Absoluut, geweldig land qua natuur, eten etc. maar voor een zuipvakantie kun je beter elders naar toe gaan. Alcohol is overal verkrijgbaar net zoals drugs hier maar ermee betrapt worden als Westerling kan problemen opleveren.quote:
Hmmmmmhmquote:
Toch wel mapima dan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:22 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Van wie hoor je dat? Het klopt niet namelijk
Ik word een klein beetje bang. Zie dat je ook 3x vandaag hebt gezegd dat je zin hebt in mij.quote:
Zuipvakantie ben ik sws te oud voor. Maar alcohol wil ik wel kunnen drinken ja...quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:26 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Absoluut, geweldig land qua natuur, eten etc. maar voor een zuipvakantie kun je beter elders naar toe gaan. Alcohol is overal verkrijgbaar net zoals drugs hier maar ermee betrapt worden als Westerling kan problemen opleveren.
Baudetquote:
Ik nam de honneurs waar voor eddie.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word een klein beetje bang. Zie dat je ook 3x vandaag hebt gezegd dat je zin hebt in mij.
HOEKEN???quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word een klein beetje bang. Zie dat je ook 3x vandaag hebt gezegd dat je zin hebt in mij.
Zou ff kloonscannetje op gooienquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mocro's uit Rifgebergte.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zijn riffijnen nou weer
Is goed meidquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:31 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt.Priceless
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |