Dan heb je chloro zeker nog nooit gezienquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen behoefte aan seks met dit weer. Ranzig man.
aight boks dan hoor je ook bij de ekte elitequote:
Op half uurtje van Arnhem... woon je in de bible belt?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Op een steenworp afstand van Haags, maar als jonge Azpi werd ik al snel weggerukt uit mijn vertrouwde omgeving en woon ik nu al +- 15 midden NL.
Boks, en weer vriendjes.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan heb je chloro zeker nog nooit gezien
Maar je hebt wel een punt broer
Lang in een praatgroep gezeten, maar ben er wel sterker uitgekomen zoals je kan zienquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
respect dat je daar gewoon openlijk voor uitkomt
ligt eraan wat voor inhoudquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:17 schreef Trollscience het volgende:
lekker man, iemand die de inhoud van zijn neus in je gezicht spuugt als hij de letter "g" uitspreekt
Ik rochel altijd eerst tot ik een goeie fluim heb en dan spreek ik het uitquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:17 schreef Trollscience het volgende:
lekker man, iemand die de inhoud van zijn neus in je gezicht spuugt als hij de letter "g" uitspreekt
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight boks dan hoor je ook bij de ekte elite
Dat wel, maar het Groningse accent is mij grotendeels onthouden bij de opvoeding. Ik zou het wel kunnen spreken, maar kies er voor dit niet te doen.quote:
Dat laat ik aan jouw fanatasie over waar ik woonquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op half uurtje van Arnhem... woon je in de bible belt?
hoe kan een accent je onthouden wordenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat wel, maar het Groningse accent is mij grotendeels onthouden bij de opvoeding. Ik zou het wel kunnen spreken, maar kies er voor dit niet te doen.
Woon je in een huis of een appartement? Dat is belangrijk voor mn fantasiequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jouw fanatasie over waar ik woon
Verstandigquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat wel, maar het Groningse accent is mij grotendeels onthouden bij de opvoeding. Ik zou het wel kunnen spreken, maar kies er voor dit niet te doen.
Goede keus ervan uitgaande dat je op een gegeven moment naar de bewoonde wereld wil. Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is leraar Nederlands niet iets voor jou?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kan een accent je onthouden worden
dialect bedoel je denk k
en voor dierenliefhebbers met een voorkeur voor huiselijk geweldquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:19 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh en hero is straattaal voor heroine, got it.
Uiteindelijk is het de bedoeling dat ik bij jou kom intrekkenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Woon je in een huis of een appartement? Dat is belangrijk voor mn fantasie
Dialect inderdaad. Ik heb koffie nodig.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kan een accent je onthouden worden
dialect bedoel je denk k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |