zullen we naar hem toe rijden?quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee maar het is wel een persoon in het geestelijk spectrum van braadslee
Jaquote:
Mijn god ben jij ash jaquote:
Net een gehaald met M&M. Geen stroopwafel meerquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja
Mag ik dan ook een mcflurry halen onderweg?
Dikzakquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:50 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Net een gehaald met M&M. Geen stroopwafel meer.
Tegen gedwongen hoeren uiteraard. Maar zelf betalen voor seks zou ik ook niet doen nee.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:34 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Bedoel je dat je tegen pooiers bent die hoeren voor de ramen zetten die dat niet willen of vind je betalen überhaupt geen optie zelfs als ze dat zelf prima vinden maar voor gratis niet zouden doen?
Weet je dat ik ash ben?
Geweldig die verbazing.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn god ben jij ash ja
Voel me echt vies nu
Mcflurry rolo was lekkerquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:50 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Net een gehaald met M&M. Geen stroopwafel meer.
Waarom zou je zelf niet betalen daarvoor, doe je dat indirect niet altijd?quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tegen gedwongen hoeren uiteraard. Maar zelf betalen voor seks zou ik ook niet doen nee.
Ja klopt, was jij geen moslim dan?
Totoquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:52 schreef MAHL het volgende:
Wiens kloon is die bakfietsmoeder dan? Mapima?
Jij haat mij omdat ik te verkaast ben. Geen moslima etcquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:52 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Geweldig die verbazing.
Is echter geen antwoord op de vraag, roept alleen maar meer vragen op. Waarom voel je je nu vies bijvoorbeeld?
surequote:Op donderdag 13 juli 2017 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja
Mag ik dan ook een mcflurry halen onderweg?
Nee nvmquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zeg maar wat ik voortaan anders moet doen
Wat was jou achtergrond ook alweer, Iraanse Perzische toch?quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij haat mij omdat ik te verkaast ben. Geen moslima etc
Dende joonet :s
Bedoel fysiek, niet Runescape.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
70 pace, 99 shooting, 60 passing, 60 dribbling, 95 physical
jouwquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat was jou achtergrond ook alweer, Iraanse Perzische toch?
hij is te beta om een vrouw te ownenquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
jouw
Gvd waarom kun jij bezittelijk voornaamwoorden niet gebruiken
En ja
Hoe kom je daar nou bij? Haat je überhaupt niet maar dat zou wel zo ongeveer de laatste reden zijn aangezien ik zelf in een dorp met een inwoneraantal van 4000 ben opgegroeid en derhalve zelf juist dat soort verwijten aan mijn adres krijg van stedelingen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij haat mij omdat ik te verkaast ben. Geen moslima etc
Dende joonet :s
Wow pewpewquote:
Ja geen idee. Misschien omdat ik heel altruïtsich benquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
jouw
Gvd waarom kun jij bezittelijk voornaamwoorden niet gebruiken
En ja
Gvd weer een hater minder, gaat echt slecht nuquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:58 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Haat je überhaupt niet maar dat zou wel zo ongeveer de laatste reden zijn aangezien ik zelf in een dorp met een inwoneraantal van 4000 ben opgegroeid en derhalve zelf juist dat soort verwijten aan mijn adres krijg van stedelingen.
Van je laatste zin kan ik geen patat bakken.
Is 't zelfde toch.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat was jou achtergrond ook alweer, Iraanse Perzische toch?
Volgens mij heeft dat er niks mee te maken.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja geen idee. Misschien omdat ik heel altruïtsich ben
Wel hier geboren dan?
Oeh lkkr exotisch hoorrrquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat er niks mee te maken.
Nee
quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd weer een hater minder, gaat echt slecht nu
En never mind, was ook niet heel aardig.
Het is dat ik geen motivatie heb anders zou ik zo'n nerdfoto opzoeken en daarvan twee naast elkaar zetten met MAHL in the 1990's en MAHL todayquote:
Jij kan dat beamen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:03 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Is een stereotype beeld, genoeg sletjes in Iran hoor.
Rtquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:14 schreef Chloroform het volgende:
Heb wel altijd hekel aan alle mensen met niet-Nederlandse roots die in Nederland geboren zijn maar vet highclass negatief zijn over Nederland. Bitches rot op dan, bye
Ja iedereen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Rt
Niet alleen bitches, ook bro's
en met wel-Nederlandse roots?quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:14 schreef Chloroform het volgende:
Heb wel altijd hekel aan alle mensen met niet-Nederlandse roots die in Nederland geboren zijn maar vet highclass negatief zijn over Nederland. Bitches rot op dan, bye
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |