Welnee, John wil gewoon lekker meekeuvelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij doet hier ook niets anders dan ruzie zoeken. Ook met mij. Ik ga je maar weer negeren.
Wie?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welnee, John wil gewoon lekker meekeuvelen.
Ja, en binnen drie posts slaat hij weer aan het kwetsen en beledigen. Ik heb hem het voordeel van de twijfel gegeven omdat we dachten dat hij misschien een hersenbeschadiging heeft, maar dit gebeurt met opzet. Ik hou het voor gezien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welnee, John wil gewoon lekker meekeuvelen.
Lieverd doe het niet, ik doe het niet bij iedereen hoor, zo ge doet zo ge ontmoet, wat men zaait zal men oogsten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en binnen drie posts slaat hij weer aan het kwetsen en beledigen. Ik heb hem het voordeel van de twijfel gegeven omdat we dachten dat hij misschien een hersenbeschadiging heeft, maar dit gebeurt met opzet. Ik hou het voor gezien.
Wat een geluk dat jij niet in de keuken mag komen kun jij fijn aan het zwembad blijven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:11 schreef Leandra het volgende:
Boodschappen gedaan, dus vanmiddag maar eens lekker met kind in het zwembad gaan liggen![]()
Is ook, is ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:11 schreef Leandra het volgende:
Boodschappen gedaan, dus vanmiddag maar eens lekker met kind in het zwembad gaan liggen![]()
Hoe gaat e gij dat doen met een volledige baan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is ook, is ook.
Straks lekker hardlopen, als het stoofvlees voor de burrito's van vanavond is gaargeprutteld, de lunch naar binnen is en de tweede F1 vrije training voorbij is
Blijf die vragen stellen john, blijf die vragen stellen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe gaat e gij dat doen met een volledige baan?
Ja, sneaky zit hij te loeren op de kans om iemand er weer verbaal flink van langs te geven. Ondertussen blijven de hoeveelheden slachtoffers zich maar opstapelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:31 schreef xpompompomx het volgende:
John heeft iedereen hier bij de lurven.
twitter:conspirator0 twitterde op woensdag 23-08-2017 om 02:52:42A pattern you may have noticed: many bot and troll accounts have usernames that end in 8 random digits. https://t.co/54Gc8Jq35L reageer retweet
Bijzonder inderdaad. Ook dat 'David Jones' altijd tijdens Russische werkuren post. Het zal je baan maar zijn...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Goeie twitter thread, ondanks de naam
twitter:conspirator0 twitterde op woensdag 23-08-2017 om 02:52:42A pattern you may have noticed: many bot and troll accounts have usernames that end in 8 random digits. https://t.co/54Gc8Jq35L reageer retweet
Weet niet of je Homeland kijkt, maar als je daar ook die centrale zag waar al die mensen bepaald nieuws postten..... Het verbaast me allemaal niets meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad. Ook dat 'David Jones' altijd tijdens Russische werkuren post. Het zal je baan maar zijn...
Ik moet steeds denken aan die troll die allemaal fake news schreef ten tijde van de Amerikaanse verkiezingen. Hij verdiende goed aan negatieve verhalen over Clinton en positieve verhalen over Trump. Meneer stemde zelf Clinton...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Weet niet of je Homeland kijkt, maar als je daar ook die centrale zag waar al die mensen bepaald nieuws postten..... Het verbaast me allemaal niets meer
Ghehehequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik moet steeds denken aan die troll die allemaal fake news schreef ten tijde van de Amerikaanse verkiezingen. Hij verdiende goed aan negatieve verhalen over Clinton en positieve verhalen over Trump. Meneer stemde zelf Clinton...
Dat denk ik eerlijk gezegd nog steeds.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en binnen drie posts slaat hij weer aan het kwetsen en beledigen. Ik heb hem het voordeel van de twijfel gegeven omdat we dachten dat hij misschien een hersenbeschadiging heeft, maar dit gebeurt met opzet. Ik hou het voor gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |