Hmm pics van adam?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:37 schreef zeer het volgende:
[..]
alleen als je daarna naar adam hapt en je makeup uitloopt
ik welquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
eheheheehh ik kan niks meer bedenken nu
Nou, maak me gekquote:
jouw adem is mijn ademquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw![]()
Nou ja, is het nog wel een hap te noemen als je alles in 1 keer naar binnen duwt?
had je suikerspiegel fluctuatie?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
srry het bloed uit m'n hersenen was ff ergens anders
nee heb ik nooit want eet de hele dag doorquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
had je suikerspiegel fluctuatie?
succesquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga kijken of ik mn nieuwe kast in elkaar krijg
Supergroetjes en kus voor prof en zeer
dan schommelt het juist constant maar goed, jij weet het toch wel weer beterquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef zeer het volgende:
[..]
nee heb ik nooit want eet de hele dag door
Jammer ditquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef Chloroform het volgende:
kus op je voorhoofd, je kan hetquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef Chloroform het volgende:
Ja dag hoorquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:41 schreef Le_Professeur het volgende:
ik ga deze nerderige shit proberen
Zo onwetend dat je bentquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef zeer het volgende:
[..]
nee heb ik nooit want eet de hele dag door
ik denk dat je het allemaal niet zo srs moet nemen vriendquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dan schommelt het juist constant maar goed, jij weet het toch wel weer beter
ah nutz escape ertegenaan, het kan niet opquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ik denk dat je het allemaal niet zo srs moet nemen vriend
Vraag Arie om te helpen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef Chloroform het volgende:
pls man ik heb geen idee hoe en wat met eten eet gewoon wat ik wil wanneer ik wil en dat komt meestal neer op veel fruit en groentenquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah nutz escape ertegenaan, het kan niet op
gewoon suikerinfuus voor die constante flowquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
hoezo continu proces = continue aanvoer
1+1=2 hoor
echt geluk dat je snelle stofwisseling dit soort fratsen maskeertquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
pls man ik heb geen idee hoe en wat met eten eet gewoon wat ik wil wanneer ik wil en dat komt meestal neer op veel fruit en groenten
zo veel aannames thoquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt geluk dat je snelle stofwisseling dit soort fratsen maskeert
is vaak wel het bestequote:Op donderdag 13 juli 2017 17:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon suikerinfuus voor die constante flow
Wat betekend FW eigenlijk?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hij is boos dat ik zijn fascistische Bulgarije Levski plaatje niet mooi vind
Ik praat niet met jou.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:51 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wat betekend FW eigenlijk?
https://nl.wikipedia.org/wiki/FW
Freie Whler?
Die naam heb ik geloof ik wel eens voorbij zien komen, maar zonder zijn UI te zien weet ik niet wie het is. En misschien nadat ik zijn UI gezien heb ook niet.quote:
goed verhaal, niet gelezen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Die naam heb ik geloof ik wel eens voorbij zien komen, maar zonder zijn UI te zien weet ik niet wie het is. En misschien nadat ik zijn UI gezien heb ook niet.
Ik ben hem niet iig. Dat mijn naam op die van hem lijkt zegt natuurlijk niet dat ik hem ben.
Of denk je nu ook dat ik WheeledWarrior ben omdat mijn naam daarop lijkt?
Ik had het ook niet tegen jou.quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed verhaal, niet gelezen.
ga gwn luisteren danquote:Op donderdag 13 juli 2017 18:02 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Vreemde thumbnail en rare naam.
Niet gekeken.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Die naam heb ik geloof ik wel eens voorbij zien komen, maar zonder zijn UI te zien weet ik niet wie het is. En misschien nadat ik zijn UI gezien heb ook niet.
Ik ben hem niet iig. Dat mijn naam op die van hem lijkt zegt natuurlijk niet dat ik hem ben.
Of denk je nu ook dat ik WheeledWarrior ben omdat mijn naam daarop lijkt?
Volgens mij mag Dven jou niet zo.quote:
denk dat ze 1 schroefje tekort komt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
chloortje ben je al klaar of heb je de kast in elkaar getrapt uit frustratie
Ja, is wel extreem kut allemaal ja.quote:
Je houdt er rekening mee maar je denkt er niet aan tot de bevestiging er is. Zo jong en nu opeens kan hij niks meerquote:Op donderdag 13 juli 2017 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, is wel extreem kut allemaal ja.![]()
Was er eigenlijk al een beetje bang voor toen ik vroeg hoelang ze bezig waren en ik antwoorden zag van langer dan tien minuten.
Gaat dit nu nog over die voetballer of over Braddie?quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je houdt er rekening mee maar je denkt er niet aan tot de bevestiging er is. Zo jong en nu opeens kan hij niks meer
Werd ook beschouwd als groot talent toch?quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je houdt er rekening mee maar je denkt er niet aan tot de bevestiging er is. Zo jong en nu opeens kan hij niks meer
quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat dit nu nog over die voetballer of over Braddie?
net lekker 200 gram tempeh en zeker 850 gram rode bieten, ui, wortel, pastinaak, aardappel en rode biet gegetenquote:Op donderdag 13 juli 2017 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja stoken doe ik graag
haha ja niet echt want vasten XD
zou expositie bezoekenquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:11 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Mooi!
Katinka Lampe
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |