Betalen voor seksquote:
Ook opgegeten enzo?quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:26 schreef Chloroform het volgende:
Heb net korstje van een wondje opengekrabd en nu bloed ik echt keihard gvd
Btje domquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:26 schreef Chloroform het volgende:
kan hier alleen maar keihard om lachenquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:26 schreef Chloroform het volgende:
ah ja zat zelf naar seedo te kijken. Zoiets zie ik hier ook nog wel een keer verschijnen iddquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil toch wel graag zelfvoorzienend zijn.
Iets als LEAF spreekt me erg aan.
Maar dat zal nog niet voor dit jaar zijn
Ziet er wel vet uit. Maar ik ken het niet.quote:
Mahl plsquote:
Bedoel je dat je tegen pooiers bent die hoeren voor de ramen zetten die dat niet willen of vind je betalen überhaupt geen optie zelfs als ze dat zelf prima vinden maar voor gratis niet zouden doen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Betalen voor seks![]()
nee sorry ik wil niet seks met iemand die dat alleen maar met mij doet voor geld.
Dacht dat jij moslim was? Zijn hoeren niet haram?
Picquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:26 schreef Chloroform het volgende:
heb jij ober wel eens gemeet?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
hey hey hey wat praten jullie over mij, ben ik nou zo boeiend ofwat
Doe eens een wilde gok...quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:33 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Is dit een account van Oberkullie...?
Aberkullie
Geloof daar niet zo in. Auschwitzers bleven toch eveneens afvallen en die werden daarna ook niet allemaal fat.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar dan ook echt niks eten he of je verneukt je metabolisme
Nee, dat is een kloon die gemaakt is door iemand die haar wil trollen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:33 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Is dit een account van Oberkullie...?
Aberkullie
Met 5000 postsquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:38 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nee, dat is een kloon die gemaakt is door iemand die haar wil trollen.
Ik heb wel een flauw vermoeden dat er een nauwe band is tussen die tweequote:Op donderdag 13 juli 2017 22:38 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Durf ik niet.![]()
Wat denk jij..?
quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb wel een flauw vermoeden dat er een nauwe band is tussen die twee
Het zijn 2 lesbische shemales.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb wel een flauw vermoeden dat er een nauwe band is tussen die twee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |