maatjequote:
Zal nog eens een compliment geven.quote:
Fw snap ik, maar Faeroër?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:18 schreef Dven het volgende:
Bij dezen verklaar ik firewarrior tot Faeroërenees en zodoende tot persona non grata.
Wat heb ik eigenlijk goed gedaan dan? Ik las alleen "faggotwarrior" en dacht dat "goed gedaan" sarcastisch was bedoelt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal nog eens een compliment geven.
Grienden en papegaaiduikersquote:
Verklaar u naderquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:18 schreef Dven het volgende:
Bij dezen verklaar ik firewarrior tot Faeroërenees en zodoende tot persona non grata.
Cavakes?quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:18 schreef Dven het volgende:
Topic gemaakt voor die kwal van een haags dat kon doen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:19 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wat heb ik eigenlijk goed gedaan dan? Ik las alleen "faggotwarrior" en dacht dat "goed gedaan" sarcastisch was bedoelt.
pardon?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Topic gemaakt voor die kwal van een haags dat kon doen.
Oh thanks idd. Maar gelieve mij geen Faggotwarrior te noemen, Ice Warrior is een beter alternatief.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Topic gemaakt voor die kwal van een haags dat kon doen.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:22 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Oh thanks idd. Maar gelieve mij geen Faggotwarrior te noemen, Ice Warrior is een beter alternatief.
quote:
Auquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:25 schreef Dven het volgende:
En het was nog wel zo gezellig hier toen het enkel Crack, Ama, die andere mokkels en mij was
en ik.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:25 schreef Dven het volgende:
En het was nog wel zo gezellig hier toen het enkel Crack, Ama, die andere mokkels en mij was
Was het een kut ervaring?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:28 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb de Ikea overleefd mensen, jullie kunnen weer gerust zijn
Hoe waren de zweedse balletjesquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:28 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb de Ikea overleefd mensen, jullie kunnen weer gerust zijn
neequote:Op donderdag 13 juli 2017 17:30 schreef Murdera het volgende:
Kan het problemen geven als ik mijn bios reset door batterij eruit te halen?
Dat mag ook op jouw leeftijdquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie mogen eerlijk weten dat ik best een beetje moe ben
Niet gegeten. Zat nog wel te twijfelen om hotdog te halen maar mijn gezelschap had geen zin om te kijken naar hoe ik een worst naar binnen schuifquote:
top.quote:
Het was best rustig. Wel dikke file op de A12 maar ik ging andere kant op haha loserssssquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was het een kut ervaring?
nee heb geen verstand van computersquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
top.
Heb al memtests en gpu tests gedraaid, probeer nvidia kernel error op te lossen, weet niet goed wat er verder nog aan opties is. Nog suggesties?
Dit is waarquote:
quote:
open raam, pc, naar buiten gooienquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
top.
Heb al memtests en gpu tests gedraaid, probeer nvidia kernel error op te lossen, weet niet goed wat er verder nog aan opties is. Nog suggesties?
lekker is dat jaquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het was best rustig. Wel dikke file op de A12 maar ik ging andere kant op haha loserssss
hehe nee maar batterij er uit halen is no problemquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
je hoopt gewoon dat ik mijn pc sloop zeker.
zwaar ding hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
open raam, pc, naar buiten gooien
Ga dutje doenquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie mogen eerlijk weten dat ik best een beetje moe ben
hehequote:Op donderdag 13 juli 2017 17:34 schreef Chloroform het volgende:
Zeer doet liever een memmentest haha am I right
oke, bedankt dan.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
hehe nee maar batterij er uit halen is no problem
ben atm beetje te moe om verder na te denken tho
Jou kennende met 1 hap tochquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet gegeten. Zat nog wel te twijfelen om hotdog te halen maar mijn gezelschap had geen zin om te kijken naar hoe ik een worst naar binnen schuif
Mn mental gpu draait overuren nuquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
hehe
kom bby dan draai ik ff een goede cycle op je
ik pak er ff m'n male stekker bij neem je ondertussen mn joystick in de hand ehehehequote:Op donderdag 13 juli 2017 17:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mn mental gpu draait overuren nu
Jouwquote:
alleen als je daarna naar adam hapt en je makeup uitlooptquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw![]()
Nou ja, is het nog wel een hap te noemen als je alles in 1 keer naar binnen duwt?
Handen omhoog en met zijn allen klappen jongens: "HAAGS KWARTIERTJE!" (klap klap klap) "HAAGS KWARTIERTjE!" (klap klap klap) etc.enz.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
na het eten denk ik even.
Belachelijke fout inderdaadquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw![]()
Nou ja, is het nog wel een hap te noemen als je alles in 1 keer naar binnen duwt?
je vergeet het aftellen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:37 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Handen omhoog en met zijn allen klappen jongens: "HAAGS KWARTIERTJE!" (klap klap klap) "HAAGS KWARTIERTjE!" (klap klap klap) etc.enz.
eheheheehh ik kan niks meer bedenken nuquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
ik pak er ff m'n male stekker bij neem je ondertussen mn joystick in de hand ehehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |