kankerbeleidquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:06 schreef Okurr het volgende:
maar hoe heb je zo'n stormfront frontpage maar kanker is een gevoellig onderwerp
heb toch gewoon beetje aandacht nodig enzo.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef racerdkb het volgende:
[..]
kom hier ook liever niet maja enige actieve topic op FOK! rond dit tijdstip.
je kan ook volgen uitvinken in het topicquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:06 schreef racerdkb het volgende:
altijd als ik hier 2-3 posts maak staan er de dag er na gelijk vijf topics uit de reeks in mijn MyAT maar dit keer ben ik verstandig en verwijder ik hem uit MyAT.
Ja maar echt ookquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:06 schreef Okurr het volgende:
maar hoe heb je zo'n stormfront frontpage maar kanker is een gevoellig onderwerp
awhh snap k bbyquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef racerdkb het volgende:
[..]
heb toch gewoon beetje aandacht nodig enzo.
daar niet 'kuttopicquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook volgen uitvinken in het topic
Lijkt me wel :s zou echt gekanker zijn andersquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
opkankeren mag dan wel ook gwn lijkt me toch ;s
quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook volgen uitvinken in het topic
wat is er zou niet weten hoe ik het beleid omtrent kanker anders moet noemen ;squote:
rtquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar niet 'kuttopic' hebben staan
Bepaalde hooggeplaatste personen daar delen de voorliefde voor bepaalde politieke opvattingen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:06 schreef Okurr het volgende:
vluchtelingen moeten echt allemaal verdrinken!!!quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar echt ookwel edgy willen zijn maar O wee
ja dpquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is er zou niet weten hoe ik het beleid omtrent kanker anders moet noemen ;s
ja dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:09 schreef Chloroform het volgende:
Maar van wie is jameshustle nou klontje dan gvd
wat is er ben je gevoelige boi gewordenquote:
Waarom vraag je 't die haters en niet aan mijzelf bae?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:09 schreef Chloroform het volgende:
Maar van wie is jameshustle nou kloontje dan gvd
altijd al geweestquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is er ben je gevoelige boi geworden
Wil dit in mn sig maar wil die van Noëlle nog niet weg doenquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:09 schreef Okurr het volgende:
[..]
vluchtelingen moeten echt allemaal verdrinken!!!
''ja dat is onderdeel van ons motto, alles mag hier gezegd worden''
kanker
1 week ophoepelen11!!!
k ben helemaal geen haterquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Waarom vraag je 't die haters en niet aan mijzelf bae?
quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Waarom vraag je 't die haters en niet aan mijzelf bae?
quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon eigenlijk
cachet wil Noel wel weg doen, niet doorvertellen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil dit in mn sig maar wil die van Noëlle nog niet weg doen
Doelde uiteraard niet op jou mattie.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
k ben helemaal geen hater
medelinksen zijn altijd mijn mattie
quote:
mag wel hoorquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil dit in mn sig maar wil die van Noëlle nog niet weg doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |