Dan heb je de film Spetters nooit begrepen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ken je die grap van de 5 homofoben en de homo? Wij ook niet
Hihi. Lekker rustigquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:06 schreef john2406 het volgende:
Ze hebben mij op de block lijst, wat inhouden doet dat ze het topic niet vinden, het lijkt den Haag hier wel.
Het gaat nog verder. Israel wil liever IS dan welke Iraanse invloed. Die willen daar ook in die proxy oorlog op reageren. And they will.quote:
?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het gaat nog verder. Israel wil liever IS dan welke Iraanse invloed. Die willen daar ook in die proxy oorlog op reageren. And they will.
Dubbel nn moet een Duitser zijn in de genen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:25 schreef Tem het volgende:
Net Chef's table met Francis Mallmann gezien. Wat een baas
Hij is zelf Argentijn maar zal wel wat in de genen zitten inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dubbel nn moet een Duitser zijn in de genen.
Zouden zijn roots in DL liggen en zijn ouders gevlucht zijn richting Argentiniëquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij is zelf Argentijn maar zal wel wat in de genen zitten inderdaad.
Jep.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het gaat nog verder. Israel wil liever IS dan welke Iraanse invloed. Die willen daar ook in die proxy oorlog op reageren. And they will.
De Witte Engelquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zouden zijn roots in DL liggen en zijn ouders gevlucht zijn richting Argentinië
Dat zeg jij ik denk het niet, er zijn er wel meer gevlucht hoor, volgens mij zelfs met hulp van de kerk?quote:
Dat IS verslagen gaat worden lijkt me wel een teken aan de wand.. De toekomst voor Syrië kan wel eens heel duister worden in deze proxy oorlog.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jep.
Team 1: Assad, Iran, Rusland
Team 2: IS, Israël/USA, S-A
Je vermoedt dat team Israël een engere strategie gaat volgen na verlies van IS?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat IS verslagen gaat worden lijkt me wel een teken aan de wand.. De toekomst voor Syrië kan wel eens heel duister worden in deze proxy oorlog.
Uitgeschakeld?quote:
Ja, 3-2 verloren van Rosenborg nadat ze nog met 1-2 voor kwamen. In Amsterdam was het al 0-1 voor de Noren.quote:
Fantastisch weer voor het NL voetbal, dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, 3-2 verloren van Rosenborg nadat ze nog met 1-2 voor kwamen. In Amsterdam was het al 0-1 voor de Noren.
Utrecht er ook al uit (zij het tegen een véél betere tegenstander) en PSV vernederd door een club waar niemand ooit van had gehoord.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Fantastisch weer voor het NL voetbal, dus.
https://nos.nl/artikel/21(...)anten-kraakpand.htmlquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:42 schreef remlof het volgende:
Ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahajax
Die laten niet Assad in combinatie met steun van Iran niet het speelveld bepalen. Dat de Russen er midscheeps tussen zitten (kan nog bijzonder leuk worden). .Wat te doen zonder IS, volgens mij heeft er niemand een fatsoenlijk draaiplan ervoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je vermoedt dat team Israël een engere strategie gaat volgen na verlies van IS?
Dan staat er weer een volgende op, een tot nog toe onderdrukte misschien?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die laten niet Assad in combinatie met steun van Iran niet het speelveld bepalen. Dat de Russen er midscheeps tussen zitten (kan nog bijzonder leuk worden). .Wat te doen zonder IS, volgens mij heeft er niemand een fatsoenlijk draaiplan ervoor.
Tja wat blijft er over behalve een directe confrontatie met Assad (of zelfs Iran) nav een incident/hoax. Dat zal eerst een bluf zijn. Want idd Rusland. Of een nieuwe groep creëren uit de overgeblevene icm andere groepen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die laten niet Assad in combinatie met steun van Iran niet het speelveld bepalen. Dat de Russen er midscheeps tussen zitten (kan nog bijzonder leuk worden). .Wat te doen zonder IS, volgens mij heeft er niemand een fatsoenlijk draaiplan ervoor.
IS groeide mee met de retoriek (en sancties) tegen Assad. Katalysator van het uit de klauwen lopen het conflict missquote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:01 schreef Drugshond het volgende:
Mijn gevoel zegt dat de IS slechts een katalysator was.En niet het werkelijke strategische probleem van buurlanden.
Assad was/is een lul Saddam Hoessein was een lul (die overspeelde zijn hand). Maar goed de Arabische lente heeft niks dan ellende voortgebracht, Wie wil er nu op gemak naar Turkije of naar Egypte.... geen hont.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
IS groeide mee met de retoriek (en sancties) tegen Assad. Katalysator van het uit de klauwen lopen het conflict miss
Er is voornamelijk geen reet aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:21 schreef Klopkoek het volgende:
Voetbal is een spiegel van de samenleving
22 man of eigenlijk 20 achter een bal aan rennen en als ze hem eindelijk hebben trappen ze hem weer weg, en begint het weer van voor af aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:21 schreef Klopkoek het volgende:
Voetbal is een spiegel van de samenleving
Als een ieder voor zijn eigen deur schoonhouden doet hebben ze meer als genoeg te doen, zo zie ik het daar ook net als hier.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi land, mooi volk. Komt vanzelf goed daar, als Israël de zaak tenminste niet verziekt.
Jij moet toch weten wat Remlos is?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:26 schreef Kaas- het volgende:
In Iran hangen de mensen aan hijskranen als versiering van de stad en hebben de mensen geen flauw idee wat vrijheid is, maar remlof vindt het een geweldig volk.
Het regime is kut, maar het het volk is daar ondertussen ook wel klaar mee. Over twintig jaar kan zelfs jij weer gaan feesten in Teheran.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:26 schreef Kaas- het volgende:
In Iran hangen de mensen aan hijskranen als versiering van de stad en hebben de mensen geen flauw idee wat vrijheid is, maar remlof vindt het een geweldig volk.
Te kort door de bocht, je zou beter moeten weten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:29 schreef Kaas- het volgende:
Dat is wel altijd een beetje de blinde vlek van remlof, iets dat moslim en anti-Israël is per se geweldig moeten vinden omdat bij de gekozen politieke stroming hoort.
Koekoekquote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Het regime is kut, maar het het volk is daar ondertussen ook wel klaar mee. Over twintig jaar kan zelfs jij weer gaan feesten in Teheran.
Hoi en welterusten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Koekoek
Die is gek
Het lijkt de laatste tijd wel op fok alsof niemand meer normaal kan nadenken. Op rechts heb je die nazi's en op links heb je dan dit soort flauwekulletjes en Klopkoek en zo. Redelijk weinig centristen meer over, die tenminste nog een beetje gezond verstand hebben.
De humor van Duitsers is altijd gewoon nul geweest.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:33 schreef LelijKnap het volgende:
Alsof de Duitsers opeens minder humor hadden tussen 39' en 45'.
Het spectrum schuift steeds meer naar rechts op, dus de centristen zijn eigenlijk rechtsen. Jij bent ook gewoon centrum rechts.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Koekoek
Die is gek
Het lijkt de laatste tijd wel op fok alsof niemand meer normaal kan nadenken. Op rechts heb je die nazi's en op links heb je dan dit soort flauwekulletjes en Klopkoek en zo. Redelijk weinig centristen meer over, die tenminste nog een beetje gezond verstand hebben.
Ik zit niet in de kast hoor, gelukkig niet, al beweerd mijn partner wel eens iets anders.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kom toch gewoon s uit die kast man.
Geloof ik niet, neem aan dat ze plat lagen van het lachen als ze iemand de fiets af namen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
De humor van Duitsers is altijd gewoon nul geweest.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Geloof ik niet, neem aan dat ze plat lagen van het lachen als ze iemand de fiets af namen.
Ik geloof je nuquote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zit niet in de kast hoor, gelukkig niet, al beweerd mijn partner wel eens iets anders.
Ik weiger het echter doe mij maar een lekker nat k u t je.
Je bent ziek, (poep in je hoofd).quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Het regime is kut, maar het het volk is daar ondertussen ook wel klaar mee. Over twintig jaar kan zelfs jij weer gaan feesten in Teheran.
Ah! Ja, geloof het of niet, het zat nog in m'n hoofd! Was alleen vergeten welk topic het nou was. Als je het nog weet, kun je t dan dm-en voor morgen?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je zou nog terugkomen op iets wat ik geschreven had LelijKnap. Niet dat ik dat zou verwachten van een willekeurige gebruiker, maar je maakte er speciaal een punt van.
Nou ja, ik weet niet meer waar het over ging, maar meen dat het de NWS reeks was over Charlottesville.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah! Ja, geloof het of niet, het zat nog in m'n hoofd! Was alleen vergeten welk topic het nou was.
Klopt maar er liepen meerdere topics die daar aan verbonden waren, waarvan sommige meerdere delen hadden. Die waar de 'aanslag' in centraal stond? Met foto slachtoffer in de OP?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet meer waar het over ging, maar meen dat het de NWS reeks was over Charlottesville.
Mits je sarcasme begrijpt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
De humor van Duitsers is altijd gewoon nul geweest.
Nee, het was in de centrale reeks. Je kunt hem denk ik via jouw en mijn topics terugvinden. Ik zie het resultaat binnenkort.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt maar er liepen meerdere topics die daar aan verbonden waren, waarvan sommige meerdere delen hadden. Die waar de 'aanslag' in centraal stond? Met foto slachtoffer in de OP?
Dat hebben de katholieken in Brabant ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:45 schreef Drugshond het volgende:
In Iran hebben ze zowat 200 heilige dagen die refereren aan het martelaarschap.
Toch weer een homotypische uitspraak zon verwijzing naar de aars.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Brengt het iets op ja of nee, dan steek het je maar ergens waar de zon niet schijnen doet!
Carnaval...no Thx.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hebben de katholieken in Brabant ook.
En alweer twijfel heerlijk heb ik je denktank aan het werken,daar houdt ik van, ben Remlos niet van mij mag jezelf beslissen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Toch weer een homotypische uitspraak zon verwijzing naar de aars.
Die werkt al genoegquote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
En alweer twijfel heerlijk heb ik je denktank aan het werken,daar houdt ik van, ben Remlos niet van mij mag jezelf beslissen.
Carnaval gaat aan het vasten vooraf het suikerfeest ervoor.quote:
Jij denkt toch niet werkelijk dat jij of ik of wie dan ook niet via pm of dm door het slijk gehaald wordt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:02 schreef Drugshond het volgende:
Dit gezeik met DM's/PM's is zo insight. Dat het zelfs voorbij het Peenemünde project ligt.
Nee ik heb mijn eigen setlist.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet werkelijk dat jij of ik of wie dan ook niet via pm of dm door het slijk gehaald wordt?
Jim F. zou zelf een bericht hebben verspreid via Telegram dat er iets stond te gebeuren bij de Maassilo, dat bericht werd door Spaanse autoriteiten getraceerd en getipt aan de Nederlandse politie. Heel curieus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:20 schreef Jip141 het volgende:
UPDATEDe tip die de Nederlandse politie gisteravond uit Spanje kreeg, ging expliciet over de man die vannacht in Noord-Brabant werd aangehouden. Het zou gaan om de 22-jarige Jim F.
Jim F. Mensen!
En wat dan nog meer, behalve ondervraagd?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:24 schreef Jip141 het volgende:
Ik lees dat hij alti-right sympathieën had , maar goed op Twitter dus kan ook onzin zijn.
In ieder medelijden met de loodgieter. Die zal wel stevig ondervraagd zijn.
De meeste users in NWS hadden hem natuurlijk meteen gevierendeeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
En wat dan nog meer, behalve ondervraagd?
Yildiz version 2.0quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jim F. zou zelf een bericht hebben verspreid via Telegram dat er iets stond te gebeuren bij de Maassilo, dat bericht werd door Spaanse autoriteiten getraceerd en getipt aan de Nederlandse politie. Heel curieus.
Vraag me af of het gewoon een idioot is of dat hij echt snode plannen had.
Van mij het tegendeel juist die Spaanse platen bewijzen nog niks toch.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:28 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De meeste users in NWS hadden hem natuurlijk meteen gevierendeeld.
Verdacht = schuldig immers.
Nu weten we wat voor vreemde dingen er kunnen gebeuren.
Rechtstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |