wejo sowwquote:
gvdquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil dit in mn sig maar wil die van Noëlle nog niet weg doen
Ik denk dat Noëlle het eerder zat is. Dat onterechte wijsneuzerige gedrag komt iedereen een keer de strot uitquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
cachet wil Noel wel weg doen, niet doorvertellen.
Oh soz overheen gelezen, gaat hier ook zo snel somsquote:
Ik denk dat ik het dan wel ken dus zeg maarquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:12 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh soz overheen gelezen, gaat hier ook zo snel soms. Denk niet dat je m'n vorige account kent, postte veel in POL.
Neequote:
dank dankquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
wejo soww
wanne bazenbaard heb jij zeg
Dat was gvd de vraag nietquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:12 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh soz overheen gelezen, gaat hier ook zo snel soms. Denk niet dat je m'n vorige account kent, postte veel in POL.
uhm ben niet gauw stil maar nu....quote:
Nee denk maar eens goed na over je gedragquote:
lolquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:16 schreef PeZu het volgende:
Gvd kut jameshustle met je soz steeds nu heb ik pak gebeld
pfoee dat vind ik een beetje lastigquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee denk maar eens goed na over je gedrag
wrm doe je ditquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:18 schreef Braddie het volgende:
Nadenken vind je sowieso een beetje lastig he
yehquote:
wat bedoel je daar mee?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:18 schreef Braddie het volgende:
Nadenken vind je sowieso een beetje lastig he
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2017 01:12 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Postte hier in de hoogtijdagen rond 2008, tijdens de Amerikaanse verkiezingen en de historische overwinning van Obama.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga speciaal voor jou morgen oude posts terugzoeken om enige twijfel over mijn intenties weg te nemen bae. Beloofdquote:Op donderdag 15 juni 2017 19:20 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Serieus geen idee, is al negen jaar geleden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |