Moet ik koffie zetten of mn nagels slijpen?quote:
Aight aight, box zolang 't geen Heerlen is waar je vertoeft.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
momenteel vertoef ik in limburg maar ben solidair
etto is de enige rechtmatige winnaar na de jarenlange strijd die hij gevoerd heeftquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:13 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh sorry Prez, award word weer doorgeschoven. Vlaams-Brabander?
Ik constateer enkel, beste Helmonderquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaan we ruzie lopen zoeken?????
Koffie natuurlijk, jeetje wat een vraag zeg.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik koffie zetten of mn nagels slijpen?
nee gelukkig niet zegquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:14 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Aight aight, box zolang 't geen Heerlen is.
lkkr aan de heroquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:14 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Aight aight, box zolang 't geen Heerlen is waar je vertoeft.
Gwn btje vingerenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Had laatst een gesprek met iemand uit Tilburg. Kon hem wel wurgen zo'n irritant accent dat het was
En daar krijg jij een vochtige foef van? Hoe dan?!
Die nagels zet ze dan in je rug wanneer je haar penetreert. Dat heb ik liever dan koffiequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Koffie natuurlijk, jeetje wat een vraag zeg.
Nee, dan Hollanders, met die RRRRRRRRRRRRRRRRR en GGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Had laatst een gesprek met iemand uit Tilburg. Kon hem wel wurgen zo'n irritant accent dat het was
En daar krijg jij een vochtige foef van? Hoe dan?!
echt hequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dan Hollanders, met die RRRRRRRRRRRRRRRRR en GGGGGGGGGGGGGGGGG
Is ook wel zo natuurlijk. Qua cultuur, religie, taal en eten zijn er meer overeenkomsten met Vlaanderen dan met Holland.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Noord-Brabander die vindt dat we bij België horen.
Geen behoefte aan seks met dit weer. Ranzig man.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die nagels zet ze dan in je rug wanneer je haar penetreert. Dat heb ik liever dan koffie
heerlen is/was heroinehoofdstadquote:
Op een steenworp afstand van Haags, maar als jonge Azpi werd ik al snel weggerukt uit mijn vertrouwde omgeving en woon ik nu al +- 15 midden NL.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gwn btje vingeren
Waar kom jij vandaan?
respect dat je daar gewoon openlijk voor uitkomtquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Op een steenworp afstand van Haags, maar als jonge Azpi werd ik al snel weggerukt uit mijn vertrouwde omgeving en woon ik nu al +- 15 midden NL.
Ben je geen inboorling / local?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Grunn is opzich chill,maar Gronings is wel moeilijk te verstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |