je kan ook volgen uitvinken in het topicquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:06 schreef racerdkb het volgende:
altijd als ik hier 2-3 posts maak staan er de dag er na gelijk vijf topics uit de reeks in mijn MyAT maar dit keer ben ik verstandig en verwijder ik hem uit MyAT.
Ja maar echt ookquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:06 schreef Okurr het volgende:
maar hoe heb je zo'n stormfront frontpage maar kanker is een gevoellig onderwerp
awhh snap k bbyquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef racerdkb het volgende:
[..]
heb toch gewoon beetje aandacht nodig enzo.
daar niet 'kuttopicquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook volgen uitvinken in het topic
Lijkt me wel :s zou echt gekanker zijn andersquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
opkankeren mag dan wel ook gwn lijkt me toch ;s
quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook volgen uitvinken in het topic
wat is er zou niet weten hoe ik het beleid omtrent kanker anders moet noemen ;squote:
rtquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar niet 'kuttopic' hebben staan
Bepaalde hooggeplaatste personen daar delen de voorliefde voor bepaalde politieke opvattingen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:06 schreef Okurr het volgende:
maar hoe heb je zo'n stormfront frontpage maar kanker is een gevoellig onderwerp
vluchtelingen moeten echt allemaal verdrinken!!!quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar echt ookwel edgy willen zijn maar O wee
ja dpquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is er zou niet weten hoe ik het beleid omtrent kanker anders moet noemen ;s
ja dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:09 schreef Chloroform het volgende:
Maar van wie is jameshustle nou klontje dan gvd
wat is er ben je gevoelige boi gewordenquote:
Waarom vraag je 't die haters en niet aan mijzelf bae?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:09 schreef Chloroform het volgende:
Maar van wie is jameshustle nou kloontje dan gvd
altijd al geweestquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is er ben je gevoelige boi geworden
Wil dit in mn sig maar wil die van Noëlle nog niet weg doenquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:09 schreef Okurr het volgende:
[..]
vluchtelingen moeten echt allemaal verdrinken!!!
''ja dat is onderdeel van ons motto, alles mag hier gezegd worden''
kanker
1 week ophoepelen11!!!
k ben helemaal geen haterquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Waarom vraag je 't die haters en niet aan mijzelf bae?
quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Waarom vraag je 't die haters en niet aan mijzelf bae?
quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon eigenlijk
cachet wil Noel wel weg doen, niet doorvertellen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil dit in mn sig maar wil die van Noëlle nog niet weg doen
Doelde uiteraard niet op jou mattie.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
k ben helemaal geen hater
medelinksen zijn altijd mijn mattie
quote:
mag wel hoorquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wejo sowwquote:
gvdquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat Noëlle het eerder zat is. Dat onterechte wijsneuzerige gedrag komt iedereen een keer de strot uitquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
cachet wil Noel wel weg doen, niet doorvertellen.
Oh soz overheen gelezen, gaat hier ook zo snel somsquote:
Ik denk dat ik het dan wel ken dus zeg maarquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:12 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh soz overheen gelezen, gaat hier ook zo snel soms. Denk niet dat je m'n vorige account kent, postte veel in POL.
Neequote:
dank dankquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
wejo soww
wanne bazenbaard heb jij zeg
Dat was gvd de vraag nietquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:12 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh soz overheen gelezen, gaat hier ook zo snel soms. Denk niet dat je m'n vorige account kent, postte veel in POL.
uhm ben niet gauw stil maar nu....quote:
Nee denk maar eens goed na over je gedragquote:
lolquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:16 schreef PeZu het volgende:
Gvd kut jameshustle met je soz steeds nu heb ik pak gebeld
pfoee dat vind ik een beetje lastigquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee denk maar eens goed na over je gedrag
wrm doe je ditquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:18 schreef Braddie het volgende:
Nadenken vind je sowieso een beetje lastig he
yehquote:
wat bedoel je daar mee?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:18 schreef Braddie het volgende:
Nadenken vind je sowieso een beetje lastig he
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2017 01:12 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Postte hier in de hoogtijdagen rond 2008, tijdens de Amerikaanse verkiezingen en de historische overwinning van Obama.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga speciaal voor jou morgen oude posts terugzoeken om enige twijfel over mijn intenties weg te nemen bae. Beloofdquote:Op donderdag 15 juni 2017 19:20 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Serieus geen idee, is al negen jaar geleden..
Nah DP.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm doe je dit
straks is het weer janken als je het terugkrijgt
nope niet veelquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wow dude! Je bent ook niet veel veranderd he
ja dan zal het natuurlijk wel zo zijn jaquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde net in een live stream van iemand iets over jouw naam + mijn adresgegevens.
huh hoe kennen jullie elkaar dan als ik vragen magquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope niet veel![]()
Maar jou herkende ik ook gelijk toen ik je hier na al die tijd weer tegenkwam en jij bent echt opgegroeid in die tijd
Ja, sommige mensen houden een bepaalde kop hequote:Op donderdag 22 juni 2017 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope niet veel![]()
Maar jou herkende ik ook gelijk toen ik je hier na al die tijd weer tegenkwam en jij bent echt opgegroeid in die tijd
Que?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:16 schreef PeZu het volgende:
Gvd kut jameshustle met je soz steeds nu heb ik pak gebeld
brad kocht wel eens games bij mijquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh hoe kennen jullie elkaar dan als ik vragen mag
Hmmm oké oké. Hoe oud ben je? Waar woon je? Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:19 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga speciaal voor jou morgen oude posts terugzoeken om enige twijfel over mijn intenties weg te nemen bae. Beloofd.
nee of acteert beter dan fringequote:
Waar draai ik omheen dan ecto heb toch al beloofd dat ik morgen zou zoeken, heb een beetje geduld.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:20 schreef deadprez het volgende:
godverdomme james draai er niet zo omheen
Ik laat mij niet meer uit m`n tent lokken Crip. (Tuurlijk riep ik dat vaker, maar check ook ff dat vloggen topic in WEB hoeveel reacties daar zijn, en hoeveel reacties ik heb gepost, heb geen zin meer in die shit)quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:22 schreef Okurr het volgende:
[..]
[im=400]https://pbs.twimg.com/media/C_1XsAlUIAADXFX.jpg[/img]
Nee ash heeft hekel aan mijquote:
hehe veel oude surinaamse bazen hebben zo,n lange pinky nail for scoopingsquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker scheppen met die nagel
Haha jij haat mij niet echtquote:
hoe kom je daar in godsnaam bijquote:
oh :squote:
ah zo, coolquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:01 schreef JamesHustle het volgende:
Verder moeten auto's uiteraard gewoon verboden worden.
ik liep laatst langs en zag dat ze weg zijn, heb je een idee hoelang want rond kerst zag ik nog een bomvolle winkel, met spullen dan geen klant te bekennen dus dat ze weg zijn snap ikquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Juist'm!
Van Gran Turismo 4 tot aan NFS Underground 2
gewoon ijdele hoop omdat ik hem misquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kom je daar in godsnaam bij
[..]
oh :s
maar toch.. tzou me op zich niet verbazen
[..]
ah zo, cool
[..]
wel een van de betere danquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:27 schreef Okurr het volgende:
kans is wel groot dat jameshustle een van ash zn persoonlijkheden iss
is dat keenan van keenan en kel?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:25 schreef Okurr het volgende:
ik hou zo erg van deze vrouw
[ afbeelding ]
ohquote:
wat dan?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh
ik niet eiglk vond hem maar een debiel op t laatst
Oh, serieus? Is Next Level weg?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik liep laatst langs en zag dat ze weg zijn, heb je een idee hoelang want rond kerst zag ik nog een bomvolle winkel, met spullen dan geen klant te bekennen dus dat ze weg zijn snap ik
ja ashquote:
Verhuur woningen, woon zelf in Etten-Leur uit nostalgische overwegingen maar ben ook voor kortere periodes in Utrecht en Amsterdam te vinden indien een huurder weggaat en er nog geen nieuwe is gevonden.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hmmm oké oké. Hoe oud ben je? Waar woon je? Wat voor werk doe je?
nee deze ookquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ash
maar deze persoonlijkheid is vriendelijke linkse hippie
zijn posts voornamelijkquote:
oh :squote:
ja eensquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:30 schreef Braddie het volgende:
Wel jammer dat je steeds meer van dat soort zaakjes als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen. Heeft wel wat, door games / boeken / cd's heen graaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |