homofoobquote:
Appartementquote:
Que?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Iedereen fantaseert wel eens over de D
Oh pls alsof jij nooit gay fantasy hebt gehadquote:
Mijn eigen welteverstaanquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Iedereen fantaseert wel eens over de D
We kunnen onze contracten bundelen voor een huis (heb je vast contract?) en dan neem ik ontslag om voor ons te zorgenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Appartement
Waar het in de zomer altijd 273 graden wordt binnen
zit wat inquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef JamesHustle het volgende:
Lol een vrouw in Saudi-Arabie is aangeklaagd voor terrorisme omdat ze auto reed.
Ja, ik wel... fantaseer dat ik dan een zeer schoon,opgeruimd appartement heb waar de gordijnen en bankbekleding niet vloeken.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh pls alsof jij nooit gay fantasy hebt gehad
Terecht, vrouwen zijn net terroristen als ze achter het stuur zittenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef JamesHustle het volgende:
Lol een vrouw in Saudi-Arabie is aangeklaagd voor terrorisme omdat ze auto reed.
Heb je dit wel gedubbelcheckt?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef JamesHustle het volgende:
Vanochtend een goed gesprek over gehad met Chai en TARDIS en dat heeft 't een en ander opgeleverd aan nieuwe inzichten maar weiger te geloven dat iedereen homo-erotische gevoelens heeft.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh pls alsof jij nooit gay fantasy hebt gehad
Nog niet want werk dus pas sinds dit schooljaar bij mn baan nu. Na volgend schooljaar vast.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We kunnen onze contracten bundelen voor een huis (heb je vast contract?) en dan neem ik ontslag om voor ons te zorgen
Ik was er ook bij gvd James vieze backstabberquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:27 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Vanochtend een goed gesprek over gehad met Chai en TARDIS en dat heeft 't een en ander opgeleverd aan nieuwe inzichten maar weiger te geloven dat iedereen homo-erotische gevoelens heeft.
je bent iets te veel bezig met ontkennenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:27 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Vanochtend een goed gesprek over gehad met Chai en TARDIS en dat heeft 't een en ander opgeleverd aan nieuwe inzichten maar weiger te geloven dat iedereen homo-erotische gevoelens heeft.
Hahaquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik wel... fantaseer dat ik dan een zeer schoon,opgeruimd appartement heb waar de gordijnen en bankbekleding niet vloeken.
Gaat toch ook op voor Aziaten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Terecht, vrouwen zijn net terroristen als ze achter het stuur zitten
echt hequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik was er ook bij gvd James vieze backstabber
en ik ook trouwens iddquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik was er ook bij gvd James vieze backstabber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |