Laat maar is toch vergeefse moeite.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:38 schreef Jip141 het volgende:
Ik kan niet helemaal volgen wat je zegt John.
Wat bedoel je?
Doe het eens in Polen, nobody is laughing. They do it.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:10 schreef Drugshond het volgende:
Venice’s mayor said shouting ‘Allahu akbar’ in his city will get you shot — but everybody laughed at him
Nooit lid van geweest. Voor FOK zat ik op CU2. Zelfs toen hadden we meetings. Daar heb ik nog foto's van (met waterpijp et al).quote:
Jammer. Daar jaren rondgehangen. Leek me eig wel logisch. Dacht me ook een DH account te herinneren. Maar natuurlijk geen bijzonderheid op PF, zo'n naam. Cu2 had ook een forum?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nooit lid van geweest. Voor FOK zat ik op CU2. Zelfs toen hadden we meetings. Daar heb ik nog foto's van (met waterpijp et al).
Tattoos of littekens. Bij dat laatste scoor ik inmiddels wel redelijk hoog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:26 schreef LelijKnap het volgende:
Vrouwen (vol) met tats. Daar word ik niet vrolijk van
Zij was jonger. Zit haar profiel weer op te zoeken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:38 schreef LelijKnap het volgende:
Kijk, een echte doorzetter! Zou iets voor mij zijn. Ter compensatie.
Was zij of jij 12 jr jonger? Als jij: zou ze nog levend(ig) zijn?
Nou laten we zeggen dat ik in de #1 van Eindhoven sta. En wat grenst aan een allergische auto immuunziekte. Iets wat ik overigens nog nooit op gehad (niet in deze vorm).quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:40 schreef LelijKnap het volgende:
Psychologische littekens ongetwijfeld.
Over water naar de zee dragen gesproken.. die vent is zo goed als kaal..quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 07:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Is blijkbaar redelijk normaal in Frankrijk. Hollande wist ook in no-time duizenden euro's te besteden aan een kapper.
10.000 euro per maand om voor 6 haren te zorgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 07:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Over water naar de zee dragen gesproken.. die vent is zo goed als kaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |