ben je nou aan het trollenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, precies. En dan vind jij dat de rest dat ook niet mag. En als mensen dan gaan invoegen terwijl ze je net voorbij rijden dan geef je gas bij, toch? Of dat je expres links gaat rijden of gas terugnemen om mensen te ergeren achter je?
En dan denken dat anderen het gevaar zijn.
Nee, ik rij gewoon in hetzelfde tempo door.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, precies. En dan vind jij dat de rest dat ook niet mag. En als mensen dan gaan invoegen terwijl ze je net voorbij rijden dan geef je gas bij, toch? Of dat je expres links gaat rijden of gas terugnemen om mensen te ergeren achter je?
En dan denken dat anderen het gevaar zijn.
Weet wel iets om de mood te setten winkwink nudgenudgequote:
rauw cake beslagquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heet deeg, onwetende
Fucking hell trouwens, hoe danWord je toch schijt misselijk van.
Al lik ik de beslagkom ook wel uit als ik brownies ga maken
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet wel iets om de mood te setten winkwink nudgenudge
dat figuren jwtzquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zie dat figuren dagelijks
Zou willen dat het een troll was
Zin in jouw browniesquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heet deeg, onwetende
*soortquote:
Ja heel je bek onder het beslag maar goddayumquote:
mijn maag kan wel tegen een stootjequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heet deeg, onwetende
haha barequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
*soort
Ik typ mobiel broer bare with me
Heb jij alles al gezien?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mijn maag kan wel tegen een stootje
Ik doe dat ook als iemand eerst al loopt te kleven en de weg heeft een doorgetrokken streepquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee hoor, zie dat vaak genoeg gebeuren. Vooral ook omdat die mensen vaak menen het recht te bepalen van anderen. Dan gaat iemand ze inhalen en dan geven ze expres gas bij met alle gevolgen van dien.
Ik ken jouw volk echt wel hoor. Levensgevaarlijke gekken
hoezoquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:55 schreef JamesHustle het volgende:
Gebruik voor 't eerst in tijden Windows en weet direct weer waarom.
trustequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Mooie tijd om te slapen, kusjes xoxo
Trusten niffo.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Mooie tijd om te slapen, kusjes xoxo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |