Dat is altijd het kutte aan pannenkoeken. Vet lang bezig zijn met die krengen bakken en altijd dertig liter beslag enzo. En dan na twee van die krengen zit je volquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo zijn ze het lekkerst ja![]()
wel vol van pfoee
vriend van me heeft vorig jaar 2 fietsers aangereden op een 80 weg. Ze staken zonder te kijken overquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrijwel alle ongelukken vinden plaats op 80 wegen omdat mensen te hard rijden.
Ik weet een titel voor jou: nerd.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:44 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Daenerys Stormborn of the House Targaryen, First of Her Name, the Unburnt, Queen of the Andals and the First Men, Khaleesi of the Great Grass Sea, Breaker of Chains, and Mother of Dragons is zo'n mond vol.
Komt eerder door die etterbakken die 80 rijden waar je je aan gaat irriteren met alle gevolgen van dienquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrijwel alle ongelukken vinden plaats op 80 wegen omdat mensen te hard rijden.
scheelt dat ze koud ook fucking lekker zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is altijd het kutte aan pannenkoeken. Vet lang bezig zijn met die krengen bakken en altijd dertig liter beslag enzo. En dan na twee van die krengen zit je vol
Qft.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Komt eerder door die etterbakken die 80 rijden waar je je aan gaat irriteren met alle gevolgen van dien
knappe meisje wel ja :$quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:44 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Kan niet vaak genoeg gepost worden.
slaap lekke rmi manquote:
Had keer bijna wielrenners in mn voorruit zitten vanwege dit.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vriend van me heeft vorig jaar 2 fietsers aangereden op een 80 weg. Ze staken zonder te kijken over
vind ik van mezelf ookquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:45 schreef deadprez het volgende:
en vrijwel elke automobilist denkt van zichzelf dat ie perfect rijdt en nooit zo zal verongelukken
Ben ik sowieso niet echt fan van maar als ik het eet dan met véél spek.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat is dit nou
Pannenkoekendate kan ik dus vergeten
goed om te horen hou die overmoedigheid vastquote:
Ja true. Maar stiekem eet je jezelf al ziek tijdens het bakkenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
scheelt dat ze koud ook fucking lekker zijn
Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Komt eerder door die etterbakken die 80 rijden waar je je aan gaat irriteren met alle gevolgen van dien
zeker die mensen die bij LH les gehad hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:45 schreef deadprez het volgende:
en vrijwel elke automobilist denkt van zichzelf dat ie perfect rijdt en nooit zo zal verongelukken
Ja, ongekend hoe je zonder te kijken zo over kan stekenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had keer bijna wielrenners in mn voorruit zitten vanwege dit.
Ja, dat is wel sneuquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vriend van me heeft vorig jaar 2 fietsers aangereden op een 80 weg. Ze staken zonder te kijken over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |