Loserquote:
wowquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lot
Denken dat je zomaar terug mag komen terwijl je KLB SC keihard hebt laten vallen
had alsnog de lapoquote:
stop met lijm snuivenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar even heel aux serieux... ik heb dus sinds november tot nu CONSTANT zeurende pijn in m'n kop en ik begin het AARDIG BEU TE WORDEN...
blow niet echt tegenwoordigquote:
Ja maar je was veel te vroeg, doe je in bed ook zeker he sukkeltje.quote:
ja dit welquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lot
Denken dat je zomaar terug mag komen terwijl je KLB SC keihard hebt laten vallen
Ja maar hoe moet ik anders mijn kostbare Estlandse postzegels uit het interbellum in mijn album plakken?quote:
daar is niks mis meequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar je was veel te vroeg, doe je in bed ook zeker he sukkeltje.
Ik hoop dat jij het hele jaar op vakantie gaat. Niet omdat ik jou dat gun maar omdat ik dat mijzelf gun.quote:
Nou zeg ik moest mijn scriptie schrijven en inleverenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lot
Is goed.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het hele jaar op vakantie gaat. Niet omdat ik jou dat gun maar omdat ik dat mijzelf gun.
Oh nee klopt ook wel, vrouwen zijn er om ons te plezieren en niet andersom.quote:
zonnenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:55 schreef Willoow het volgende:
Morgen ben ik vrij, wat moet ik doen met al die tijd
vind het fijn om te zien dat je weer in een slechte bui bentquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het hele jaar op vakantie gaat. Niet omdat ik jou dat gun maar omdat ik dat mijzelf gun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |