En zelf kweken?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:15 schreef Drug het volgende:
haal zelf trouwens super silver meestal voor 12/g. wat duur, maar constante kwaliteit altijd mooie top om mij door de week te begeleiden
ik denk dat het wel meevalt, groeihormoon beschermt en je bent niet zo lang ziek geweest tochquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat klopt, ik had gister om 6 uur kippensoep gegeten en dat is tot nu toe het enige wat ik op heb. Wel rip spieren though
haha nooh zelf kweken been down that roadquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:27 schreef Dven het volgende:
[..]
En zelf kweken?
Ik heb vorig jaar eens tuinwiet gekocht en twee zaadjes ontkiemd. Resultaten waren matig maar voornamelijk omdat de omstandigheden slecht waren. Wilde dit jaar een meer professionele aanpak doen maar dat is er helaas totaal niet van gekomen.
Dat scheeltquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik denk dat het wel meevalt, groeihormoon beschermt en je bent niet zo lang ziek geweest toch
Ik wil toch wel graag zelfvoorzienend zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:30 schreef Drug het volgende:
[..]
haha nooh zelf kweken been down that road
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
hey hey hey wat praten jullie over mij, ben ik nou zo boeiend ofwat
Geloof ik niks vanquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar was je al die tijd joh, voelde me in de steek gelaten
omdat het goed voeltquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom is de aarde rond en water nat
ja denk je dat het allemaal leugens waren ofzoquote:
Lekker gangbangen achter een struikje terwijl de wegwerpbarbecue rustig zijn werk doet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja denk je dat het allemaal leugens waren ofzo
gaat het lekker daar in het park met je matties?
is niet te hopen dat braddie dit keer zijn eten op komt halenquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker gangbangen achter een struikje terwijl de wegwerpbarbecue rustig zijn werk doet.
Alles verder dan 20km is een redelijk safebetquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is niet te hopen dat braddie dit keer zijn eten op komt halen
Je kan gewoon zn Polo kopen nuquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als verder dan 20km is een redelijk safebet
totdat er gratis fastfood op te halen valt, zou daar geen risico mee willen lopen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als verder dan 20km is een redelijk safebet
Ja hallo waarom krijg ik hier geen reacties op.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:50 schreef MAHL het volgende:
Morgen thuiswerkdagje... Dubbel scherm. Werkdingen doen op ene scherm en camsletjes bekijken op het andere scherm
Ik zag het jaquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan gewoon zn Polo kopen nuslechts 450 ekkies
Ja denk het welquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja denk je dat het allemaal leugens waren ofzo
gaat het lekker daar in het park met je matties?
Ik zou m gelijk naar sloop brengen. Even kijken wat je tegenwoordig voor kilo oud ijzer krijgtquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Maar denk je aan braddie dan denk je aan de Twingo. De Polo is altijd een beetje een vreemde eend in de bijt te zijn.
Zou er iemand 450 voor neertellen? Als je de helft krijgt mag je in je handen knijpen
Ja, net nog 4 witte bolletjes met gebraden gehakt van de Lidl (quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
alhoewel; hij wil nu ECHT afvallen
hij denkt ook dat het neerkomt op een beetje meer sporten, met gewichten van 0.5kg dansen voor de televisiequote:Op donderdag 13 juli 2017 22:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, net nog 4 witte bolletjes met gebraden gehakt van de Lidl () opgepeuzeld
En natuurlijk gaat hij nou stoppen met 's nachts eten want dat heeft hem dik gemaaktquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij denkt ook dat het neerkomt op een beetje meer sporten, met gewichten van 0.5kg dansen voor de televisie
Wel eens Oost-europeaan vn Lichte zede gedaan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:50 schreef MAHL het volgende:
Morgen thuiswerkdagje... Dubbel scherm. Werkdingen doen op ene scherm en camsletjes bekijken op het andere scherm
quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:04 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Waarom zijn blanken altijd zo goed in alles? Wetenschap, innovaties, uitvindigen, kunst: ze blinken overal in uit.
Nee jijquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:20 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wel eens Oost-europeaan vn Lichte zede gedaan?
niets eten=afvalle.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij denkt ook dat het neerkomt op een beetje meer sporten, met gewichten van 0.5kg dansen voor de televisie
Betalen voor seksquote:
Ook opgegeten enzo?quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:26 schreef Chloroform het volgende:
Heb net korstje van een wondje opengekrabd en nu bloed ik echt keihard gvd
Btje domquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:26 schreef Chloroform het volgende:
kan hier alleen maar keihard om lachenquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:26 schreef Chloroform het volgende:
ah ja zat zelf naar seedo te kijken. Zoiets zie ik hier ook nog wel een keer verschijnen iddquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil toch wel graag zelfvoorzienend zijn.
Iets als LEAF spreekt me erg aan.
Maar dat zal nog niet voor dit jaar zijn
Ziet er wel vet uit. Maar ik ken het niet.quote:
Mahl plsquote:
Bedoel je dat je tegen pooiers bent die hoeren voor de ramen zetten die dat niet willen of vind je betalen überhaupt geen optie zelfs als ze dat zelf prima vinden maar voor gratis niet zouden doen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Betalen voor seks![]()
nee sorry ik wil niet seks met iemand die dat alleen maar met mij doet voor geld.
Dacht dat jij moslim was? Zijn hoeren niet haram?
Picquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:26 schreef Chloroform het volgende:
heb jij ober wel eens gemeet?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
hey hey hey wat praten jullie over mij, ben ik nou zo boeiend ofwat
Doe eens een wilde gok...quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:33 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Is dit een account van Oberkullie...?
Aberkullie
Geloof daar niet zo in. Auschwitzers bleven toch eveneens afvallen en die werden daarna ook niet allemaal fat.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar dan ook echt niks eten he of je verneukt je metabolisme
Nee, dat is een kloon die gemaakt is door iemand die haar wil trollen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:33 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Is dit een account van Oberkullie...?
Aberkullie
Met 5000 postsquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:38 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nee, dat is een kloon die gemaakt is door iemand die haar wil trollen.
Ik heb wel een flauw vermoeden dat er een nauwe band is tussen die tweequote:Op donderdag 13 juli 2017 22:38 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Durf ik niet.![]()
Wat denk jij..?
quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb wel een flauw vermoeden dat er een nauwe band is tussen die twee
Het zijn 2 lesbische shemales.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb wel een flauw vermoeden dat er een nauwe band is tussen die twee
TR gemachtquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:42 schreef Chloroform het volgende:
Dus faggotwarrior hangt hier nog steeds rond
oh is het hem allemaal om pik te doen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:42 schreef Chloroform het volgende:
nee maar lijkt me wel leuk hoorquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij ook al zo raar, hoe kan dat man
D kwaliteit is hier wel hoogquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:43 schreef zeer het volgende:
[..]
oh is het hem allemaal om pik te doen?
ja jij gelukkig ook, dus als dat betekent dat hij hier rond moet dwalen dan heb ik daar vrede meequote:Op donderdag 13 juli 2017 22:42 schreef Chloroform het volgende:
En hoezo nog steeds? Ik ben hier pas net weer.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:42 schreef Chloroform het volgende:
Geen idee maar het is wel een persoon in het geestelijk spectrum van braadsleequote:Op donderdag 13 juli 2017 22:43 schreef zeer het volgende:
[..]
oh is het hem allemaal om pik te doen?
Goddomme wat ben je toch een romanticus 😍quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja jij gelukkig ook, dus als dat betekent dat hij hier rond moet dwalen dan heb ik daar vrede mee
Hehquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:44 schreef JamesHustle het volgende:
Chloro, waarom dacht je dat ik je haat?
zullen we naar hem toe rijden?quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee maar het is wel een persoon in het geestelijk spectrum van braadslee
Jaquote:
Mijn god ben jij ash jaquote:
Net een gehaald met M&M. Geen stroopwafel meerquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja
Mag ik dan ook een mcflurry halen onderweg?
Dikzakquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:50 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Net een gehaald met M&M. Geen stroopwafel meer.
Tegen gedwongen hoeren uiteraard. Maar zelf betalen voor seks zou ik ook niet doen nee.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:34 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Bedoel je dat je tegen pooiers bent die hoeren voor de ramen zetten die dat niet willen of vind je betalen überhaupt geen optie zelfs als ze dat zelf prima vinden maar voor gratis niet zouden doen?
Weet je dat ik ash ben?
Geweldig die verbazing.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn god ben jij ash ja
Voel me echt vies nu
Mcflurry rolo was lekkerquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:50 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Net een gehaald met M&M. Geen stroopwafel meer.
Waarom zou je zelf niet betalen daarvoor, doe je dat indirect niet altijd?quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tegen gedwongen hoeren uiteraard. Maar zelf betalen voor seks zou ik ook niet doen nee.
Ja klopt, was jij geen moslim dan?
Totoquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:52 schreef MAHL het volgende:
Wiens kloon is die bakfietsmoeder dan? Mapima?
Jij haat mij omdat ik te verkaast ben. Geen moslima etcquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:52 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Geweldig die verbazing.
Is echter geen antwoord op de vraag, roept alleen maar meer vragen op. Waarom voel je je nu vies bijvoorbeeld?
surequote:Op donderdag 13 juli 2017 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja
Mag ik dan ook een mcflurry halen onderweg?
Nee nvmquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zeg maar wat ik voortaan anders moet doen
Wat was jou achtergrond ook alweer, Iraanse Perzische toch?quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij haat mij omdat ik te verkaast ben. Geen moslima etc
Dende joonet :s
Bedoel fysiek, niet Runescape.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
70 pace, 99 shooting, 60 passing, 60 dribbling, 95 physical
jouwquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat was jou achtergrond ook alweer, Iraanse Perzische toch?
hij is te beta om een vrouw te ownenquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
jouw
Gvd waarom kun jij bezittelijk voornaamwoorden niet gebruiken
En ja
Hoe kom je daar nou bij? Haat je überhaupt niet maar dat zou wel zo ongeveer de laatste reden zijn aangezien ik zelf in een dorp met een inwoneraantal van 4000 ben opgegroeid en derhalve zelf juist dat soort verwijten aan mijn adres krijg van stedelingen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij haat mij omdat ik te verkaast ben. Geen moslima etc
Dende joonet :s
Wow pewpewquote:
Ja geen idee. Misschien omdat ik heel altruïtsich benquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
jouw
Gvd waarom kun jij bezittelijk voornaamwoorden niet gebruiken
En ja
Gvd weer een hater minder, gaat echt slecht nuquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:58 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Haat je überhaupt niet maar dat zou wel zo ongeveer de laatste reden zijn aangezien ik zelf in een dorp met een inwoneraantal van 4000 ben opgegroeid en derhalve zelf juist dat soort verwijten aan mijn adres krijg van stedelingen.
Van je laatste zin kan ik geen patat bakken.
Is 't zelfde toch.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat was jou achtergrond ook alweer, Iraanse Perzische toch?
Volgens mij heeft dat er niks mee te maken.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja geen idee. Misschien omdat ik heel altruïtsich ben
Wel hier geboren dan?
Oeh lkkr exotisch hoorrrquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat er niks mee te maken.
Nee
quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd weer een hater minder, gaat echt slecht nu
En never mind, was ook niet heel aardig.
Het is dat ik geen motivatie heb anders zou ik zo'n nerdfoto opzoeken en daarvan twee naast elkaar zetten met MAHL in the 1990's en MAHL todayquote:
Jij kan dat beamen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:03 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Is een stereotype beeld, genoeg sletjes in Iran hoor.
Rtquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:14 schreef Chloroform het volgende:
Heb wel altijd hekel aan alle mensen met niet-Nederlandse roots die in Nederland geboren zijn maar vet highclass negatief zijn over Nederland. Bitches rot op dan, bye
Ja iedereen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Rt
Niet alleen bitches, ook bro's
en met wel-Nederlandse roots?quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:14 schreef Chloroform het volgende:
Heb wel altijd hekel aan alle mensen met niet-Nederlandse roots die in Nederland geboren zijn maar vet highclass negatief zijn over Nederland. Bitches rot op dan, bye
Ruik aan mequote:
ja ontzettendquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zou jij het fijn vinden als ik je enotioneel afhankelijk van me probeer te maken
Je was anders hysterisch naar mijn account op zoek las ikquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:17 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Nee, dus blijf maar lekker weg
Die mogen zeggen wat ze willenquote:
Ja lekker met jouquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oberküllie, fraulein, wie geht es
Spritsenquote:
ga je toch lekker verhuizen naar mosul ofzoquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:19 schreef zeer het volgende:
[..]
heb echt hekel aan Nederland
disclaimer:
heb uit alle nl windhoeken bloed in me
Emotionele schade door deze postquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:18 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Dit staat ons ook te wachten
heb baudet gestemdquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is die bakfiets nou ook al hier haar ranzig-rechtse smurrie aan het plempen?
Is een kloon van toto tochquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is die bakfiets nou ook al hier haar ranzig-rechtse smurrie aan het plempen?
ja hahaquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je toch lekker verhuizen naar mosul ofzo
Eens of Riffijnen die zeuren over discriminatie terwijl ze in Morocco veel meer gediscrimineerd worden. Van Erasmusturken moet net als IS'ers 't paspoort worden ontnomen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Rt
Niet alleen bitches, ook bro's
*Ka-Ching*quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Emotionele schade door deze post
Ik eis ¤ 500 schadevergoeding
Van wie hoor je dat? Het klopt niet namelijkquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is een kloon van toto toch
Hoor ik net tenminste
wat zijn riffijnen nou weerquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:21 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Eens of Riffijnen die zeuren over discriminatie terwijl ze in Morocco veel meer gediscrimineerd worden. Van Erasmusturken moet net als IS'ers 't paspoort worden ontnomen.
Absoluut, geweldig land qua natuur, eten etc. maar voor een zuipvakantie kun je beter elders naar toe gaan. Alcohol is overal verkrijgbaar net zoals drugs hier maar ermee betrapt worden als Westerling kan problemen opleveren.quote:
Hmmmmmhmquote:
Toch wel mapima dan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:22 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Van wie hoor je dat? Het klopt niet namelijk
Ik word een klein beetje bang. Zie dat je ook 3x vandaag hebt gezegd dat je zin hebt in mij.quote:
Zuipvakantie ben ik sws te oud voor. Maar alcohol wil ik wel kunnen drinken ja...quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:26 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Absoluut, geweldig land qua natuur, eten etc. maar voor een zuipvakantie kun je beter elders naar toe gaan. Alcohol is overal verkrijgbaar net zoals drugs hier maar ermee betrapt worden als Westerling kan problemen opleveren.
Baudetquote:
Ik nam de honneurs waar voor eddie.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word een klein beetje bang. Zie dat je ook 3x vandaag hebt gezegd dat je zin hebt in mij.
HOEKEN???quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word een klein beetje bang. Zie dat je ook 3x vandaag hebt gezegd dat je zin hebt in mij.
Zou ff kloonscannetje op gooienquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mocro's uit Rifgebergte.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zijn riffijnen nou weer
Is goed meidquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:31 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt.Priceless
quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om met AMA naar Cypress Hill te luisteren.
komt gewoon spontaan in me opquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goddomme wat ben je toch een romanticus 😍
Die had ik echt zojuist opstaanquote:
Nice, goed bezig.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die had ik echt zojuist opstaan![]()
![]()
Ze hebben die riff wel gejat van Son of a Preacher Man van Dusty Springfieldquote:
Geen probleem, doen de locals ook, vooral in Tehran.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zuipvakantie ben ik sws te oud voor. Maar alcohol wil ik wel kunnen drinken ja...
[..]
BaudetBen jij ook lid van FvD?
maar luister je ook witch housequote:Op donderdag 13 juli 2017 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb veel hip hop liggen hoor...
Black Moon, Public Enemy, Pete Rock & CL Smooth, KRS-One, De La Soul..
Die deed aan cultural appropriation, wilde echt geen nigger zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben een Wigger... net als Elvis Presley
Dat was eerder Pat Boonequote:Op donderdag 13 juli 2017 23:38 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Die deed aan cultural appropriation, wilde echt geen nigger zijn.
mooi want een nigga like me is goin' insaaaaane....quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb net vinyl van White Ring besteld.
Herkenbaarquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel veel spanning tussen mij en Amarantha. Ze begroet me de laatste tijd niet meer. Erg jammer.
Ik zat anders te wachten op jou.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel veel spanning tussen mij en Amarantha. Ze begroet me de laatste tijd niet meer. Erg jammer.
herkenbaarquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
FRASSquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal een poging wagen.
Hoi Ama
ZAL IK HEM?quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Waarom moet het altijd van mijn kant komen?
*gaat in een hoekje huilen*
Je hoeft niet elke keer iemand te hoeken hoor. En Frass is al gehandicapt genoeg.quote:
geylquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb net vinyl van White Ring besteld.
quote:
Nou nou nouquote:
En dit jaquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke keer iemand te hoeken hoor. En Frass is al gehandicapt genoeg.
Ja heb ik ook altijd. :Squote:Op donderdag 13 juli 2017 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
helemaal geil van zeer, een harde pik
Ehhquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook goed hoor. Lekker zomervakantie toch
wnnr gaan we samen witch house party?quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
oh want het loopt helemaal uit de hand?quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
breng die jongen niet het hoofd op hol
echt leuk zo'n gehandicapte jongen keer op keer zelfde kunstje laten zien, totaal niet gênant of zoquote:
Ik heb vuurzwaarden en hele gevaarlijke bogen waarmee ik explosieve pijlen kan afschieten. Durf je wel?quote:
Ach ze doet dat met prof toch ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 00:01 schreef zeer het volgende:
[..]
echt leuk zo'n gehandicapte jongen keer op keer zelfde kunstje laten zien, totaal niet gênant of zo
Wat stoer van je. Ik sidder van angst.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 00:02 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik heb vuurzwaarden en hele gevaarlijke bogen waarmee ik explosieve pijlen kan afschieten. Durf je wel?
Jij bent vooral heel stoer, met je "Kom vechten" in caps lock.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 00:06 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Wat stoer van je. Ik sidder van angst.
Och, het is meer een pose. Beetje stoer doen enzo.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 00:06 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Jij bent vooral heel stoer, met je "Kom vechten" in caps lock.
Dat weet ik ook wel. Maar irl wordt het soms dan ook echt een gevecht.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 00:07 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Och, het is meer een pose. Beetje stoer doen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |