jouw adem is mijn ademquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw![]()
Nou ja, is het nog wel een hap te noemen als je alles in 1 keer naar binnen duwt?
had je suikerspiegel fluctuatie?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
srry het bloed uit m'n hersenen was ff ergens anders
nee heb ik nooit want eet de hele dag doorquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
had je suikerspiegel fluctuatie?
succesquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga kijken of ik mn nieuwe kast in elkaar krijg
Supergroetjes en kus voor prof en zeer
dan schommelt het juist constant maar goed, jij weet het toch wel weer beterquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef zeer het volgende:
[..]
nee heb ik nooit want eet de hele dag door
Jammer ditquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef Chloroform het volgende:
kus op je voorhoofd, je kan hetquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef Chloroform het volgende:
Ja dag hoorquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:41 schreef Le_Professeur het volgende:
ik ga deze nerderige shit proberen
Zo onwetend dat je bentquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef zeer het volgende:
[..]
nee heb ik nooit want eet de hele dag door
ik denk dat je het allemaal niet zo srs moet nemen vriendquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dan schommelt het juist constant maar goed, jij weet het toch wel weer beter
ah nutz escape ertegenaan, het kan niet opquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ik denk dat je het allemaal niet zo srs moet nemen vriend
Vraag Arie om te helpen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef Chloroform het volgende:
pls man ik heb geen idee hoe en wat met eten eet gewoon wat ik wil wanneer ik wil en dat komt meestal neer op veel fruit en groentenquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah nutz escape ertegenaan, het kan niet op
gewoon suikerinfuus voor die constante flowquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
hoezo continu proces = continue aanvoer
1+1=2 hoor
echt geluk dat je snelle stofwisseling dit soort fratsen maskeertquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
pls man ik heb geen idee hoe en wat met eten eet gewoon wat ik wil wanneer ik wil en dat komt meestal neer op veel fruit en groenten
zo veel aannames thoquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt geluk dat je snelle stofwisseling dit soort fratsen maskeert
is vaak wel het bestequote:Op donderdag 13 juli 2017 17:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon suikerinfuus voor die constante flow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |