Wat betekend FW eigenlijk?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hij is boos dat ik zijn fascistische Bulgarije Levski plaatje niet mooi vind
Ik praat niet met jou.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:51 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wat betekend FW eigenlijk?
https://nl.wikipedia.org/wiki/FW
Freie Whler?
Die naam heb ik geloof ik wel eens voorbij zien komen, maar zonder zijn UI te zien weet ik niet wie het is. En misschien nadat ik zijn UI gezien heb ook niet.quote:
goed verhaal, niet gelezen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Die naam heb ik geloof ik wel eens voorbij zien komen, maar zonder zijn UI te zien weet ik niet wie het is. En misschien nadat ik zijn UI gezien heb ook niet.
Ik ben hem niet iig. Dat mijn naam op die van hem lijkt zegt natuurlijk niet dat ik hem ben.
Of denk je nu ook dat ik WheeledWarrior ben omdat mijn naam daarop lijkt?
Ik had het ook niet tegen jou.quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed verhaal, niet gelezen.
ga gwn luisteren danquote:Op donderdag 13 juli 2017 18:02 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Vreemde thumbnail en rare naam.
Niet gekeken.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Die naam heb ik geloof ik wel eens voorbij zien komen, maar zonder zijn UI te zien weet ik niet wie het is. En misschien nadat ik zijn UI gezien heb ook niet.
Ik ben hem niet iig. Dat mijn naam op die van hem lijkt zegt natuurlijk niet dat ik hem ben.
Of denk je nu ook dat ik WheeledWarrior ben omdat mijn naam daarop lijkt?
Volgens mij mag Dven jou niet zo.quote:
denk dat ze 1 schroefje tekort komt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
chloortje ben je al klaar of heb je de kast in elkaar getrapt uit frustratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |