Loserquote:
wowquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lot
Denken dat je zomaar terug mag komen terwijl je KLB SC keihard hebt laten vallen
had alsnog de lapoquote:
stop met lijm snuivenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar even heel aux serieux... ik heb dus sinds november tot nu CONSTANT zeurende pijn in m'n kop en ik begin het AARDIG BEU TE WORDEN...
blow niet echt tegenwoordigquote:
Ja maar je was veel te vroeg, doe je in bed ook zeker he sukkeltje.quote:
ja dit welquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lot
Denken dat je zomaar terug mag komen terwijl je KLB SC keihard hebt laten vallen
Ja maar hoe moet ik anders mijn kostbare Estlandse postzegels uit het interbellum in mijn album plakken?quote:
daar is niks mis meequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar je was veel te vroeg, doe je in bed ook zeker he sukkeltje.
Ik hoop dat jij het hele jaar op vakantie gaat. Niet omdat ik jou dat gun maar omdat ik dat mijzelf gun.quote:
Nou zeg ik moest mijn scriptie schrijven en inleverenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lot
Is goed.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het hele jaar op vakantie gaat. Niet omdat ik jou dat gun maar omdat ik dat mijzelf gun.
Oh nee klopt ook wel, vrouwen zijn er om ons te plezieren en niet andersom.quote:
zonnenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:55 schreef Willoow het volgende:
Morgen ben ik vrij, wat moet ik doen met al die tijd
vind het fijn om te zien dat je weer in een slechte bui bentquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het hele jaar op vakantie gaat. Niet omdat ik jou dat gun maar omdat ik dat mijzelf gun.
Lees een goed boek..quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:55 schreef Willoow het volgende:
Morgen ben ik vrij, wat moet ik doen met al die tijd
Ik hoop dat je gitaar breekt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, meneer de kattenkiller is er en meteen de sfeer weg...
Jammer hoor.
Mehquote:
ik moest mijn scriptie typen en inleverenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja dit wel
Hoe ga je deze vertrouwensbreuk herstellen?
Heb je titels?quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
is je toekomst belangrijker dan wijquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik moest mijn scriptie typen en inleveren
okokquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Je doet maar, in het hoge noorden heb ik daar geen last van.quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:01 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wil jullie Randstedelingen nog wel horen als door dezelfde klimaatverandering jullie steden veranderen in een verzameling moderne Atlantissen.
Heb laatst de 2-delige bio van Hitler gelezen van Ian Kershaw, maar daar moet je zin in hebbenquote:
Waarschijnlijk word ik rood en krijg ik sproetenquote:
Wat mij betreft ben je altijd welkom hier hoor, er zijn er wel meer die spontaan weg gaan en waarvan je denkt dat ze dood zijn terwijl ze gewoon ergens anders de slet uithangen.quote:
uhm nee maar jullie gaan zo snel dat het niet bij te houden wasquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
is je toekomst belangrijker dan wij
De vloer is baklava, haha.quote:
Wat een matig excuus. Huge en ik eisen een uitleg van minimaal 4 kantjes.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Haha hjbquote:
SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEIquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
zelfs op papier lijkt die gast te schreeuwen... DAS DEUTSCHE VOLK AAARGH...
is je vriendin weer op padquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je altijd welkom hier hoor, er zijn er wel meer die spontaan weg gaan en waarvan je denkt dat ze dood zijn terwijl ze gewoon ergens anders de slet uithangen.
Dit is mijn land dus neequote:
Scriptie op je 29e?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nou zeg ik moest mijn scriptie schrijven en inleverenen had tentamens
6 juli weet ik of hij goed genoeg is. onderwerp armoedebestrijding onder statushoudersquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
okok
Beetje goed gemaakt? En waarover?
Nee die is van het padje af ehehequote:
geilquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word ik rood en krijg ik sproeten
nice k ookquote:
Wouters... Van Basten... wordt dit de beslissing.... Jaaa jaaa JAAAAAAAAA! Marco van Basten... 2-1!! Vlak voor tijd! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH Het Volksparkstadion is van oranje!quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEI
Vieze pvv'er :squote:
wowquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
6 juli weet ik of hij goed genoeg is. onderwerp armoedebestrijding onder statushouders
o ja maar ik had toch best een goed excuus om ff weg te zijn? Ik zou niet zonder jullie kunnenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je altijd welkom hier hoor, er zijn er wel meer die spontaan weg gaan en waarvan je denkt dat ze dood zijn terwijl ze gewoon ergens anders de slet uithangen.
VVD-modus aan:quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
6 juli weet ik of hij goed genoeg is. onderwerp armoedebestrijding onder statushouders
klinkt wel alsof het interessant kan zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet ik lees mij nooit zo goed in ik roep gewoon iets doms en kijk of het aanslaat.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o ja maar ik had toch best een goed excuus om ff weg te zijn? Ik zou niet zonder jullie kunnen
is goed ik zal ze morgenschrijven, stuur me je e-mail adres ff dan mail ik zequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een matig excuus. Huge en ik eisen een uitleg van minimaal 4 kantjes.
goed verhaal, doen we niets mee.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:00 schreef Catkiller het volgende:
Armoedebestrijding onder statushouders los je op door ze toch maar wel terug te sturen met 200 euro in de maand zodat ze als adel in het land van herkomst kunnen leven.
Ranzig rechts is gearriveerd.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:00 schreef Catkiller het volgende:
Armoedebestrijding onder statushouders los je op door ze toch maar wel terug te sturen met 200 euro in de maand zodat ze als adel in het land van herkomst kunnen leven.
Wilders wel hoor, ben zijn adviseur.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed verhaal, doen we niets mee.
gezelligquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilders wel hoor, ben zijn adviseur.
Fijne ventquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
tardis, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij
Doet me denken aan deze post, nog steeds goud.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je doet maar, in het hoge noorden heb ik daar geen last van.![]()
Oh nee wacht, iets met aardgas.
Was wel bijna naar Grunn verhuisd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:29 schreef GVU het volgende:
[..]
Ik wil die school best wel swaffelen maar die boertjes klagen al over te veel aardbevingen.
e-mail adres sturen dan mail ik hemquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
klinkt wel alsof het interessant kan zijn
Doeslatenlezendan
is ook een tactiekquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat weet ik niet ik lees mij nooit zo goed in ik roep gewoon iets doms en kijk of het aanslaat.
Tenminste geen vieze Brabander.quote:
nee geldermalsen danquote:
ze krijgen nu 1500 ''zakgeld'' als ze terug gaanquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:00 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wouters... Van Basten... wordt dit de beslissing.... Jaaa jaaa JAAAAAAAAA! Marco van Basten... 2-1!! Vlak voor tijd! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH Het Volksparkstadion is van oranje!
sociaal juridiche dienstverlening en omdat ik eerst gewerkt heb en dus later met hbo ben gestartquote:
U go girl.. en nog Latijn kunnen ookquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
sociaal juridiche dienstverlening en omdat ik eerst gewerkt heb en dus later met hbo ben gestart
godverequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja ontzettend druk poeh
[ afbeelding ]
Wowwwquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja ontzettend druk poeh
[ afbeelding ]
wat ;squote:
enquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Latijn.. en dan komen met Steen..
quote:
Ik heb ook zin om te slaanquote:
waar? kom we steken die vieze teringlijersquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jullie praten wel als nichten daar hoor
pls btr pas je op dat je geen heup breektquote:
Ja, check even je usernamequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mwoh, misschien verdwijnt dan de pijn in me kop.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
pls btr pas je op dat je geen heup breekt
Rustig aan nuquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
me kop?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mwoh, misschien verdwijnt dan de pijn in me kop.
Grunn is opzich chill,maar Gronings is wel moeilijk te verstaan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:01 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze post, nog steeds goud.
[..]
Was wel bijna naar Grunn verhuisd.
Het is warm, dp... en ik heb pijn.. mag ik ook dan één keertje taalkundig blunderenquote:
brabant is best mooi, maar waarom praten alsof je fontanellen nooit zijn dichtgegroeidquote:
nou vooruit, voor deze ene keerquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is warm, dp... en ik heb pijn.. mag ik ook dan één keertje taalkundig blunderen
Wat wist niet dat je Brabo bent. Nieuwe favo user.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar? kom we steken die vieze teringlijers
Voor vrouwen wel jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rustig aan nu
Brabants is meest sexy accent
momenteel vertoef ik in limburg maar ben solidairquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:11 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wat wist niet dat je Brabo bent. Nieuwe favo user.
Ahem, ik ben de koning der brabanders alhier... pleit al jaren voor een GROOT BRABANT. Deadprez is een beetje mijn joker.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:11 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wat wist niet dat je Brabo bent. Nieuwe favo user.
Dat is meer Zuid-Oost dus weet niet, vind dat zelf ook niet zo tofquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
brabant is best mooi, maar waarom praten alsof je fontanellen nooit zijn dichtgegroeid
Limburgs is pas gay, geef mij maar brabo'squote:Op woensdag 21 juni 2017 23:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor vrouwen wel ja![]()
Mannen met een zachte g is zo gay. Zelfs een man in je kont laten neuken is minder dan gay dan de brabantse tongval
Ik kom er NU aan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Limburgs is pas gay, geef mij maar brabo's
Is toch min of meer hetzelfdequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man.quote:
Gaan we ruzie lopen zoeken?????quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Criminaliteit tiert daar welig net als bij de echte Cosa Nostra
nee niet bepaaldquote:
Oh sorry Prez, award word weer doorgeschovenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ahem, ik ben de koning der brabanders alhier... pleit al jaren voor een GROOT BRABANT. Deadprez is een beetje mijn joker.
Nooitquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]trollscience zou je instant nat maken met zijn zwoele accent
Noord-Brabander die vindt dat we bij België horen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:13 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh sorry Prez, award word weer doorgeschoven. Vlaams-Brabander?
Had laatst een gesprek met iemand uit Tilburg. Kon hem wel wurgen zo'n irritant accent dat het wasquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man.Limburgers praten alsof elke zin ren vraag is
Moet ik koffie zetten of mn nagels slijpen?quote:
Aight aight, box zolang 't geen Heerlen is waar je vertoeft.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
momenteel vertoef ik in limburg maar ben solidair
etto is de enige rechtmatige winnaar na de jarenlange strijd die hij gevoerd heeftquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:13 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh sorry Prez, award word weer doorgeschoven. Vlaams-Brabander?
Ik constateer enkel, beste Helmonderquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaan we ruzie lopen zoeken?????
Koffie natuurlijk, jeetje wat een vraag zeg.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik koffie zetten of mn nagels slijpen?
nee gelukkig niet zegquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:14 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Aight aight, box zolang 't geen Heerlen is.
lkkr aan de heroquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:14 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Aight aight, box zolang 't geen Heerlen is waar je vertoeft.
Gwn btje vingerenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Had laatst een gesprek met iemand uit Tilburg. Kon hem wel wurgen zo'n irritant accent dat het was
En daar krijg jij een vochtige foef van? Hoe dan?!
Die nagels zet ze dan in je rug wanneer je haar penetreert. Dat heb ik liever dan koffiequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Koffie natuurlijk, jeetje wat een vraag zeg.
Nee, dan Hollanders, met die RRRRRRRRRRRRRRRRR en GGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Had laatst een gesprek met iemand uit Tilburg. Kon hem wel wurgen zo'n irritant accent dat het was
En daar krijg jij een vochtige foef van? Hoe dan?!
echt hequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dan Hollanders, met die RRRRRRRRRRRRRRRRR en GGGGGGGGGGGGGGGGG
Is ook wel zo natuurlijk. Qua cultuur, religie, taal en eten zijn er meer overeenkomsten met Vlaanderen dan met Holland.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Noord-Brabander die vindt dat we bij België horen.
Geen behoefte aan seks met dit weer. Ranzig man.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die nagels zet ze dan in je rug wanneer je haar penetreert. Dat heb ik liever dan koffie
heerlen is/was heroinehoofdstadquote:
Op een steenworp afstand van Haags, maar als jonge Azpi werd ik al snel weggerukt uit mijn vertrouwde omgeving en woon ik nu al +- 15 midden NL.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gwn btje vingeren
Waar kom jij vandaan?
respect dat je daar gewoon openlijk voor uitkomtquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Op een steenworp afstand van Haags, maar als jonge Azpi werd ik al snel weggerukt uit mijn vertrouwde omgeving en woon ik nu al +- 15 midden NL.
Ben je geen inboorling / local?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Grunn is opzich chill,maar Gronings is wel moeilijk te verstaan.
Dan heb je chloro zeker nog nooit gezienquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen behoefte aan seks met dit weer. Ranzig man.
aight boks dan hoor je ook bij de ekte elitequote:
Op half uurtje van Arnhem... woon je in de bible belt?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Op een steenworp afstand van Haags, maar als jonge Azpi werd ik al snel weggerukt uit mijn vertrouwde omgeving en woon ik nu al +- 15 midden NL.
Boks, en weer vriendjes.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan heb je chloro zeker nog nooit gezien
Maar je hebt wel een punt broer
Lang in een praatgroep gezeten, maar ben er wel sterker uitgekomen zoals je kan zienquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
respect dat je daar gewoon openlijk voor uitkomt
ligt eraan wat voor inhoudquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:17 schreef Trollscience het volgende:
lekker man, iemand die de inhoud van zijn neus in je gezicht spuugt als hij de letter "g" uitspreekt
Ik rochel altijd eerst tot ik een goeie fluim heb en dan spreek ik het uitquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:17 schreef Trollscience het volgende:
lekker man, iemand die de inhoud van zijn neus in je gezicht spuugt als hij de letter "g" uitspreekt
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight boks dan hoor je ook bij de ekte elite
Dat wel, maar het Groningse accent is mij grotendeels onthouden bij de opvoeding. Ik zou het wel kunnen spreken, maar kies er voor dit niet te doen.quote:
Dat laat ik aan jouw fanatasie over waar ik woonquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op half uurtje van Arnhem... woon je in de bible belt?
hoe kan een accent je onthouden wordenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat wel, maar het Groningse accent is mij grotendeels onthouden bij de opvoeding. Ik zou het wel kunnen spreken, maar kies er voor dit niet te doen.
Woon je in een huis of een appartement? Dat is belangrijk voor mn fantasiequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jouw fanatasie over waar ik woon
Verstandigquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat wel, maar het Groningse accent is mij grotendeels onthouden bij de opvoeding. Ik zou het wel kunnen spreken, maar kies er voor dit niet te doen.
Goede keus ervan uitgaande dat je op een gegeven moment naar de bewoonde wereld wil. Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is leraar Nederlands niet iets voor jou?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kan een accent je onthouden worden
dialect bedoel je denk k
en voor dierenliefhebbers met een voorkeur voor huiselijk geweldquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:19 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh en hero is straattaal voor heroine, got it.
Uiteindelijk is het de bedoeling dat ik bij jou kom intrekkenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Woon je in een huis of een appartement? Dat is belangrijk voor mn fantasie
Dialect inderdaad. Ik heb koffie nodig.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kan een accent je onthouden worden
dialect bedoel je denk k
Trusten knabbelkaasjequote:
neequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is leraar Nederlands niet iets voor jou?
slaaplkkrquote:
23quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:20 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Goede keus ervan uitgaande dat je op een gegeven moment naar de bewoonde wereld wil. Hoe oud ben je?
Hé klas... ben bietje laat, ik weet... lees dat boekje met dat ei van goud enzo... tentamen over een week of... pfffff... zie maar...quote:
Ja is goedquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het de bedoeling dat ik bij jou kom intrekken
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hé klas... ben bietje laat, ik weet... lees dat boekje met dat ei van goud enzo... tentamen over een week of... pfffff... zie maar...
Laterz.
Heb je je gitaar al?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hé klas... ben bietje laat, ik weet... lees dat boekje met dat ei van goud enzo... tentamen over een week of... pfffff... zie maar...
Laterz.
ik ookquote:
ewaaquote:
Niet geheel toevallig een PVV'er.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
en voor dierenliefhebbers met een voorkeur voor huiselijk geweld
oh okequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
The Young Pope is een goede serie.
/hermanmodus
hehehquote:
Homofobischquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
jimmydean is not mah luuvveerr, but he's the one that saaaays I'm the one... but ..
Oh nee. Dat kan himmel nie.
homofoobquote:
Appartementquote:
Que?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Iedereen fantaseert wel eens over de D
Oh pls alsof jij nooit gay fantasy hebt gehadquote:
Mijn eigen welteverstaanquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Iedereen fantaseert wel eens over de D
We kunnen onze contracten bundelen voor een huis (heb je vast contract?) en dan neem ik ontslag om voor ons te zorgenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Appartement
Waar het in de zomer altijd 273 graden wordt binnen
zit wat inquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef JamesHustle het volgende:
Lol een vrouw in Saudi-Arabie is aangeklaagd voor terrorisme omdat ze auto reed.
Ja, ik wel... fantaseer dat ik dan een zeer schoon,opgeruimd appartement heb waar de gordijnen en bankbekleding niet vloeken.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh pls alsof jij nooit gay fantasy hebt gehad
Terecht, vrouwen zijn net terroristen als ze achter het stuur zittenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef JamesHustle het volgende:
Lol een vrouw in Saudi-Arabie is aangeklaagd voor terrorisme omdat ze auto reed.
Heb je dit wel gedubbelcheckt?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef JamesHustle het volgende:
Vanochtend een goed gesprek over gehad met Chai en TARDIS en dat heeft 't een en ander opgeleverd aan nieuwe inzichten maar weiger te geloven dat iedereen homo-erotische gevoelens heeft.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh pls alsof jij nooit gay fantasy hebt gehad
Nog niet want werk dus pas sinds dit schooljaar bij mn baan nu. Na volgend schooljaar vast.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We kunnen onze contracten bundelen voor een huis (heb je vast contract?) en dan neem ik ontslag om voor ons te zorgen
Ik was er ook bij gvd James vieze backstabberquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:27 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Vanochtend een goed gesprek over gehad met Chai en TARDIS en dat heeft 't een en ander opgeleverd aan nieuwe inzichten maar weiger te geloven dat iedereen homo-erotische gevoelens heeft.
je bent iets te veel bezig met ontkennenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:27 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Vanochtend een goed gesprek over gehad met Chai en TARDIS en dat heeft 't een en ander opgeleverd aan nieuwe inzichten maar weiger te geloven dat iedereen homo-erotische gevoelens heeft.
Hahaquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik wel... fantaseer dat ik dan een zeer schoon,opgeruimd appartement heb waar de gordijnen en bankbekleding niet vloeken.
Gaat toch ook op voor Aziaten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Terecht, vrouwen zijn net terroristen als ze achter het stuur zitten
echt hequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik was er ook bij gvd James vieze backstabber
en ik ook trouwens iddquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je azpi wel eens naakt gezien? Sowieso dat je dan meteen full homo wordtquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:27 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Sounds like a plan om in jouw taal te sprekenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog niet want werk dus pas sinds dit schooljaar bij mn baan nu. Na volgend schooljaar vast.en dat was sowieso de bedoeling toch ja
je bent lesbisch denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echter:
Ik val wel op vrouwen met korte kapsels, die broeken dragen, en platte schoenen...
Hmm..
He bahquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echter:
Ik val wel op vrouwen met korte kapsels, die broeken dragen, en platte schoenen...
Hmm..
Ja maar Tardis sprak uit eigen ervaring en wist bij jou niet of je grapte of nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Haha wel verdacht inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
je bent iets te veel bezig met ontkennen
hommel
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je azpi wel eens naakt gezien? Sowieso dat je dan meteen full homo wordt
kom laten we seksenquote:
Ja, oke, TARDIS heeft daadwerkelijk van zijn fantasie werkelijkheid gemaaktquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:30 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Ja maar Tardis sprak uit eigen ervaring en wist bij jou niet of je grapte of niet.
Zou jou nooit backstabben niffo. One love.
Wordt dit gefilmd?quote:
Ik vind dat wel geil andersquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb echt niks met naaldhakken, jurken en zo... gewoon SPORTIEVE PITTIGE DAMES raaawr
Daar gaat biechten niet tegen helpen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat je zondig en verdorven bent?
Soz voor iedereen die niet genoemd werdquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
en ik ook trouwens idd
wanne flikker
Gewoon rechts inhalenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:31 schreef Chloroform het volgende:
Zie anders genoeg mannen op de weg die met 95km/u op de middelste rijbaan blijven rijden terwijl ze rechts zo veel ruimte hebben dat er een nieuw zonnestelsel kan ontstaan
als jij camera meebrengtquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wordt dit gefilmd?
Ik vraag dit voor een vriend
Komt nog wel broerquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:32 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Soz voor iedereen die niet genoemd werdwas echter in de ochtend en ben niet helemaal scherp in deze hitte terwijl ik aan 't vasten ben
. Heb daarnaast moeite om 't tempo bij te benen dus moet keuzes maken.
hhah awhquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:32 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Soz voor iedereen die niet genoemd werdwas echter in de ochtend en ben niet helemaal scherp in deze hitte terwijl ik aan 't vasten ben
. Heb daarnaast moeite om 't tempo bij te benen dus moet keuzes maken.
Links inhalen en er echt vlak voor volledig naar rechts knallenquote:
Ohquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar gaat biechten niet tegen helpen.
jij mag allesquote:
Dat vind ik ookquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Pixie kapsels bij dames
Dan ben ik dus echt loesoe....
(Klopt dat zo dp)
Hnnngggg stijfje gekregenquote:
Zou normaal gesproken om pics vragen maar dat zou nu een beetje awkward zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je azpi wel eens naakt gezien? Sowieso dat je dan meteen full homo wordt
neequote:
Je bent gewoon gay, dat staat wel vast.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:34 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Zou normaal gesproken om pics vragen maar dat zou nu een beetje awkward zijn.
Ontken verder niet dat ik een mooie man kan herkennen (Wentworth) maar dat betekend niet dat ik er iets mee zou willen doen.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:34 schreef deadprez het volgende:
kinderen die vragen worden overgeslagen ama
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Links inhalen en er echt vlak voor volledig naar rechts knallen
Ik geef je de link voor de live streamquote:
Nice.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geef je de link voor de live stream
Haha echt wel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:34 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Zou normaal gesproken om pics vragen maar dat zou nu een beetje awkward zijn.
Ontken verder niet dat ik een mooie man kan herkennen (Wentworth) maar dat betekend niet dat ik er iets mee zou willen doen.
Heb je chloro zeker nooit gezienquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Met dit weer seks willen... dan ben je echt ver heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |