maatjequote:
Zal nog eens een compliment geven.quote:
Fw snap ik, maar Faeroėr?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:18 schreef Dven het volgende:
Bij dezen verklaar ik firewarrior tot Faeroėrenees en zodoende tot persona non grata.
Wat heb ik eigenlijk goed gedaan dan? Ik las alleen "faggotwarrior" en dacht dat "goed gedaan" sarcastisch was bedoelt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal nog eens een compliment geven.
Grienden en papegaaiduikersquote:
Verklaar u naderquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:18 schreef Dven het volgende:
Bij dezen verklaar ik firewarrior tot Faeroėrenees en zodoende tot persona non grata.
Cavakes?quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:18 schreef Dven het volgende:
Topic gemaakt voor die kwal van een haags dat kon doen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:19 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wat heb ik eigenlijk goed gedaan dan? Ik las alleen "faggotwarrior" en dacht dat "goed gedaan" sarcastisch was bedoelt.
pardon?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Topic gemaakt voor die kwal van een haags dat kon doen.
Oh thanks idd. Maar gelieve mij geen Faggotwarrior te noemen, Ice Warrior is een beter alternatief.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Topic gemaakt voor die kwal van een haags dat kon doen.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:22 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Oh thanks idd. Maar gelieve mij geen Faggotwarrior te noemen, Ice Warrior is een beter alternatief.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |