Klopt maar er liepen meerdere topics die daar aan verbonden waren, waarvan sommige meerdere delen hadden. Die waar de 'aanslag' in centraal stond? Met foto slachtoffer in de OP?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet meer waar het over ging, maar meen dat het de NWS reeks was over Charlottesville.
Mits je sarcasme begrijpt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
De humor van Duitsers is altijd gewoon nul geweest.
Nee, het was in de centrale reeks. Je kunt hem denk ik via jouw en mijn topics terugvinden. Ik zie het resultaat binnenkort.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt maar er liepen meerdere topics die daar aan verbonden waren, waarvan sommige meerdere delen hadden. Die waar de 'aanslag' in centraal stond? Met foto slachtoffer in de OP?
Dat hebben de katholieken in Brabant ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:45 schreef Drugshond het volgende:
In Iran hebben ze zowat 200 heilige dagen die refereren aan het martelaarschap.
Toch weer een homotypische uitspraak zon verwijzing naar de aars.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Brengt het iets op ja of nee, dan steek het je maar ergens waar de zon niet schijnen doet!
Carnaval...no Thx.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hebben de katholieken in Brabant ook.
En alweer twijfel heerlijk heb ik je denktank aan het werken,daar houdt ik van, ben Remlos niet van mij mag jezelf beslissen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Toch weer een homotypische uitspraak zon verwijzing naar de aars.
Die werkt al genoegquote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
En alweer twijfel heerlijk heb ik je denktank aan het werken,daar houdt ik van, ben Remlos niet van mij mag jezelf beslissen.
Carnaval gaat aan het vasten vooraf het suikerfeest ervoor.quote:
Jij denkt toch niet werkelijk dat jij of ik of wie dan ook niet via pm of dm door het slijk gehaald wordt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:02 schreef Drugshond het volgende:
Dit gezeik met DM's/PM's is zo insight. Dat het zelfs voorbij het Peenemünde project ligt.
Nee ik heb mijn eigen setlist.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet werkelijk dat jij of ik of wie dan ook niet via pm of dm door het slijk gehaald wordt?
Jim F. zou zelf een bericht hebben verspreid via Telegram dat er iets stond te gebeuren bij de Maassilo, dat bericht werd door Spaanse autoriteiten getraceerd en getipt aan de Nederlandse politie. Heel curieus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:20 schreef Jip141 het volgende:
UPDATEDe tip die de Nederlandse politie gisteravond uit Spanje kreeg, ging expliciet over de man die vannacht in Noord-Brabant werd aangehouden. Het zou gaan om de 22-jarige Jim F.
Jim F. Mensen!
En wat dan nog meer, behalve ondervraagd?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:24 schreef Jip141 het volgende:
Ik lees dat hij alti-right sympathieën had , maar goed op Twitter dus kan ook onzin zijn.
In ieder medelijden met de loodgieter. Die zal wel stevig ondervraagd zijn.
De meeste users in NWS hadden hem natuurlijk meteen gevierendeeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
En wat dan nog meer, behalve ondervraagd?
Yildiz version 2.0quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jim F. zou zelf een bericht hebben verspreid via Telegram dat er iets stond te gebeuren bij de Maassilo, dat bericht werd door Spaanse autoriteiten getraceerd en getipt aan de Nederlandse politie. Heel curieus.
Vraag me af of het gewoon een idioot is of dat hij echt snode plannen had.
Van mij het tegendeel juist die Spaanse platen bewijzen nog niks toch.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:28 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De meeste users in NWS hadden hem natuurlijk meteen gevierendeeld.
Verdacht = schuldig immers.
Nu weten we wat voor vreemde dingen er kunnen gebeuren.
Rechtstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |