor de instituten, via eliteracisme. Racisme manifesteert zich op verschillende terreinen, eentje is via de pers, via instituten die de macht hebben om die publicaties te beïnvloeden. Als we met jullie in gesprek gaan dan legitimeren wij de instituten die we eigenlijk proberen kapot te maken.”
Welke instituten?
“Kranten onder andere. Kijk naar de grote bedrijven als de Telegraaf Media Groep, die meerdere kranten en andere media bezitten.”
En kranten als De Volkskrant of NRC?
“De Volkskrant publiceerde een foto van een moslim die in z’n auto aan het wachten was bij Schiphol. Heb je de reactie van de hoofdredacteur van de Volkskrant gelezen? Hij steekt niet de hand in eigen boezem, ontkent het. Terwijl, ze zijn daar gewoon schuldig aan. En dit is niet eenmalig, het zijn geen incidenten, het barst van deze incidenten. Daar komt bij dat ze anti-racisme criminaliseren, als je ziet hoe zij met de anti-Zwarte Pietbeweging zijn omgegaan.”
Zie je ‘de media’ dan als een geheel die samen dezelfde doelen nastreven?
“Nou, weet je wat het probleem is?” Hij verheft zijn stem, is hoorbaar geïrriteerd: “Jullie zijn heel slecht geïnformeerd! Jullie hebben geen flauw idee waar jullie over praten. En dan heb ik het over ‘jullie’ als media wanneer jullie het hebben over racisme. Als wij het over racisme hebben, dan hebben we het over het onderdrukken van de ene groep door de ander. Dan kun je een paar journalisten hebben die dat wel snappen, maar op het moment dat De Volkskrant een artikel publiceert, of zelfs Joop.nl dat zich anti-racistisch voordoet, waar institutioneel racisme ontkent wordt of gedaan wordt alsof het hetzelfde is als discriminatie, dan heb je een groot probleem.”
Die reactiesquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:33 schreef Ryon het volgende:
Het zijn niet alleen de radicalen op rechts die helemaal los gaan. Uitgerekend Geenstijl toont dat wel mooi aan met hun laatste topic:
https://www.geenstijl.nl/(...)cisme-zijn/#comments
Het is een direct gevolg van de polarisatie, die opeens in een stroomversnelling terecht gekomen is.
Zou trouwens een rol kunnen spelen. Zowel Brexit als Trump zijn (nog) niet het succes dat men wel voorzien had. Men het heeft het gevoel "de strijd" te verliezen. Beetje als LelijKnap die elke keer weer het onderspit delft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:42 schreef Perrin het volgende:
Draaien ze een beetje door omdat Trump niet helemaal brengt wat ze hoopten ofzo? Radicaal rechts dan, bedoel ik.
Harder en dommer schreeuwen helpt het tegenmomentum alleen maar meer. Het Trump-effectquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zou trouwens een rol kunnen spelen. Zowel Brexit als Trump zijn (nog) niet het succes dat men wel voorzien had. Men het heeft het gevoel "de strijd" te verliezen. Beetje als LelijKnap die elke keer weer het onderspit delft.
Zoals wel vaker in radicale hoeken gebeurt. Wanneer je tegenwind krijgt, double down in plaats van in te binden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zou trouwens een rol kunnen spelen. Zowel Brexit als Trump zijn (nog) niet het succes dat men wel voorzien had. Men het heeft het gevoel "de strijd" te verliezen. Beetje als LelijKnap die elke keer weer het onderspit delft.
Zo veel haat. Bah.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:33 schreef Ryon het volgende:
Het is een direct gevolg van de polarisatie, die opeens in een stroomversnelling terecht gekomen is.
quote:U gebruikt een adblocker.
Als u de online krant wilt lezen en/of de advertenties wilt zien moet u deze uitzetten!
Goede film welquote:
twitter:doctorwhy twitterde op vrijdag 25-08-2017 om 03:46:09This is what censorship looks like. https://t.co/NU44HAiRVx reageer retweet
tl;drquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:doctorwhy twitterde op vrijdag 25-08-2017 om 03:46:09This is what censorship looks like. https://t.co/NU44HAiRVx reageer retweet
Waarschijnlijk omdat Ola een buitenlandse ijsmaker koopt en vervolgens de naamsbekendheid niet wil verliezen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:56 schreef Jip141 het volgende:
Waarom heet Ola in Finland Ingmann's in Zweden GB Glace en in Turkije Algida
Gekke Unilever.
Correct.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Ola een buitenlandse ijsmaker koopt en vervolgens de naamsbekendheid niet wil verliezen.
Ja, ik deed eerst nog een beetje laconiek over die tweestrijd (tussen links en rechts) maar heb in de afgelopen maand enkele incidenten meegemaakt om te merken dat het echt een stuk dieper bij mensen zit dan gedacht. Ik ben nu ook op mijn tellen gaan passen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:54 schreef Jip141 het volgende:
Ik zie inderdaad ook aan de andere kant dat men dialoog en oplossingen wegwuift en belachelijk maakt, de tegenstanders zijn immers nazi's, daae valt niet mee te praten is de teneur. Dat vlaggenvertoon in de VS heeft wel losgemaakt.
Enorme stroomversnelling in polarisatie inderdaad. Probleem is dat als er eenmaal het type politicus aan de macht is die van polarisatie profiteert, men altijd het vuurtje zal blijven opstoken.
We zien het in allerlei landen waar populisten aan de macht zijn. Polarisatie levert hen vaak aandacht en stemmen op.
Probleem voor ons is dat het gevaarlijk is en het zomaar ineens kan escaleren.
Gelukkig radicaliseren het leger en de leraren niet als het aan het goddelijke Rutte-II ligt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er spelen zoveel verschillende dingen mee. Zelfs zoiets als dat de economie nu weer aantrekt en dat sommigen daar aanzienlijk meer aan over houden dan anderen. Dat leidt ook weer tot een soort van diepe frustratie.
De discussie online is gewoon volkomen verziekt. Kampen graven zich in en een genuanceerde discussie is bijna nergens meer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ik deed eerst nog een beetje laconiek over die tweestrijd (tussen links en rechts) maar heb in de afgelopen maand enkele incidenten meegemaakt om te merken dat het echt een stuk dieper bij mensen zit dan gedacht. Ik ben nu ook op mijn tellen gaan passen.
Er spelen zoveel verschillende dingen mee. Zelfs zoiets als dat de economie nu weer aantrekt en dat sommigen daar aanzienlijk meer aan over houden dan anderen. Dat leidt ook weer tot een soort van diepe frustratie.
Hier een overzicht: https://nl.wikipedia.org/wiki/Ola_(ijs)quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:56 schreef Jip141 het volgende:
Waarom heet Ola in Finland Ingmann's in Zweden GB Glace en in Turkije Algida
Gekke Unilever.
"The left has been supporting our attackers". Hiermee bestempel je ongeveer half Nederland tot landverraders en de vijand. Maar in het huidige politieke discours is dit al helemaal geen opmerkelijke tweet meer.twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 18-08-2017 om 05:17:55Another attack at #CambrilsWe are at war. Islam has declared war on us. And the left has been supporting our attackers.No more. reageer retweet
Greetquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:05 schreef Tchock het volgende:
"The left has been supporting our attackers". Hiermee bestempel je ongeveer half Nederland tot landverraders en de vijand. Maar in het huidige politieke discours is dit al helemaal geen opmerkelijke tweet meer.twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 18-08-2017 om 05:17:55Another attack at #CambrilsWe are at war. Islam has declared war on us. And the left has been supporting our attackers.No more. reageer retweet
Dat de online discussie is verziekt is wel een reden dat ik me alleen nog beperk tot deze SC en verder bijna nergens meer. Dan maar in een bubbel, ik geef er geen fuck meer om. Met sommige figuren valt geen gesprek meer te voeren en ik heb er gewoon geen zin meer in om me daar druk over te maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
De discussie online is gewoon volkomen verziekt. Kampen graven zich in en een genuanceerde discussie is bijna nergens meer.
Het is volgens mij echt wachten tot ook in de "echte" wereld de vlam in de pan slaat. Verschillende groepen worden zo tegen elkaar opgehitst. Bah bah bah.
Hij vindt het ook nodig om Rutte steeds verantwoordelijk te houden voor elke dode die valt door islamitisch terreur.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:05 schreef Tchock het volgende:
Greet met z'n linkse wens om het eigen risico naar 0 te brengen. Malle vent.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:05 schreef Tchock het volgende:
Ik kan hier op FOK! niet zoveel anders doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Emogiffen is geen oplossing. Deze man bereikt miljoenen.
Tijd voor wat meer Balkenende. Toen was er nog aandacht voor 'normen en waarden'.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ondertussen brokkelt het fatsoen wel steeds verder af. Ik maak me wel zorgen over de toekomst wat dat betreft.
Ik ook, maar ik heb in Philadelphia gewoond en ken het principe van de lokale politie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb ook een klein probleempje met het concept 'eerst schieten, dan vragen stellen'.
Same.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat de online discussie is verziekt is wel een reden dat ik me alleen nog beperk tot deze SC en verder bijna nergens meer. Dan maar in een bubbel, ik geef er geen fuck meer om. Met sommige figuren valt geen gesprek meer te voeren en ik heb er gewoon geen zin meer in om me daar druk over te maken.
Ondertussen brokkelt het fatsoen wel steeds verder af. Ik maak me wel zorgen over de toekomst wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |