Ga dutje doenquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie mogen eerlijk weten dat ik best een beetje moe ben
hehequote:Op donderdag 13 juli 2017 17:34 schreef Chloroform het volgende:
Zeer doet liever een memmentest haha am I right
oke, bedankt dan.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
hehe nee maar batterij er uit halen is no problem
ben atm beetje te moe om verder na te denken tho
Jou kennende met 1 hap tochquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet gegeten. Zat nog wel te twijfelen om hotdog te halen maar mijn gezelschap had geen zin om te kijken naar hoe ik een worst naar binnen schuif
Mn mental gpu draait overuren nuquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
hehe
kom bby dan draai ik ff een goede cycle op je
ik pak er ff m'n male stekker bij neem je ondertussen mn joystick in de hand ehehehequote:Op donderdag 13 juli 2017 17:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mn mental gpu draait overuren nu
Jouwquote:
alleen als je daarna naar adam hapt en je makeup uitlooptquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw![]()
Nou ja, is het nog wel een hap te noemen als je alles in 1 keer naar binnen duwt?
Handen omhoog en met zijn allen klappen jongens: "HAAGS KWARTIERTJE!" (klap klap klap) "HAAGS KWARTIERTjE!" (klap klap klap) etc.enz.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
na het eten denk ik even.
Belachelijke fout inderdaadquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw![]()
Nou ja, is het nog wel een hap te noemen als je alles in 1 keer naar binnen duwt?
je vergeet het aftellen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:37 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Handen omhoog en met zijn allen klappen jongens: "HAAGS KWARTIERTJE!" (klap klap klap) "HAAGS KWARTIERTjE!" (klap klap klap) etc.enz.
eheheheehh ik kan niks meer bedenken nuquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
ik pak er ff m'n male stekker bij neem je ondertussen mn joystick in de hand ehehehe
Hmm pics van adam?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:37 schreef zeer het volgende:
[..]
alleen als je daarna naar adam hapt en je makeup uitloopt
ik welquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
eheheheehh ik kan niks meer bedenken nu
Nou, maak me gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |