Dan heb je de film Spetters nooit begrepen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ken je die grap van de 5 homofoben en de homo? Wij ook niet
Hihi. Lekker rustigquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:06 schreef john2406 het volgende:
Ze hebben mij op de block lijst, wat inhouden doet dat ze het topic niet vinden, het lijkt den Haag hier wel.
Het gaat nog verder. Israel wil liever IS dan welke Iraanse invloed. Die willen daar ook in die proxy oorlog op reageren. And they will.quote:
?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het gaat nog verder. Israel wil liever IS dan welke Iraanse invloed. Die willen daar ook in die proxy oorlog op reageren. And they will.
Dubbel nn moet een Duitser zijn in de genen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:25 schreef Tem het volgende:
Net Chef's table met Francis Mallmann gezien. Wat een baas
Hij is zelf Argentijn maar zal wel wat in de genen zitten inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dubbel nn moet een Duitser zijn in de genen.
Zouden zijn roots in DL liggen en zijn ouders gevlucht zijn richting Argentiniëquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij is zelf Argentijn maar zal wel wat in de genen zitten inderdaad.
Jep.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het gaat nog verder. Israel wil liever IS dan welke Iraanse invloed. Die willen daar ook in die proxy oorlog op reageren. And they will.
De Witte Engelquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zouden zijn roots in DL liggen en zijn ouders gevlucht zijn richting Argentinië
Dat zeg jij ik denk het niet, er zijn er wel meer gevlucht hoor, volgens mij zelfs met hulp van de kerk?quote:
Dat IS verslagen gaat worden lijkt me wel een teken aan de wand.. De toekomst voor Syrië kan wel eens heel duister worden in deze proxy oorlog.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jep.
Team 1: Assad, Iran, Rusland
Team 2: IS, Israël/USA, S-A
Je vermoedt dat team Israël een engere strategie gaat volgen na verlies van IS?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat IS verslagen gaat worden lijkt me wel een teken aan de wand.. De toekomst voor Syrië kan wel eens heel duister worden in deze proxy oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |