Ruik aan mequote:
ja ontzettendquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zou jij het fijn vinden als ik je enotioneel afhankelijk van me probeer te maken
Je was anders hysterisch naar mijn account op zoek las ikquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:17 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Nee, dus blijf maar lekker weg
Die mogen zeggen wat ze willenquote:
Ja lekker met jouquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oberküllie, fraulein, wie geht es
Spritsenquote:
ga je toch lekker verhuizen naar mosul ofzoquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:19 schreef zeer het volgende:
[..]
heb echt hekel aan Nederland
disclaimer:
heb uit alle nl windhoeken bloed in me
Emotionele schade door deze postquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:18 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Dit staat ons ook te wachten
heb baudet gestemdquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is die bakfiets nou ook al hier haar ranzig-rechtse smurrie aan het plempen?
Is een kloon van toto tochquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is die bakfiets nou ook al hier haar ranzig-rechtse smurrie aan het plempen?
ja hahaquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je toch lekker verhuizen naar mosul ofzo
Eens of Riffijnen die zeuren over discriminatie terwijl ze in Morocco veel meer gediscrimineerd worden. Van Erasmusturken moet net als IS'ers 't paspoort worden ontnomen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Rt
Niet alleen bitches, ook bro's
*Ka-Ching*quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Emotionele schade door deze post
Ik eis ¤ 500 schadevergoeding
Van wie hoor je dat? Het klopt niet namelijkquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is een kloon van toto toch
Hoor ik net tenminste
wat zijn riffijnen nou weerquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:21 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Eens of Riffijnen die zeuren over discriminatie terwijl ze in Morocco veel meer gediscrimineerd worden. Van Erasmusturken moet net als IS'ers 't paspoort worden ontnomen.
Absoluut, geweldig land qua natuur, eten etc. maar voor een zuipvakantie kun je beter elders naar toe gaan. Alcohol is overal verkrijgbaar net zoals drugs hier maar ermee betrapt worden als Westerling kan problemen opleveren.quote:
Hmmmmmhmquote:
Toch wel mapima dan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:22 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Van wie hoor je dat? Het klopt niet namelijk
Ik word een klein beetje bang. Zie dat je ook 3x vandaag hebt gezegd dat je zin hebt in mij.quote:
Zuipvakantie ben ik sws te oud voor. Maar alcohol wil ik wel kunnen drinken ja...quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:26 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Absoluut, geweldig land qua natuur, eten etc. maar voor een zuipvakantie kun je beter elders naar toe gaan. Alcohol is overal verkrijgbaar net zoals drugs hier maar ermee betrapt worden als Westerling kan problemen opleveren.
Baudetquote:
Ik nam de honneurs waar voor eddie.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word een klein beetje bang. Zie dat je ook 3x vandaag hebt gezegd dat je zin hebt in mij.
HOEKEN???quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word een klein beetje bang. Zie dat je ook 3x vandaag hebt gezegd dat je zin hebt in mij.
Zou ff kloonscannetje op gooienquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mocro's uit Rifgebergte.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zijn riffijnen nou weer
Is goed meidquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:31 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt.Priceless
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |