stoerquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Fapje gedaan op deze uitspraak. Onzekere mensen in het verkeer
Snap ook nooit waarom mensen 80/90 gaan rijden op een 80 weg waar je ook makkelijk het dubbele kan rijden
echt ehquote:
haha dp heeft geen autoquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt ehcompenserende patsertjes die als mongolen rijden
Als je ooit in de positie bent dat je het eens moet zijn met jimmy dan ben je wel ver heen broerquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt ehcompenserende patsertjes die als mongolen rijden
Als je 160 op een 80 weg gaat rijden ben je gewoon een volslagen debiel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer, tyfus hippie die je er bent
Sorry.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:36 schreef Chloroform het volgende:
Nee rot op, straks weer allemaal downies hier. Alsof er al niet genoeg zitten
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je 160 op een 80 weg gaat rijden ben je gewoon een volslagen debiel.
hoezoquote:
OMG echtquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:37 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Hit me up zodra je er zo uitziet.
[ afbeelding ]
Dat zei ik nergens. Ik zei dat het een 80 weg is waar je 160 zou KUNNEN rijden. Maw, overzichtelijk stuk met lange stukken rechte wegquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je 160 op een 80 weg gaat rijden ben je gewoon een volslagen debiel.
heyquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:36 schreef Chloroform het volgende:
Nee rot op, straks weer allemaal downies hier. Alsof er al niet genoeg zitten
Laatste keer dat ik ja zei kreeg ik 10x een livestream. Ga je gang.quote:
Zo praat je gvd niet over mijquote:
laat maarquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ja zei kreeg ik 10x een livestream. Ga je gang.
Nee wat is er Noel?quote:
Zin om met brooddeeg de Russische revolutie uit te beelden?quote:
moet je wel kunnen rijdenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ook een mooi recht stuk 80 weg waar je met gemak het dubbele kan rijden.
Ja, behalve dat het een smalle tweebaans weg is met bomen vlak naast de kant.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
bespaar jezelf de moeite, die bois hebben last van teveel aan chromosomenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jeetje.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zin om met brooddeeg de Russische revolutie uit te beelden?
Jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, behalve dat het een smalle tweebaans weg is met bomen vlak naast de kant.
Heb jij wel een rijbewijs dat je mijn opmerking niet in perspectied kan plaatsen ofzo?
ja dat wilde ik vragen jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee wat is er Noel?Ik ben nog niet verder gegaan met El Chapo.
Dacht ik al.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja dat wilde ik vragen ja
aah ok
Schuld van de roverheid dat ze daar geen vangrail hebben geplaatst.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Pannenkoeken met spek en kaasquote:
Ben echt gay voor haarquote:
Chloro is al bezetquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:42 schreef JamesHustle het volgende:
Wel jammer dat je niet op m'n verzoek reageerde Chloro.
Welk verzoekquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:42 schreef JamesHustle het volgende:
je moet ook nie verzoekenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:42 schreef JamesHustle het volgende:
Deze manquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Schuld van de roverheid dat ze daar geen vangrail hebben geplaatst.
ah smooth sailorquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
je moet ook nie verzoeken
gwn naar binnen douwen
Pannenkoeken met hagelslagquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo zijn ze het lekkerst ja![]()
wel vol van pfoee
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Pannenkoeken met hagelslag
Bazen weten
Gadsie.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Pannenkoeken met hagelslag
Bazen weten
Daenerys Stormborn of the House Targaryen, First of Her Name, the Unburnt, Queen of the Andals and the First Men, Khaleesi of the Great Grass Sea, Breaker of Chains, and Mother of Dragons is zo'n mond vol.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen die Khaleesi zeggen ipv Daenerys
Dat is altijd het kutte aan pannenkoeken. Vet lang bezig zijn met die krengen bakken en altijd dertig liter beslag enzo. En dan na twee van die krengen zit je volquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo zijn ze het lekkerst ja![]()
wel vol van pfoee
vriend van me heeft vorig jaar 2 fietsers aangereden op een 80 weg. Ze staken zonder te kijken overquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrijwel alle ongelukken vinden plaats op 80 wegen omdat mensen te hard rijden.
Ik weet een titel voor jou: nerd.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:44 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Daenerys Stormborn of the House Targaryen, First of Her Name, the Unburnt, Queen of the Andals and the First Men, Khaleesi of the Great Grass Sea, Breaker of Chains, and Mother of Dragons is zo'n mond vol.
Komt eerder door die etterbakken die 80 rijden waar je je aan gaat irriteren met alle gevolgen van dienquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrijwel alle ongelukken vinden plaats op 80 wegen omdat mensen te hard rijden.
scheelt dat ze koud ook fucking lekker zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is altijd het kutte aan pannenkoeken. Vet lang bezig zijn met die krengen bakken en altijd dertig liter beslag enzo. En dan na twee van die krengen zit je vol
Qft.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Komt eerder door die etterbakken die 80 rijden waar je je aan gaat irriteren met alle gevolgen van dien
knappe meisje wel ja :$quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:44 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Kan niet vaak genoeg gepost worden.
slaap lekke rmi manquote:
Had keer bijna wielrenners in mn voorruit zitten vanwege dit.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vriend van me heeft vorig jaar 2 fietsers aangereden op een 80 weg. Ze staken zonder te kijken over
vind ik van mezelf ookquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:45 schreef deadprez het volgende:
en vrijwel elke automobilist denkt van zichzelf dat ie perfect rijdt en nooit zo zal verongelukken
Ben ik sowieso niet echt fan van maar als ik het eet dan met véél spek.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat is dit nou
Pannenkoekendate kan ik dus vergeten
goed om te horen hou die overmoedigheid vastquote:
Ja true. Maar stiekem eet je jezelf al ziek tijdens het bakkenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
scheelt dat ze koud ook fucking lekker zijn
Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Komt eerder door die etterbakken die 80 rijden waar je je aan gaat irriteren met alle gevolgen van dien
zeker die mensen die bij LH les gehad hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:45 schreef deadprez het volgende:
en vrijwel elke automobilist denkt van zichzelf dat ie perfect rijdt en nooit zo zal verongelukken
Ja, ongekend hoe je zonder te kijken zo over kan stekenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had keer bijna wielrenners in mn voorruit zitten vanwege dit.
Ja, dat is wel sneuquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vriend van me heeft vorig jaar 2 fietsers aangereden op een 80 weg. Ze staken zonder te kijken over
ik vind pannenkoeken echt niet te vretenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben ik sowieso niet echt fan van maar als ik het eet dan met véél spek.
komt goedquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed om te horen hou die overmoedigheid vast
Praat niet tijger als je pussy bentquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, dat is wel sneu
Maar ik vind het wel fascinerend wat het effect is als je een fietser op je motorkap krijgt met 120 km/u
same met appeltaartquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja true. Maar stiekem eet je jezelf al ziek tijdens het bakken
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, dat is wel sneu
Maar ik vind het wel fascinerend wat het effect is als je een fietser op je motorkap krijgt met 120 km/u
Tering. Dat is fucked upquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ongekend hoe je zonder te kijken zo over kan steken
zijn allebei overleden ook nog
Ja weet ook wel 100 gerechten die ik liever eet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik vind pannenkoeken echt niet te vreten
Nee hoor, zie dat vaak genoeg gebeuren. Vooral ook omdat die mensen vaak menen het recht te bepalen van anderen. Dan gaat iemand ze inhalen en dan geven ze expres gas bij met alle gevolgen van dien.quote:
Eh? Vreet jij de halve appeltaart op terwijl die in de oven zit?quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:41 schreef JamesHustle het volgende:
Romanticus in me word zo emo hiervan.
quote:
quote:
quote:
Ben een romanticus.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
je moet ook nie verzoeken
gwn naar binnen douwen
Ik rij wel eens iets harder maar ga geen 120 rijden op een 80 weg. Onzinnig, en bovendien hou ik niet van dat gehaaste gedrag.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee hoor, zie dat vaak genoeg gebeuren. Vooral ook omdat die mensen vaak menen het recht te bepalen van anderen. Dan gaat iemand ze inhalen en dan geven ze expres gas bij met alle gevolgen van dien.
Ik ken jouw volk echt wel hoor. Levensgevaarlijke gekken
Right back at yaquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Praat niet tijger als je pussy bent
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Praat niet tijger als je pussy bent
Kan alleen daggeren en schurenquote:
wel eens gedaan hoor, beslag gemaakt en opgegetenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh? Vreet jij de halve appeltaart op terwijl die in de oven zit?
Nee, precies. En dan vind jij dat de rest dat ook niet mag. En als mensen dan gaan invoegen terwijl ze je net voorbij rijden dan geef je gas bij, toch? Of dat je expres links gaat rijden of gas terugnemen om mensen te ergeren achter je?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik rij wel eens iets harder maar ga geen 120 rijden op een 80 weg. Onzinnig, en bovendien hou ik niet van dat gehaaste gedrag.
Dat heet deeg, onwetendequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wel eens gedaan hoor, beslag gemaakt en opgegeten
ben je nou aan het trollenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, precies. En dan vind jij dat de rest dat ook niet mag. En als mensen dan gaan invoegen terwijl ze je net voorbij rijden dan geef je gas bij, toch? Of dat je expres links gaat rijden of gas terugnemen om mensen te ergeren achter je?
En dan denken dat anderen het gevaar zijn.
Nee, ik rij gewoon in hetzelfde tempo door.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, precies. En dan vind jij dat de rest dat ook niet mag. En als mensen dan gaan invoegen terwijl ze je net voorbij rijden dan geef je gas bij, toch? Of dat je expres links gaat rijden of gas terugnemen om mensen te ergeren achter je?
En dan denken dat anderen het gevaar zijn.
Weet wel iets om de mood te setten winkwink nudgenudgequote:
rauw cake beslagquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heet deeg, onwetende
Fucking hell trouwens, hoe danWord je toch schijt misselijk van.
Al lik ik de beslagkom ook wel uit als ik brownies ga maken
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet wel iets om de mood te setten winkwink nudgenudge
dat figuren jwtzquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zie dat figuren dagelijks
Zou willen dat het een troll was
Zin in jouw browniesquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heet deeg, onwetende
*soortquote:
Ja heel je bek onder het beslag maar goddayumquote:
mijn maag kan wel tegen een stootjequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heet deeg, onwetende
haha barequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
*soort
Ik typ mobiel broer bare with me
Heb jij alles al gezien?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mijn maag kan wel tegen een stootje
Ik doe dat ook als iemand eerst al loopt te kleven en de weg heeft een doorgetrokken streepquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee hoor, zie dat vaak genoeg gebeuren. Vooral ook omdat die mensen vaak menen het recht te bepalen van anderen. Dan gaat iemand ze inhalen en dan geven ze expres gas bij met alle gevolgen van dien.
Ik ken jouw volk echt wel hoor. Levensgevaarlijke gekken
hoezoquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:55 schreef JamesHustle het volgende:
Gebruik voor 't eerst in tijden Windows en weet direct weer waarom.
trustequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Mooie tijd om te slapen, kusjes xoxo
Trusten niffo.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:56 schreef Azpilicueta het volgende:
windows 10 zekerquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:57 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wilde iets gevats posten om Chloro te veroveren, loopt dat ding vast.
slaap zachtquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:56 schreef Azpilicueta het volgende:
slaap lekkerquote:
Trusten snoepkonijntjequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:56 schreef Azpilicueta het volgende:
ja dat kan maar heb t zelf ook al drie keer gehad in de afgelopen twee dagen terwijl da normaal nooit gebeurtquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:57 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Ja, maar is bij iedere versie zo.
therequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:58 schreef JamesHustle het volgende:
WE WILL RAPE THERE WOMEN.
[ afbeelding ]
je komt echt een beetje over als een veertienjarigequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:58 schreef JamesHustle het volgende:
[ afbeelding ]
ja jack dat mag je zeggenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je komt echt een beetje over als een veertienjarige
mag ik dat zeggen?
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:58 schreef JamesHustle het volgende:
WE WILL RAPE THEIR WOMEN.
[ afbeelding ]
Hij is echt zo hot.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:58 schreef JamesHustle het volgende:
[ afbeelding ]
Hoor net dat je 14 bent :s btje awkwardquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:00 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Kom hier liggen bae, heb airco.
wat die anabolenaapquote:
Ja die jaquote:
Zie je nou waarom ik Windows haat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Laat die jelly beansquote:
WHO SAID THAT.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoor net dat je 14 bent :s btje awkward
oh hoopte op foto van jou ;squote:Op donderdag 22 juni 2017 00:04 schreef PeZu het volgende:
Ff een echt lekkere man dan
[ afbeelding ]
Van wie ben jij een kloon eigenlijkquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:03 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
WHO SAID THAT.
I WILL RAPE HIM, MURDER HIM AND TAKE BACK THE SEVEN KINGDOMS.
das ash helemaal niet joh debielquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:04 schreef Catkiller het volgende:
Ash je bent fucking irritant omdat ik geen kankerirritant mag zeggen van Ama
haha nu zeg je toch kankerirritantquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:04 schreef Catkiller het volgende:
Ash je bent fucking irritant omdat ik geen kankerirritant mag zeggen van Ama
Wie dan hè sukkelquote:
alleen kankerenquote:
Nee je moet gewoon Braddie zeggen.quote:
Oh kkquote:
verwijderde je jezelf maar uit de reeksquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:06 schreef racerdkb het volgende:
altijd als ik hier 2-3 posts maak staan er de dag er na gelijk vijf topics uit de reeks in mijn MyAT maar dit keer ben ik verstandig en verwijder ik hem uit MyAT.
Ok topquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:06 schreef racerdkb het volgende:
altijd als ik hier 2-3 posts maak staan er de dag er na gelijk vijf topics uit de reeks in mijn MyAT maar dit keer ben ik verstandig en verwijder ik hem uit MyAT.
opkankeren mag dan wel ook gwn lijkt me toch ;squote:
kom hier ook liever niet maja enige actieve topic op FOK! rond dit tijdstip.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
verwijderde je jezelf maar uit de reeks
kankerbeleidquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:06 schreef Okurr het volgende:
maar hoe heb je zo'n stormfront frontpage maar kanker is een gevoellig onderwerp
heb toch gewoon beetje aandacht nodig enzo.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef racerdkb het volgende:
[..]
kom hier ook liever niet maja enige actieve topic op FOK! rond dit tijdstip.
je kan ook volgen uitvinken in het topicquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:06 schreef racerdkb het volgende:
Ja maar echt ookquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:06 schreef Okurr het volgende:
maar hoe heb je zo'n stormfront frontpage maar kanker is een gevoellig onderwerp
awhh snap k bbyquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef racerdkb het volgende:
[..]
heb toch gewoon beetje aandacht nodig enzo.
daar niet 'kuttopicquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook volgen uitvinken in het topic
Lijkt me wel :s zou echt gekanker zijn andersquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
opkankeren mag dan wel ook gwn lijkt me toch ;s
quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook volgen uitvinken in het topic
wat is er zou niet weten hoe ik het beleid omtrent kanker anders moet noemen ;squote:
rtquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar niet 'kuttopic' hebben staan
Bepaalde hooggeplaatste personen daar delen de voorliefde voor bepaalde politieke opvattingen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:06 schreef Okurr het volgende:
vluchtelingen moeten echt allemaal verdrinken!!!quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar echt ookwel edgy willen zijn maar O wee
ja dpquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is er zou niet weten hoe ik het beleid omtrent kanker anders moet noemen ;s
ja dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:09 schreef Chloroform het volgende:
Maar van wie is jameshustle nou klontje dan gvd
wat is er ben je gevoelige boi gewordenquote:
Waarom vraag je 't die haters en niet aan mijzelf bae?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:09 schreef Chloroform het volgende:
Maar van wie is jameshustle nou kloontje dan gvd
altijd al geweestquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is er ben je gevoelige boi geworden
Wil dit in mn sig maar wil die van Noëlle nog niet weg doenquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:09 schreef Okurr het volgende:
[..]
vluchtelingen moeten echt allemaal verdrinken!!!
''ja dat is onderdeel van ons motto, alles mag hier gezegd worden''
kanker
1 week ophoepelen11!!!
k ben helemaal geen haterquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Waarom vraag je 't die haters en niet aan mijzelf bae?
quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Waarom vraag je 't die haters en niet aan mijzelf bae?
quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon eigenlijk
cachet wil Noel wel weg doen, niet doorvertellen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil dit in mn sig maar wil die van Noëlle nog niet weg doen
Doelde uiteraard niet op jou mattie.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
k ben helemaal geen hater
medelinksen zijn altijd mijn mattie
quote:
mag wel hoorquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wejo sowwquote:
gvdquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat Noëlle het eerder zat is. Dat onterechte wijsneuzerige gedrag komt iedereen een keer de strot uitquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
cachet wil Noel wel weg doen, niet doorvertellen.
Oh soz overheen gelezen, gaat hier ook zo snel somsquote:
Ik denk dat ik het dan wel ken dus zeg maarquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:12 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh soz overheen gelezen, gaat hier ook zo snel soms. Denk niet dat je m'n vorige account kent, postte veel in POL.
Neequote:
dank dankquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
wejo soww
wanne bazenbaard heb jij zeg
Dat was gvd de vraag nietquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:12 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh soz overheen gelezen, gaat hier ook zo snel soms. Denk niet dat je m'n vorige account kent, postte veel in POL.
uhm ben niet gauw stil maar nu....quote:
Nee denk maar eens goed na over je gedragquote:
lolquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:16 schreef PeZu het volgende:
Gvd kut jameshustle met je soz steeds nu heb ik pak gebeld
pfoee dat vind ik een beetje lastigquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee denk maar eens goed na over je gedrag
wrm doe je ditquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:18 schreef Braddie het volgende:
Nadenken vind je sowieso een beetje lastig he
yehquote:
wat bedoel je daar mee?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:18 schreef Braddie het volgende:
Nadenken vind je sowieso een beetje lastig he
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2017 01:12 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Postte hier in de hoogtijdagen rond 2008, tijdens de Amerikaanse verkiezingen en de historische overwinning van Obama.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga speciaal voor jou morgen oude posts terugzoeken om enige twijfel over mijn intenties weg te nemen bae. Beloofdquote:Op donderdag 15 juni 2017 19:20 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Serieus geen idee, is al negen jaar geleden..
Nah DP.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm doe je dit
straks is het weer janken als je het terugkrijgt
nope niet veelquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wow dude! Je bent ook niet veel veranderd he
ja dan zal het natuurlijk wel zo zijn jaquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde net in een live stream van iemand iets over jouw naam + mijn adresgegevens.
huh hoe kennen jullie elkaar dan als ik vragen magquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope niet veel![]()
Maar jou herkende ik ook gelijk toen ik je hier na al die tijd weer tegenkwam en jij bent echt opgegroeid in die tijd
Ja, sommige mensen houden een bepaalde kop hequote:Op donderdag 22 juni 2017 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope niet veel![]()
Maar jou herkende ik ook gelijk toen ik je hier na al die tijd weer tegenkwam en jij bent echt opgegroeid in die tijd
Que?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:16 schreef PeZu het volgende:
Gvd kut jameshustle met je soz steeds nu heb ik pak gebeld
brad kocht wel eens games bij mijquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh hoe kennen jullie elkaar dan als ik vragen mag
Hmmm oké oké. Hoe oud ben je? Waar woon je? Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:19 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga speciaal voor jou morgen oude posts terugzoeken om enige twijfel over mijn intenties weg te nemen bae. Beloofd.
nee of acteert beter dan fringequote:
Waar draai ik omheen dan ecto heb toch al beloofd dat ik morgen zou zoeken, heb een beetje geduld.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:20 schreef deadprez het volgende:
godverdomme james draai er niet zo omheen
Ik laat mij niet meer uit m`n tent lokken Crip. (Tuurlijk riep ik dat vaker, maar check ook ff dat vloggen topic in WEB hoeveel reacties daar zijn, en hoeveel reacties ik heb gepost, heb geen zin meer in die shit)quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:22 schreef Okurr het volgende:
[..]
[im=400]https://pbs.twimg.com/media/C_1XsAlUIAADXFX.jpg[/img]
Nee ash heeft hekel aan mijquote:
hehe veel oude surinaamse bazen hebben zo,n lange pinky nail for scoopingsquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker scheppen met die nagel
Haha jij haat mij niet echtquote:
hoe kom je daar in godsnaam bijquote:
oh :squote:
ah zo, coolquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:01 schreef JamesHustle het volgende:
Verder moeten auto's uiteraard gewoon verboden worden.
ik liep laatst langs en zag dat ze weg zijn, heb je een idee hoelang want rond kerst zag ik nog een bomvolle winkel, met spullen dan geen klant te bekennen dus dat ze weg zijn snap ikquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Juist'm!
Van Gran Turismo 4 tot aan NFS Underground 2
gewoon ijdele hoop omdat ik hem misquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kom je daar in godsnaam bij
[..]
oh :s
maar toch.. tzou me op zich niet verbazen
[..]
ah zo, cool
[..]
wel een van de betere danquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:27 schreef Okurr het volgende:
kans is wel groot dat jameshustle een van ash zn persoonlijkheden iss
is dat keenan van keenan en kel?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:25 schreef Okurr het volgende:
ik hou zo erg van deze vrouw
[ afbeelding ]
ohquote:
wat dan?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh
ik niet eiglk vond hem maar een debiel op t laatst
Oh, serieus? Is Next Level weg?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik liep laatst langs en zag dat ze weg zijn, heb je een idee hoelang want rond kerst zag ik nog een bomvolle winkel, met spullen dan geen klant te bekennen dus dat ze weg zijn snap ik
ja ashquote:
Verhuur woningen, woon zelf in Etten-Leur uit nostalgische overwegingen maar ben ook voor kortere periodes in Utrecht en Amsterdam te vinden indien een huurder weggaat en er nog geen nieuwe is gevonden.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hmmm oké oké. Hoe oud ben je? Waar woon je? Wat voor werk doe je?
nee deze ookquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ash
maar deze persoonlijkheid is vriendelijke linkse hippie
zijn posts voornamelijkquote:
oh :squote:
ja eensquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:30 schreef Braddie het volgende:
Wel jammer dat je steeds meer van dat soort zaakjes als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen. Heeft wel wat, door games / boeken / cd's heen graaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |