hehe veel oude surinaamse bazen hebben zo,n lange pinky nail for scoopingsquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker scheppen met die nagel
Haha jij haat mij niet echtquote:
hoe kom je daar in godsnaam bijquote:
oh :squote:
ah zo, coolquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:01 schreef JamesHustle het volgende:
Verder moeten auto's uiteraard gewoon verboden worden.
ik liep laatst langs en zag dat ze weg zijn, heb je een idee hoelang want rond kerst zag ik nog een bomvolle winkel, met spullen dan geen klant te bekennen dus dat ze weg zijn snap ikquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Juist'm!
Van Gran Turismo 4 tot aan NFS Underground 2
gewoon ijdele hoop omdat ik hem misquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kom je daar in godsnaam bij
[..]
oh :s
maar toch.. tzou me op zich niet verbazen
[..]
ah zo, cool
[..]
wel een van de betere danquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:27 schreef Okurr het volgende:
kans is wel groot dat jameshustle een van ash zn persoonlijkheden iss
is dat keenan van keenan en kel?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:25 schreef Okurr het volgende:
ik hou zo erg van deze vrouw
[ afbeelding ]
ohquote:
wat dan?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh
ik niet eiglk vond hem maar een debiel op t laatst
Oh, serieus? Is Next Level weg?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik liep laatst langs en zag dat ze weg zijn, heb je een idee hoelang want rond kerst zag ik nog een bomvolle winkel, met spullen dan geen klant te bekennen dus dat ze weg zijn snap ik
ja ashquote:
Verhuur woningen, woon zelf in Etten-Leur uit nostalgische overwegingen maar ben ook voor kortere periodes in Utrecht en Amsterdam te vinden indien een huurder weggaat en er nog geen nieuwe is gevonden.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hmmm oké oké. Hoe oud ben je? Waar woon je? Wat voor werk doe je?
nee deze ookquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ash
maar deze persoonlijkheid is vriendelijke linkse hippie
zijn posts voornamelijkquote:
oh :squote:
ja eensquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:30 schreef Braddie het volgende:
Wel jammer dat je steeds meer van dat soort zaakjes als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen. Heeft wel wat, door games / boeken / cd's heen graaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |