Wat betekend FW eigenlijk?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hij is boos dat ik zijn fascistische Bulgarije Levski plaatje niet mooi vind
Ik praat niet met jou.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:51 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wat betekend FW eigenlijk?
https://nl.wikipedia.org/wiki/FW
Freie Whler?
Die naam heb ik geloof ik wel eens voorbij zien komen, maar zonder zijn UI te zien weet ik niet wie het is. En misschien nadat ik zijn UI gezien heb ook niet.quote:
goed verhaal, niet gelezen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Die naam heb ik geloof ik wel eens voorbij zien komen, maar zonder zijn UI te zien weet ik niet wie het is. En misschien nadat ik zijn UI gezien heb ook niet.
Ik ben hem niet iig. Dat mijn naam op die van hem lijkt zegt natuurlijk niet dat ik hem ben.
Of denk je nu ook dat ik WheeledWarrior ben omdat mijn naam daarop lijkt?
Ik had het ook niet tegen jou.quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed verhaal, niet gelezen.
ga gwn luisteren danquote:Op donderdag 13 juli 2017 18:02 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Vreemde thumbnail en rare naam.
Niet gekeken.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Die naam heb ik geloof ik wel eens voorbij zien komen, maar zonder zijn UI te zien weet ik niet wie het is. En misschien nadat ik zijn UI gezien heb ook niet.
Ik ben hem niet iig. Dat mijn naam op die van hem lijkt zegt natuurlijk niet dat ik hem ben.
Of denk je nu ook dat ik WheeledWarrior ben omdat mijn naam daarop lijkt?
Volgens mij mag Dven jou niet zo.quote:
denk dat ze 1 schroefje tekort komt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
chloortje ben je al klaar of heb je de kast in elkaar getrapt uit frustratie
Ja, is wel extreem kut allemaal ja.quote:
Je houdt er rekening mee maar je denkt er niet aan tot de bevestiging er is. Zo jong en nu opeens kan hij niks meerquote:Op donderdag 13 juli 2017 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, is wel extreem kut allemaal ja.![]()
Was er eigenlijk al een beetje bang voor toen ik vroeg hoelang ze bezig waren en ik antwoorden zag van langer dan tien minuten.
Gaat dit nu nog over die voetballer of over Braddie?quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je houdt er rekening mee maar je denkt er niet aan tot de bevestiging er is. Zo jong en nu opeens kan hij niks meer
Werd ook beschouwd als groot talent toch?quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je houdt er rekening mee maar je denkt er niet aan tot de bevestiging er is. Zo jong en nu opeens kan hij niks meer
quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat dit nu nog over die voetballer of over Braddie?
net lekker 200 gram tempeh en zeker 850 gram rode bieten, ui, wortel, pastinaak, aardappel en rode biet gegetenquote:Op donderdag 13 juli 2017 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja stoken doe ik graag
haha ja niet echt want vasten XD
zou expositie bezoekenquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:11 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Mooi!
Katinka Lampe
[ afbeelding ]
Die vind ik dan weer iets minder. Maar smaken verschillenquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:14 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
dit beeld trekt me sterk aan geen idee waarom
Absoluut. Er is technisch geen betere voetballer dan hij bij Ajax. Na al die jaren zaten we te wachten op trio Nouri, Van de Beek en Frenkie de Jong.quote:Op donderdag 13 juli 2017 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werd ook beschouwd als groot talent toch?
Zonde!quote:Op donderdag 13 juli 2017 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Absoluut. Er is technisch geen betere voetballer dan hij bij Ajax. Na al die jaren zaten we te wachten op trio Nouri, Van de Beek en Frenkie de Jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |