Ja, Time, Der Spiegel, Economist, Stern.quote:
Vakantie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben je op vakantie of is dit een zakenreis? Ik ben best jaloers, nog nooit in Scandinavië geweest.
Ik zou wel zijn geweest.quote:
Ik ook wel , maar hij wil niet.quote:
The winner takes it all.quote:
En toch zegt 'ie straks I do, I do, I do...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal wel niet zo'n dancing queen zijn.
Knowing me, knowing you.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal wel niet zo'n dancing queen zijn.
Zelfs een verstokte hetero als ik zou daar heengaan als ie in Stockholm was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:44 schreef Tem het volgende:
Niet naar het ABBA museum gaanRoyal sadness Guido.
Waterlooquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat dit de grote break-up gaat veroorzaken, uiteindelijk. Druppel, emmer, alles.
Die Agneta is nog aardig goed opgedroogd voor haar leeftijd. Het is dan wel geen Debbie Harry, maar je kan het slechter treffen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs een verstokte hetero als ik zou daar heengaan als ie in Stockholm was.
www.abbathemuseum.com
Is dat zijn Waterloo, ja?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat dit de grote break-up gaat veroorzaken, uiteindelijk. Druppel, emmer, alles.
Zwaar leven, knul.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:50 schreef Tem het volgende:
Ik zit heerlijk op het dak terwijl ik eigenlijk wat moet schrijven maar zit weer te FOK!en.
on-be-grij-pe-lijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:52 schreef Tem het volgende:
Maar het kan erger. Je zou maar in Zweden zijn en niet naar het ABBA-museum gaan.
Gewoon dit nummer op repeat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:52 schreef Tem het volgende:
Maar het kan erger. Je zou maar in Zweden zijn en niet naar het ABBA-museum gaan.
Hier in de buurt zit sinds kort een mini LEGOmuseumquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:55 schreef Tem het volgende:
Dan maar naar het LEGO museum, alle Denen terug naar Zweden.
De zolderkamer van je moeder telt niet, pompom.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hier in de buurt zit sinds kort een mini LEGOmuseum![]()
Fijn dat Sheila Sitalsing weer terug is.quote:Nog is de belastingmoraal hoog in Nederland, land van braverds die in enquêtes zeggen groot belang te hechten aan 'het voldoen aan verplichtingen' en die het betalen van belasting doorgaans blijmoedig 'een bijdrage' noemen. Slechts 20 procent van de mensen meent dat 'de staat iets van mij afpakt' - er zal enige overlap zijn tussen deze categorie en de mensen die op gezette tijden dingen twitteren als 'DEMMINK!!!' of 'laffe linkse overheid houdt terroristische aanslag op Centraal Station door suikerpatiënt onder de pet, suikerpatiënt ammehoela!!11!!'.
Mijn Lego staat gewoon bij mij thuis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De zolderkamer van je moeder telt niet, pompom.
He, dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:00 schreef xpompompomx het volgende:
Dit was ook enorm tof trouwens deze week; de beste foto van een andere ster (Antares) dan de zon tot nu toe:
[ afbeelding ]
Flinke sinaasappel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:00 schreef xpompompomx het volgende:
Dit was ook enorm tof trouwens deze week; de beste foto van een andere ster (Antares) dan de zon tot nu toe:
[ afbeelding ]
Zonder kat (poes) zou ik vreemd vinden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit gewoon in onze eetkamer. Met een yoghurt en een koffie. En een kat.
Nice, waarmee heb je die gemaakt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:00 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Die zag ik gisteravond nog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:00 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Telefoon bij m'n verrekijker gehouden. Niks moeilijks aan.quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, als het mijn dochter was had ik haar ook gewoon Lasagna genoemd
Droom maar verder hoor, op jouw leeftijd en je vriendin haar leeftijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, als het mijn dochter was had ik haar ook gewoon Lasagna genoemd
Hoe heet jouw dochter Sjon?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Droom maar verder hoor, op jouw leeftijd en je vriendin haar leeftijd.
Hebben jullie een tameljk geluids dicht huis?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:54 schreef Leandra het volgende:
Tijdens het bijlezen alle liedjes van ABBA meegezongen
Zoals 't hoort.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:54 schreef Leandra het volgende:
Gaat over de Brrrexit zeker?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
Interessant, als je via via toegang kunt hosselen: http://www.bbc.co.uk/programmes/b091w8h2
Harriet Harman
"You can't argue for change and expect other people to do the fight. You've got to do the fight yourself."
Jij doet hier ook niets anders dan ruzie zoeken. Ook met mij. Ik ga je maar weer negeren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:53 schreef john2406 het volgende:
Hebben wij een dochter? Dacht het niet, wel leuk dat ik weer een lange teen gevonden heb waar ik af en toe op kan gaan staan.
Dat doen de vrouwsels in mijn vriendengroep ook constant als er (veel) wijn in het spel is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:54 schreef Leandra het volgende:
Haha, neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |