ik vind pannenkoeken echt niet te vretenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben ik sowieso niet echt fan van maar als ik het eet dan met véél spek.
komt goedquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed om te horen hou die overmoedigheid vast
Praat niet tijger als je pussy bentquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, dat is wel sneu
Maar ik vind het wel fascinerend wat het effect is als je een fietser op je motorkap krijgt met 120 km/u
same met appeltaartquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja true. Maar stiekem eet je jezelf al ziek tijdens het bakken
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, dat is wel sneu
Maar ik vind het wel fascinerend wat het effect is als je een fietser op je motorkap krijgt met 120 km/u
Tering. Dat is fucked upquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ongekend hoe je zonder te kijken zo over kan steken
zijn allebei overleden ook nog
Ja weet ook wel 100 gerechten die ik liever eet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik vind pannenkoeken echt niet te vreten
Nee hoor, zie dat vaak genoeg gebeuren. Vooral ook omdat die mensen vaak menen het recht te bepalen van anderen. Dan gaat iemand ze inhalen en dan geven ze expres gas bij met alle gevolgen van dien.quote:
Eh? Vreet jij de halve appeltaart op terwijl die in de oven zit?quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:41 schreef JamesHustle het volgende:
Romanticus in me word zo emo hiervan.
quote:
quote:
quote:
Ben een romanticus.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
je moet ook nie verzoeken
gwn naar binnen douwen
Ik rij wel eens iets harder maar ga geen 120 rijden op een 80 weg. Onzinnig, en bovendien hou ik niet van dat gehaaste gedrag.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee hoor, zie dat vaak genoeg gebeuren. Vooral ook omdat die mensen vaak menen het recht te bepalen van anderen. Dan gaat iemand ze inhalen en dan geven ze expres gas bij met alle gevolgen van dien.
Ik ken jouw volk echt wel hoor. Levensgevaarlijke gekken
Right back at yaquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Praat niet tijger als je pussy bent
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Praat niet tijger als je pussy bent
Kan alleen daggeren en schurenquote:
wel eens gedaan hoor, beslag gemaakt en opgegetenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh? Vreet jij de halve appeltaart op terwijl die in de oven zit?
Nee, precies. En dan vind jij dat de rest dat ook niet mag. En als mensen dan gaan invoegen terwijl ze je net voorbij rijden dan geef je gas bij, toch? Of dat je expres links gaat rijden of gas terugnemen om mensen te ergeren achter je?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik rij wel eens iets harder maar ga geen 120 rijden op een 80 weg. Onzinnig, en bovendien hou ik niet van dat gehaaste gedrag.
Dat heet deeg, onwetendequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wel eens gedaan hoor, beslag gemaakt en opgegeten
ben je nou aan het trollenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, precies. En dan vind jij dat de rest dat ook niet mag. En als mensen dan gaan invoegen terwijl ze je net voorbij rijden dan geef je gas bij, toch? Of dat je expres links gaat rijden of gas terugnemen om mensen te ergeren achter je?
En dan denken dat anderen het gevaar zijn.
Nee, ik rij gewoon in hetzelfde tempo door.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, precies. En dan vind jij dat de rest dat ook niet mag. En als mensen dan gaan invoegen terwijl ze je net voorbij rijden dan geef je gas bij, toch? Of dat je expres links gaat rijden of gas terugnemen om mensen te ergeren achter je?
En dan denken dat anderen het gevaar zijn.
Weet wel iets om de mood te setten winkwink nudgenudgequote:
rauw cake beslagquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heet deeg, onwetende
Fucking hell trouwens, hoe danWord je toch schijt misselijk van.
Al lik ik de beslagkom ook wel uit als ik brownies ga maken
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet wel iets om de mood te setten winkwink nudgenudge
dat figuren jwtzquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zie dat figuren dagelijks
Zou willen dat het een troll was
Zin in jouw browniesquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heet deeg, onwetende
*soortquote:
Ja heel je bek onder het beslag maar goddayumquote:
mijn maag kan wel tegen een stootjequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heet deeg, onwetende
haha barequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
*soort
Ik typ mobiel broer bare with me
Heb jij alles al gezien?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mijn maag kan wel tegen een stootje
Ik doe dat ook als iemand eerst al loopt te kleven en de weg heeft een doorgetrokken streepquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee hoor, zie dat vaak genoeg gebeuren. Vooral ook omdat die mensen vaak menen het recht te bepalen van anderen. Dan gaat iemand ze inhalen en dan geven ze expres gas bij met alle gevolgen van dien.
Ik ken jouw volk echt wel hoor. Levensgevaarlijke gekken
hoezoquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:55 schreef JamesHustle het volgende:
Gebruik voor 't eerst in tijden Windows en weet direct weer waarom.
trustequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Mooie tijd om te slapen, kusjes xoxo
Trusten niffo.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Mooie tijd om te slapen, kusjes xoxo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |