Heb je azpi wel eens naakt gezien? Sowieso dat je dan meteen full homo wordtquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:27 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Vanochtend een goed gesprek over gehad met Chai en TARDIS en dat heeft 't een en ander opgeleverd aan nieuwe inzichten maar weiger te geloven dat iedereen homo-erotische gevoelens heeft.
Sounds like a plan om in jouw taal te sprekenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog niet want werk dus pas sinds dit schooljaar bij mn baan nu. Na volgend schooljaar vast.en dat was sowieso de bedoeling toch ja
je bent lesbisch denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echter:
Ik val wel op vrouwen met korte kapsels, die broeken dragen, en platte schoenen...
Hmm..
He bahquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echter:
Ik val wel op vrouwen met korte kapsels, die broeken dragen, en platte schoenen...
Hmm..
Ja maar Tardis sprak uit eigen ervaring en wist bij jou niet of je grapte of nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik was er ook bij gvd James vieze backstabber
Haha wel verdacht inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
je bent iets te veel bezig met ontkennen
hommel
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je azpi wel eens naakt gezien? Sowieso dat je dan meteen full homo wordt
kom laten we seksenquote:
Ja, oke, TARDIS heeft daadwerkelijk van zijn fantasie werkelijkheid gemaaktquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:30 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Ja maar Tardis sprak uit eigen ervaring en wist bij jou niet of je grapte of niet.
Zou jou nooit backstabben niffo. One love.
Wordt dit gefilmd?quote:
Ik vind dat wel geil andersquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb echt niks met naaldhakken, jurken en zo... gewoon SPORTIEVE PITTIGE DAMES raaawr
Daar gaat biechten niet tegen helpen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat je zondig en verdorven bent?
Soz voor iedereen die niet genoemd werdquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
en ik ook trouwens idd
wanne flikker
Gewoon rechts inhalenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:31 schreef Chloroform het volgende:
Zie anders genoeg mannen op de weg die met 95km/u op de middelste rijbaan blijven rijden terwijl ze rechts zo veel ruimte hebben dat er een nieuw zonnestelsel kan ontstaan
als jij camera meebrengtquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wordt dit gefilmd?
Ik vraag dit voor een vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |