Lees een goed boek..quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:55 schreef Willoow het volgende:
Morgen ben ik vrij, wat moet ik doen met al die tijd
Ik hoop dat je gitaar breekt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, meneer de kattenkiller is er en meteen de sfeer weg...
Jammer hoor.
Mehquote:
ik moest mijn scriptie typen en inleverenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja dit wel
Hoe ga je deze vertrouwensbreuk herstellen?
Heb je titels?quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het hele jaar op vakantie gaat. Niet omdat ik jou dat gun maar omdat ik dat mijzelf gun.
is je toekomst belangrijker dan wijquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik moest mijn scriptie typen en inleveren
okokquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Je doet maar, in het hoge noorden heb ik daar geen last van.quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:01 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wil jullie Randstedelingen nog wel horen als door dezelfde klimaatverandering jullie steden veranderen in een verzameling moderne Atlantissen.
Heb laatst de 2-delige bio van Hitler gelezen van Ian Kershaw, maar daar moet je zin in hebbenquote:
Waarschijnlijk word ik rood en krijg ik sproetenquote:
Wat mij betreft ben je altijd welkom hier hoor, er zijn er wel meer die spontaan weg gaan en waarvan je denkt dat ze dood zijn terwijl ze gewoon ergens anders de slet uithangen.quote:
uhm nee maar jullie gaan zo snel dat het niet bij te houden wasquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
is je toekomst belangrijker dan wij
De vloer is baklava, haha.quote:
Wat een matig excuus. Huge en ik eisen een uitleg van minimaal 4 kantjes.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Haha hjbquote:
SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEIquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
zelfs op papier lijkt die gast te schreeuwen... DAS DEUTSCHE VOLK AAARGH...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |